OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W SOMIANCE
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Somiance ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds świadczeń rodzinnych i wychowawczych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, Somianka 25 B, 07-203 Somianka
1. Wymagania niezbędne
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe,
5) co najmniej 1 rok stażu pracy,
6) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
7) znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych;
8) znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci;
9) znajomość ustawy o pomocy państwa osobom uprawnionym do alimentów;
10) znajomość ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,
11) znajomość ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”,
12) umiejętność wykorzystania wiedzy specjalistycznej dotyczącej zajmowanego stanowiska pracy;
13) biegła znajomość obsługi komputera (WORD, EXEL, Internet).
14) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szybkiego podejmowania decyzji, dobra organizacja pracy, obowiązkowość i systematyczność, sumienność i odpowiedzialność, rzetelność, wysoka kultura osobista.
2. Wymagania dodatkowe
1) wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu administracji publicznej;
2) staż pracy na stanowisku związanym z obsługą świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego
3) umiejętność przeprowadzania postępowania administracyjnego;
4) znajomość obsługi programu komputerowego: „Świadczenia Rodzinne”, „Świadczenia Wychowawcze”, „Fundusz Alimentacyjny” firmy Sygnity;
5) umiejętność prowadzenia postępowania egzekucyjnego w administracji;
6) doświadczenie w zakresie obsługi klienta;
7) dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, stanowczość, inicjatywa i kreatywność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) rozpoznawanie i ustalanie zapotrzebowania środków na świadczenia rodzinne i wychowawcze na dany rok;
2) przyjmowanie wniosków, kompletowanie dokumentacji oraz ustalanie uprawnień w sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych i wychowawczych;
3) prowadzenie postępowania w sprawie przyznania i wypłacania świadczeń rodzinnych i wychowawczych;
4) udzielanie osobom i rodzinom pełnej informacji o przysługujących im uprawnieniach i świadczeniach;
5) sporządzanie wystąpień do wnioskodawców o uzupełnienie dokumentacji w przypadku stwierdzenia braku niezbędnych do przyznania świadczeń dokumentów;
6) bieżąca weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców do pobierania świadczeń rodzinnych (wszczynanie lub wznawianie postępowań w celu weryfikacji uprawnień do pobierania świadczeń w przypadku zmiany stanu faktycznego);
7) prowadzenie rejestrów i kartotek świadczeniobiorców;
8) opracowywanie i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń rodzinnych i wychowawczych i przedkładanie ich do podpisu;
9) sporządzanie informacji i sprawozdań rzeczowo - finansowych z udzielanych świadczeń;
10) przygotowywanie upomnień i tytułów wykonawczych;
11) sporządzanie list wypłat świadczeń pieniężnych, przelewów bankowych, przekazów oraz przesyłek pocztowych;
12) obsługa korespondencji dotyczącej świadczeń rodzinnych;
13) wykonywanie wszystkich czynności związanych z obsługą programów komputerowych do obsługi świadczeń rodzinnych i wychowawczych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
1) umowa o pracę, wymiar czasu pracy 1 etat;
2) przewidywany termin rozpoczęcia pracy 1 sierpnia 2018r.;
3) praca na czas określony na okres 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony, w przypadku spełnienia oczekiwań;
4) miejsce wykonywania pracy – siedziba Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Somiance;
5) stanowisko inspektor,
6) praca lekka, siedząca, wymagająca wysiłku umysłowego
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu maju 2018r. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Somiance wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty.
1) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
2) podpisany własnoręcznie życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
3) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (świadectwo, dyplom), ewentualnie inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
5) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
6) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie dowód osobisty, paszport);
7) podpisane własnoręcznie oświadczania, że kandydat:
a) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b) posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
8) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
7. Termin i miejsce składania dokumentów.
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Somiance, Somianka 25b, 07-203 Somianka, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń rodzinnych i wychowawczych” – w nieprzekraczalnym terminie do 10 lipca 2018r. (decyduje data faktycznego wpływu do GOPS).
Oświadczenie do celów rekrytacji
Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Somianka 21.06.2018r.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Somiance
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. świadczeń rodzinnych i wychowawczych
Dane usunięto na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2018-06-22 11:58:12
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-03-17 11:14:31
- Liczba odsłon: 3047
- Historia dokumentu: