Rejestry
1. Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw – stanowisko pracy ds. kadr i płac, pok. nr 1, podst. prawna: § 1 ust. 1 pkt 9 Zarządzenia Nr 26/11 Wójta Gminy Somianka z dnia 11 lipca 2011r. w sprawie ustalenia centralnych rejestrów kancelaryjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy.
2. Rejestr wykorzystania urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych – stanowisko pracy ds. kadr i płac, pok. nr 1, podst. prawna: Zarządzenie Nr 20/2008 Wójta Gminy Somianka z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Gminy w Somiance.
3. Rejestr sprzedaży VAT – stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej, pok. nr 1, podst. prawna: Zarządzenie Nr 20/2008 Wójta Gminy Somianka z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Gminy w Somiance.
4. Rejestr zakupów VAT – stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej, pok. nr 1, podst. prawna: Zarządzenie Nr 20/2008 Wójta Gminy Somianka z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Gminy w Somiance.
5. Rejestr uchwał rady gminy – stanowisko pracy ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy, pok. nr 2, podst. prawna: § 1 ust. 1 pkt 1 Zarządzenia Nr 26/11 Wójta Gminy Somianka z dnia 11 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia centralnych rejestrów kancelaryjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy.
6. Rejestr aktów prawa miejscowego – stanowisko pracy ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy, pok. nr 2, podst. prawna: § 1 ust. 1 pkt 2 Zarządzenia Nr 26/11 Wójta Gminy Somianka z dnia 11 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia centralnych rejestrów kancelaryjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy.
7. Rejestr wniosków, interpelacji i zapytań radnych – stanowisko pracy ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy, pok. nr 2, podst. prawna: § 1 ust. 1 pkt 4 Zarządzenia Nr 26/11 Wójta Gminy Somianka z dnia 11 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia centralnych rejestrów kancelaryjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy oraz Zarządzenie Nr 20/2008 Wójta Gminy Somianka z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Gminy w Somiance.
8. Rejestr skarg i wniosków – stanowisko pracy ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy, pok. nr 2, podst. prawna: § 1 ust. 1 pkt 3 Zarządzenia Nr 26/11 Wójta Gminy Somianka z dnia 11 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia centralnych rejestrów kancelaryjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy.
9. Rejestr petycji – stanowisko pracy ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy, pok. nr 2, podst. prawna: Zarządzenie Nr 20/2008 Wójta Gminy Somianka z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Gminy w Somiance.
10. Rejestr zarządzeń wójta gminy – stanowisko pracy ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy, pok. nr 2, podst. prawna: § 1 ust. 1 pkt 5 Zarządzenia Nr 26/11 Wójta Gminy Somianka z dnia 11 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia centralnych rejestrów kancelaryjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy.
11. Rejestr zarządzeń wewnętrznych – stanowisko pracy ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy, pok. nr 2, podstawa prawna § 1 ust. 1 pkt 7 Zarządzenia Nr 26/11 Wójta Gminy Somianka z dnia 11 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia centralnych rejestrów kancelaryjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy.
12. Rejestr stanu cywilnego – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, pok. nr 3:
- rejestr urodzeń, podst. prawna: ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. – Prawo o aktach stanu cywilnego;
- rejestr małżeństw, podst. prawna: ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. – Prawo o aktach stanu cywilnego;
- rejestr zgonów, podst. prawna: ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. – Prawo o aktach stanu cywilnego;
- rejestr uznań, podst. prawna: ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. – Prawo o aktach stanu cywilnego.
13. Rejestr mieszkańców gminy – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, pok. nr 3, podst. prawna: ustawa z dnia z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
14. Rejestr PESEL – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, pok. nr 3, podst. prawna: ustawa z dnia z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
15. Rejestr wyborców – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, pok. nr 3, podst. prawna: ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy.
16. Rejestr dowodów osobistych – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, pok. nr 3 podst. prawna: ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.
17. Rejestr płatników podatku od nieruchomości od osób fizycznych – stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, pok. nr 5, podst. prawna: ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
18. Rejestr płatników podatku rolnego od osób fizycznych – stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, pok. nr 5, podst. prawna: ustawa z dnia 15 listopada 1984r. o podatku rolnym.
19. Rejestr płatników podatku leśnego od osób fizycznych – stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, pok. nr 5, podst. prawna: ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym.
20. Rejestr płatników podatku od środków transportowych – stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, pok. nr 5, podst. prawna: ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
21. Rejestr płatników podatku od nieruchomości od osób prawnych – stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, pok. nr 5, podst. prawna: ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
22. Rejestr płatników podatku rolnego od osób prawnych – stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, pok. nr 5, podst. prawna: ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym.
23. Rejestr płatników podatku leśnego od osób prawnych – stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, pok. nr 5, podst. prawna: ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym.
24. Rejestr płatników łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych – stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, pok. nr 5, podst. prawna: ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym.
25. Rejestr przypisów i odpisów – stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, pok. nr 5, podst. prawna: ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym oraz ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym.
26. Rejestr podań wnoszonych w sprawach podatkowych – stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, pok. nr 5, podst. prawna: Zarządzenie Nr 20/2008 Wójta Gminy Somianka z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Gminy w Somiance.
27. Rejestr instytucji kultury – stanowisko pracy ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego oraz zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków, pok. nr 7, podst. prawna: art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej:
Sposoby i zasady udostępniania informacji zawartych w rejestrze
Informacje dodatkowe i uzupełniające
Rejestr instytucji kultury prowadzony przez Gminę Somianka
Księga rejestrowa instytucji kultury - Gminny Ośrodek Kultury w Somiance
Wzór wniosku o udostępnienie informacji zawartych w rejestrze
28. Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – Stanowisko pracy ds. gospodarowania odpadami komunalnymi i działalności gospodarczej, pok. nr 7, podst. prawna: ustawa z dnia ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
29. Rejestr gminnego zasobu nieruchomości – stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i ochrony środowiska, pok. nr 8, podst. prawna: ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
30. Rejestr planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego – stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i ochrony środowiska, pok. nr 8, podst. prawna: art. 31 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
31. Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę planu zagospodarowania przestrzennego – stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i ochrony środowiska, pok. nr 8, podst. prawna: Zarządzenie Nr 20/2008 Wójta Gminy Somianka z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Gminy w Somiance.
32. Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i ochrony środowiska, pok. nr 8, podst. prawna: art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
33. Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy – stanowisko pracy ds planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i ochrony środowiska, pok. nr 8, podst. prawna: art. 67 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
34. Centralny rejestr umów – stanowisko pracy ds. pozyskiwania środków zewnętrznych oraz zamówień publicznych, pok. nr 9 i10 , podst. prawna: § 1 ust. 1 pkt 10 Zarządzenia Nr 26/11 Wójta Gminy Somianka z dnia 11 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia centralnych rejestrów kancelaryjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy.
35. Rejestr udzielonych zamówień publicznych – stanowisko pracy ds. pozyskiwania środków zewnętrznych oraz zamówień publicznych, pok. nr 9 i10, podst. prawna: Zarządzenie Nr 20/2008 Wójta Gminy Somianka z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Gminy w Somiance.
36. Rejestr udzielonych zamówień publicznych, których wartość przekracza kwotę 50 000,00 zł i nie przekracza kwoty 30 000 euro – stanowisko pracy ds. pozyskiwania środków zewnętrznych oraz zamówień publicznych, pok. nr 9 i10, podst. prawna: § 8 Zarządzenia Nr 6/K/2020 Wójta Gminy Somianka z dnia 5 marca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro w Urzędzie Gminy Somianka.
37. Rejestr dostawców lub wykonawców, którzy nie wykonali zamówień lub wykonali je z nienależytą starannością – stanowisko pracy ds. pozyskiwania środków zewnętrznych oraz zamówień publicznych, pok. nr 9 i10, podst. prawna: Zarządzenie Nr 20/2008 Wójta Gminy Somianka z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Gminy w Somiance.
38. Rejestr korespondencji wpływającej do Urzędu – stanowisko pracy Sekretarki, pok. nr 14, podst. prawna: § 40 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
39. Rejestr Zarządzeń Wójta Gminy Referatu Finansów i Budżetu – stanowisko pracy ds. wymiaru opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, pok. nr 16, podst. prawna: § 1 ust. 1 pkt 6 Zarządzenia Nr 26/11 Wójta Gminy Somianka z dnia 11 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia centralnych rejestrów kancelaryjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy.
40. Rejestr Zarządzeń Wewnętrznych Referatu Finansów i Budżetu – stanowisko pracy ds. wymiaru opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, pok. nr 16, podst. prawna: § 1 ust. 1 pkt 8 Zarządzenia Nr 26/11 Wójta Gminy Somianka z dnia 11 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia centralnych rejestrów kancelaryjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy.
41. Rejestr osób objętych systemem opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – stanowisko pracy ds. wymiaru opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, pok. nr 16, podst. prawna: ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
42. Rejestr powiadomień GIIF o podejrzeniach prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu – Skarbnik Gminy, pok. nr 17, podst. prawna: Zarządzenie Nr 20/2008 Wójta Gminy Somianka z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Gminy w Somiance.
43. Rejestru dostaw ścieków dowożonych – stanowisko pracy ds. administracyjno-księgowych , budynek dawnego Zakładu Gospodarki Komunalnej, podst. prawna: Zarządzenie Nr 20/2008 Wójta Gminy Somianka z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Gminy w Somiance .
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2003-11-14 13:01:54
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-12-21 10:10:08
- Liczba odsłon: 3367
- Historia dokumentu: