Somianka, 2009-09-16

KZ. 341/08-5/09

 

 Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

Nazwa zamówienia:

Budowa kompleksu sportowego „Moje boisko - ORLIK 2012” przy Zespole Szkół w Somiance  wraz z oświetleniem

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu 

nieograniczonego ( KZ 340/08/09)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 1 Firma MASTERS Sp. z. o. o.  ul. Mickiewicza 21, 70-383 Szczecin

 

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Cena brutto (złotych)

Punktacja

 

1.

MASTERS Sp. z.o.o. ul. Mickiewicza 21,

70-383 Szczecin

864 790,53

100%

 

2.

Panpro Sport Paweł Prokopczuk, Marek Markowski Spółka Jawna, ul. Jubilerska 8, 04-190 Warszawa

1 092 637,38

79,15

3.

Rymix- Bis SA ul. Równoległa 1, 02-235 Warszawa

998 992,66

86,57%

4.

Polimex – Mostostal Zut Sp. zoo ul. Terespolska 12, 08-110 Siedlce, Izolda Agroserwice s.c. Lidia Patorska, Włodzimierz Patorski Nowe Iganie ul. Świerkowa 20, 08-103 Siedlce, P.W. Greta Sport Ilona Stańczyk ul. Jaworowa 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza

890 999,44

97,06%

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

W przetargu wzięło udział pięciu wykonawców,  jeden wykonawca został wykluczony z postępowania, w związku z powyższym jego oferta została odrzucona z postępowania (oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W złożonej ofercie brak wymaganego w SIWZ harmonogramu rzeczowo-finansowego. Powyższego dokumentu nie można uzupełnić w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP co powoduje  odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).  Taki stan rzeczy zobowiązał Zamawiającego do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o zamówienie i tym samym odrzucenie oferty.  Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.

Umowa w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez Wykonawcę.

                                                                                             

 Wójt Gminy Somianka

   /-/ Andrzej Żołyński

 

      

Otrzymują:

  1. MASTERS Sp. z.o.o. ul. Mickiewicza 21,                                                                                     70-383 Szczecin
  2. Panpro Sport Paweł Prokopczuk, Marek Markowski                                                        Spółka Jawna, ul. Jubilerska 8, 04-190 Warszawa 
  3. Rymix- Bis SA ul. Równoległa 1, 02-235 Warszawa 
  4. Polimex – Mostostal Zut sp. zoo ul. Terespolska 12,                                                                 08-110 Siedlce, Izolda Agroserwice s.c. Lidia Patorska,                                              Włodzimierz Patorski Nowe Iganie ul. Świerkowa 20,                                                            08-103 Siedlce, P.W. Greta Sport Ilona Stańczak ul. Jaworowa 2,                                        41-300     Dąbrowa Górnicza

 

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski, woj. mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Budowa kompleksu sportowego „Moje boisko - ORLIK 2012” przy Zespole Szkół w Somiance  wraz z oświetleniem

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.                                   

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.    Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)

- podbudowa przepuszczalna

- nawierzchnia do piłki nożnej – sztuczna trawa

Warianty  do wyboru

Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport)

1.     Typ włókna: monofil

2.     Skład chemiczny włókna; polietylen

3.    Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,

4.    Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2

Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST

- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska

Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową  i SST

- Wyposażenie

- bramki stalowe mocowane w tulejach                                  – 2 sztuki

- siatki do bramek                                                     – 2 sztuki

1.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)

Podbudowa:

Podbudowa przepuszczalna               

Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową do i SST                      

Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej  i SST.

Technologie układania nawierzchni:

Technologia typu NATRYSK – na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.

Wyposażenie do piłki koszykowej

- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy                           - 2 sztuki

- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm                   – 2 sztuki

- mechanizm regulacji wysokości                                                       – 2 sztuki

- konstrukcja do koszykówki jednosłupowy, montowana w tulejach      – 2 sztuki

Wyposażenie  do piłki siatkowej

- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)– 2 sztuki

- siatka do siatkówki                                                                         – 1 sztuka

1.3. Ogrodzenie terenu

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST

1.4. Oświetlenie terenu

Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST

1.5. Chodniki

Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST

Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót i projekcie technicznym, oraz SST stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

Oferenci zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót.

Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w części specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w dokumentacji projektowej oraz niniejszej SIWZ. Natomiast wyposażenie (urządzenia, aparatura) winno spełniać normy i parametry techniczne określone w dokumentacji (wszystkie propozycje inne niż w projekcie wymagają uzgodnienia z Zamawiającym w drodze pisemnych pytań i odpowiedzi).

Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.  Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych oraz ujęcie ich w ofercie, a następnie zastosowanie tych materiałów i urządzeń w realizacji przedmiotu zamówienia.  Zaproponowane materiały przez wykonawcę nie mogą być gorszej jakości oraz zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zamawiający wymagać będzie złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających parametry tych materiałów i urządzeń.

W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów i urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. (Dz.U. 151/2002 poz. 1256, z późn. zm.) przed rozpoczęciem robót kierownik budowy powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 21 22 21-1     

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 12.11.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·         Informacja na temat wadium:

1.         Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy. złotych).

2.         Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1)        pieniądzu,

2)        poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3)        gwarancjach bankowych,

4)        gwarancjach ubezpieczeniowych,

5)        poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

3.         Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4.         Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance

Nr konta 66892310760600082420060001

5.         W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6.         W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Somianka lub dołączyć do oferty.

7.         Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;
  2. wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ
  3. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do SIWZ;
  4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
  5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:

1) konstrukcyjno-budowlanej,

2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

6.     wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości;

7.     polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł;

8.     oświadczenie wykonawcy dotyczące trawy syntetycznej, jaka zostanie ułożona na boisku piłkarskim oraz nawierzchni poliuretanowej jaka zostanie ułożona na boisku do koszykówki i siatkówki jako załącznik nr 4a do SIWZ

Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:

1.    Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub  aprobata techniczna ITB, lub  rekomendacja techniczna ITB, lub

wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.

2.    Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

3.    Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.

4.    Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:

1.    Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).

2.     Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub  rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.

3.    Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

4.     Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.

5.     Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

9.     Dowód wniesienia wadium

10.  Harmonogram rzeczowo-finansowy

11.  parafowany przez Wykonawcę formularz istotnych postanowień umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3)WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny brutto ( w zaokrągleniu do pełnych złotych) w:

-     pieniądzu na ustalony z Zamawiającym rachunek bankowy

Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance

Nr konta 66892310760600082420060001

-     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

-     gwarancjach bankowych,

-    gwarancjach ubezpieczeniowych,

-    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.

a)            Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia do ustalonej wysokości w jednym lub kilku rodzajach określonych lit.a.

b)     Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu- Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

c)             30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi, zaś 70% przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania robót.

d)            Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt „a" zostanie zwrócone w następujących terminach: część zabezpieczenia gwarantująca zgodne z umową wykonanie robót (70%) -w ciągu 30   dni po ostatecznym odbiorze robót, pozostała część (30%) - w ciągu 14 dni po upływie rękojmi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 08.09.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 08.09.2009r. o godz. 10:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 

modyfikacja_siwz-orlik.pdf

bramka_do_pilki_noznej_rys_nr_5.pdf

dren_odwodnienia_rys_nr_10.1.pdf

kanalizacja_deszczowa_i_drenarska_rys_nr_10.pdf

kolorystyka_nawierzchni_rys_nr_4.pdf

kosz_do_koszykowki__rys_nr_6.pdf

kosztorys_ofertowy_boisko_orlik.pdf

ogrodzenie_brama_furtka_rys_nr_9.pdf

ogrodzenie__furtka_rys_nr_9.1.pdf

ogrodzenie_naroznik_rys_nr_9.2.pdf

ogrodzenie__pilkochwyt_rys_nr_8.pdf

opis_techniczny_boiska_orlik.pdf

plan_zagospodarowania_terenu_rys_nr_1.pdf

profil_kanalizacji_desczowej_i_drenarskiej_rys_nr_10.2.pdf

przekroj_nawierzchnia_chodnika_rys_nr_11.pdf

przekroj_przez_nawierzchnie_boisk_rys_nr_3.pdf

przekroj_przez_nawierzchnie_boisk_rys_nr_3.1.pdf

rzut_boiska_rys_nr_2.pdf

slupki_do_siatkowki_rys_nr_7.pdf

 

 

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Budowa kompleksu sportowego „Moje boisko - ORLIK 2012” przy Zespole Szkół w Somiance  wraz z oświetleniem

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)

- podbudowa przepuszczalna

- nawierzchnia do piłki nożnej – trawa syntetyczna

Wysokość włókna 5,5 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium, zgodnie z normą PN-EN15330-1:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB))

1.            Typ włókna: monofil

2.            Skład chemiczny włókna; polietylen

Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST

- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska

Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową  i SST

- Wyposażenie

- bramki aluminiowe mocowane w tulejach                             – 2 sztuki

- siatki do bramek                                                                 – 2 sztuki

1.2.         Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m             o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)

Podbudowa:

I  Sposób -     Podbudowa przepuszczalna               

Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową do i SST               

Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego

nawierzchnia trawa syntetyczna wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej  i SST.

Technologie układania nawierzchni:

 Technologia typu EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.

Wyposażenie do piłki koszykowej

- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy                      - 2 sztuki

- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm              – 2 sztuki

- mechanizm regulacji wysokości                                                 – 2 sztuki

- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach   – 2 sztuki

Wyposażenie  do piłki siatkowej

- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton,              

tenis, siatkówka)                                                                        – 2 sztuki

- siatka do siatkówki                                                                   – 1 sztuka

1.3. Ogrodzenie terenu

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST

1.4. Oświetlenie terenu

Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST

1.5. Chodniki

Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST

Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót i projekcie technicznym, oraz SST stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

Oferenci zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót.

Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w części specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w dokumentacji projektowej oraz niniejszej SIWZ. Natomiast wyposażenie (urządzenia, aparatura) winno spełniać normy i parametry techniczne określone w dokumentacji (wszystkie propozycje inne niż w projekcie wymagają uzgodnienia z Zamawiającym w drodze pisemnych pytań i odpowiedzi).

Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.  Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych oraz ujęcie ich w ofercie, a następnie zastosowanie tych materiałów i urządzeń w realizacji przedmiotu zamówienia.  Zaproponowane materiały przez wykonawcę nie mogą być gorszej jakości oraz zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zamawiający wymagać będzie złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających parametry tych materiałów i urządzeń.

W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów i urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. (Dz.U. 151/2002 poz. 1256, z późn. zm.) przed rozpoczęciem robót kierownik budowy powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 21 22 21-1     

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 12.11.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium:

1.             Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy. złotych).

2.             Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1)            pieniądzu,

2)            poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3)            gwarancjach bankowych,

4)            gwarancjach ubezpieczeniowych,

5)            poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

3.             Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4.             Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance

Nr konta 66892310760600082420060001

5.              W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6.             W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Somianka lub dołączyć do oferty.

7.              Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;
  2. wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ
  3. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do SIWZ;
  4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
  5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:

1) konstrukcyjno-budowlanej,

2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

6.       wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości;

7.       polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł;

8.       oświadczenie wykonawcy dotyczące trawy syntetycznej, jaka zostanie ułożona na boisku piłkarskim jako załącznik nr 4a do SIWZ

Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:

1)    Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).

2)    Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub  rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.

3)    Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

4)    Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.

5)    Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

9.       Dowód wniesienia wadium

10.   Harmonogram rzeczowo-finansowy

11.   parafowany przez Wykonawcę formularz istotnych postanowień umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3)WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny brutto ( w zaokrągleniu do pełnych złotych) w:

-     pieniądzu na ustalony z Zamawiającym rachunek bankowy

Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance

Nr konta 66892310760600082420060001

-     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

-     gwarancjach bankowych,

-    gwarancjach ubezpieczeniowych,

-    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.

a)             Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia do ustalonej wysokości w jednym lub kilku rodzajach określonych lit.a.

b)     Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu- Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

c)            30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi, zaś 70% przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania robót.

d)            Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt „a" zostanie zwrócone w następujących terminach: część zabezpieczenia gwarantująca zgodne z umową wykonanie robót (70%) -w ciągu 30   dni po ostatecznym odbiorze robót, pozostała część (30%) - w ciągu 14 dni po upływie rękojmi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 25.08.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 25.08.2009r. o godz. 10:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 Wójt Gminy Somianka

   /-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Przedmiar robót - 1, 2

Opis techniczny - 1,  2

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

Projekt budowlano-wykonawczy- 1,  2,  3,  4,  5,  6,  7,  8,  9,  10,  11,  12,  13,  14

15, 16, 17, 18, 19

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych

 

 

 

Somianka 04.09.2009r.

Kz.  340/08-1/09

Kz. 340/08-2/09

 

                          INFORMACJE O WPŁYNIĘCIU ZAPYTANIA. 

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego 340/08/09 na: „Budowa kompleksu sportowego – Moje boisko – ORLIK 2012 przy Zespole Szkół w Somiance wraz z oświetleniem”.

Urząd Gminy w Somiance niniejszym informuje, że wpłynęły następujące zapytania od potencjalnych wykonawców inwestycji pn. „Budowę kompleksu sportowego – Moje boisko – ORLIK 2012 przy Zespole Szkół w Somiance wraz z oświetleniem”.

1.      Rysunki do projektu niniejszego przetargu przedstawiają widok ogrodzeń na wysokości 4m z siatki stalowej ocynkowanej jak również widok piłkochwytów o wysokości od poziomu 4 do 6m zamontowanych na ogrodzeniu z siatki stalowej ocynkowanej. Na rysunku przedstawiającym rzut boisk również są zaznaczone piłkochwyty. Natomiast w przedmiarze robót nie ma ujętej pozycji dotyczącej piłkochwytów. Prosimy o wyjaśnienie powyższego punktu oraz ewentualne skorygowanie przedmiaru i podanie informacji dotyczących materiałów z jakich powinny być wykonane piłkochwyty.

2.      Technologia układania  nawierzchni syntetycznych, w tym przede wszystkim nawierzchni poliuretanowej wymaga odpowiednich warunków atmosferycznych- są to brak opadów oraz temperatura powyżej 10oC. Czy w związku z tym w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych Inwestor przewiduje przesuniecie terminu realizacji inwestycji na rok 2010.

 

         Urząd Gminy w Somiance niniejszym informuje:

Ad 1 W odpowiedzi na państwa zapytanie dotyczące przetargu ”Budowa kompleksu sportowego – Moje Boisko Orlik 2012 przy zespole Szkół w Somiance”, informuję iż należy wycenić wykonanie piłkochwytów w pozycji nr 46 kosztorysu ofertowego: Ogrodzenie systemowe ze słupkami stalowymi ocynkowanymi o śr. 100mm, pokrytymi lakierem poliestrowym z furtką i bramą wjazdową - wysokość ogrodzenia 4m.

Piłkochwyty zostaną ustawione za bramkami do piłki nożnej. Wymiary piłkochwytów: długość 20,0 m wysokość ponad ogrodzenia 2,0m. Piłkochwyty powinny być wykonane z siatki ogrodzeniowej, plecionej-ślimakowej wykonanej z drutu ocynkowanego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami PN-EN, PN-67/M-80026 (lub odpowiadającym im normami EN), o właściwościach mechanicznych i jakości potwierdzonej świadectwem jakości. Wytrzymałość na rozciąganie Rm= 700 MPa. Oczko 45x45mm, średnica drutu = 2,0/3,2mm. Kolor RAL 6005 - zielony. Słupki piłkochwytów powinny stanowić jednocześnie słupki ogrodzeniowe. Słupki wykonane z rury ocynkowanej, wyprodukowanej zgodnie z normą DIN/EN-ISO 10025 PN-88/H-84020, PN-73/H-93460. Właściwości mechaniczne, parametry wytrzymałościowe i skład chemiczny potwierdzone atestem producenta wg PN-EN 10204.  Kolor RAL 6005 - zielony.

Ad 2 W odpowiedzi na państwa zapytanie dotyczące przetargu ”Budowa kompleksu sportowego – Moje Boisko Orlik 2012 przy zespole Szkół w Somiance”, informuję, że zgodnie z wytycznymi Ministerstw Sportu i Turystyki jako instytucji zarządzającej niema możliwości przesunięcia terminu realizacji inwestycji na rok 2010. Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia inwestycji upływa 30 listopada 2009r. W związku z powyższym Zamawiający ustalił termin zakończenia realizacji inwestycji na dzień 12 listopada 2009r. tak aby można było dokonać wszystkich odbiorów i przeglądów oraz rozliczyć się z otrzymanych faktur.

 Wójt Gminy Somianka

               /-/ Andrzej Żołyński

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3413026]

przewiń do góry