Wersja archiwalna 2009-08-05 17:09:04

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Budowa kompleksu sportowego „Moje boisko - ORLIK 2012” przy Zespole Szkół w Somiance  wraz z oświetleniem

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)

- podbudowa przepuszczalna

- nawierzchnia do piłki nożnej – trawa syntetyczna

Wysokość włókna 5,5 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium, zgodnie z normą PN-EN15330-1:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB))

1.            Typ włókna: monofil

2.            Skład chemiczny włókna; polietylen

Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST

- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska

Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową  i SST

- Wyposażenie

- bramki aluminiowe mocowane w tulejach                             – 2 sztuki

- siatki do bramek                                                                 – 2 sztuki

1.2.         Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m             o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)

Podbudowa:

I  Sposób -     Podbudowa przepuszczalna               

Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową do i SST               

Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego

nawierzchnia trawa syntetyczna wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej  i SST.

Technologie układania nawierzchni:

 Technologia typu EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.

Wyposażenie do piłki koszykowej

- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy                      - 2 sztuki

- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm              – 2 sztuki

- mechanizm regulacji wysokości                                                 – 2 sztuki

- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach   – 2 sztuki

Wyposażenie  do piłki siatkowej

- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton,              

tenis, siatkówka)                                                                        – 2 sztuki

- siatka do siatkówki                                                                   – 1 sztuka

1.3. Ogrodzenie terenu

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST

1.4. Oświetlenie terenu

Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST

1.5. Chodniki

Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST

Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót i projekcie technicznym, oraz SST stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

Oferenci zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót.

Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w części specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w dokumentacji projektowej oraz niniejszej SIWZ. Natomiast wyposażenie (urządzenia, aparatura) winno spełniać normy i parametry techniczne określone w dokumentacji (wszystkie propozycje inne niż w projekcie wymagają uzgodnienia z Zamawiającym w drodze pisemnych pytań i odpowiedzi).

Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.  Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych oraz ujęcie ich w ofercie, a następnie zastosowanie tych materiałów i urządzeń w realizacji przedmiotu zamówienia.  Zaproponowane materiały przez wykonawcę nie mogą być gorszej jakości oraz zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zamawiający wymagać będzie złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających parametry tych materiałów i urządzeń.

W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów i urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. (Dz.U. 151/2002 poz. 1256, z późn. zm.) przed rozpoczęciem robót kierownik budowy powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 21 22 21-1     

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 12.11.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium:

1.             Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy. złotych).

2.             Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1)            pieniądzu,

2)            poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3)            gwarancjach bankowych,

4)            gwarancjach ubezpieczeniowych,

5)            poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

3.             Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4.             Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance

Nr konta 66892310760600082420060001

5.              W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6.             W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Somianka lub dołączyć do oferty.

7.              Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;
  2. wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ
  3. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do SIWZ;
  4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
  5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:

1) konstrukcyjno-budowlanej,

2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

6.       wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości;

7.       polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł;

8.       oświadczenie wykonawcy dotyczące trawy syntetycznej, jaka zostanie ułożona na boisku piłkarskim jako załącznik nr 4a do SIWZ

Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:

1)    Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).

2)    Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub  rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.

3)    Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

4)    Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.

5)    Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

9.       Dowód wniesienia wadium

10.   Harmonogram rzeczowo-finansowy

11.   parafowany przez Wykonawcę formularz istotnych postanowień umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3)WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny brutto ( w zaokrągleniu do pełnych złotych) w:

-     pieniądzu na ustalony z Zamawiającym rachunek bankowy

Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance

Nr konta 66892310760600082420060001

-     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

-     gwarancjach bankowych,

-    gwarancjach ubezpieczeniowych,

-    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.

a)             Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia do ustalonej wysokości w jednym lub kilku rodzajach określonych lit.a.

b)     Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu- Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

c)            30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi, zaś 70% przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania robót.

d)            Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt „a" zostanie zwrócone w następujących terminach: część zabezpieczenia gwarantująca zgodne z umową wykonanie robót (70%) -w ciągu 30   dni po ostatecznym odbiorze robót, pozostała część (30%) - w ciągu 14 dni po upływie rękojmi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 25.08.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 25.08.2009r. o godz. 10:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 Wójt Gminy Somianka

   /-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Przedmiar robót - 1, 2

Opis techniczny - 1,  2

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

Projekt budowlano-wykonawczy- 1,  2,  3,  4,  5,  6,  7,  8,  9,  10,  11,  12,  13,  14

15, 16, 17, 18, 19

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4229939]

przewiń do góry