Somianka 10 października 2016r.
INFORMACJA
o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i drogownictwa
Dane usunięto na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)
Wójt
/-/ Andrzej Żołyński
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Somianka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i drogownictwa w Urzędzie Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka
1. Wymagania niezbędne
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe,
5) co najmniej 2 letni staż pracy,
6) biegła znajomość obsługi komputera (Word, Internet, programy graficzne),
7) umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
8) umiejętność wykorzystania wiedzy specjalistycznej dotyczącej zajmowanego stanowiska,
9) umiejętność stosowania i interpretowania przepisów prawa,
10) cechy osobowości: dobra organizacja pracy, operatywność, odporność na stres stanowczość, obowiązkowość, odpowiedzialność, sumienność
2. Wymagania dodatkowe
1) wykształcenie wyższe lub podyplomowe o profilu budownictwo, gospodarka przestrzenna, drogownictwo, ochrona środowiska,
2) posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi i wykonywaniem nadzoru inwestorskiego,
3) staż pracy na stanowisku ds. budownictwa, architektury lub drogownictwa w administracji samorządowej,
4) znajomość zagadnień dotyczących budownictwa, planowania przestrzennego, drogownictwa i ochrony środowiska,
5) umiejętność przeprowadzania postępowań administracyjnych,
6) cechy osobowości: umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, dyspozycyjność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) W zakresie prowadzenia spraw związanych z inwestycjami:
a. planowanie inwestycji,
b. wybór najkorzystniejszego rozwiązania dotyczącego danej inwestycji,
c. wyłanianie wykonawców na przygotowanie dokumentacji, wyłanianie wykonawców na budowę i inspektorów nadzoru,
d. przygotowywanie projektów umów dotyczących inwestycji,
e. dokonywanie wszystkich niezbędnych uzgodnień,
f. uzyskiwanie pozwolenia na budowę lub dokonywanie zgłoszeń budowy,
g. nadzorowanie całego procesu budowy, współpraca z wykonawcami i inspektorami nadzoru.
2) W zakresie pozyskiwania środków na prowadzenie inwestycji
a. wnioskowanie o dofinansowanie inwestycji w formie pożyczki lub dotacji oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji i rozliczenie inwestycji,
b. w przypadku uzyskania pożyczki lub dotacji na remont, modernizację lub budowę, prowadzenie wszystkich spraw związanych z daną inwestycją,
c. koordynowanie wykonywanych inwestycji pod katem zgodności z umowami i harmonogramami na dofinansowanie,
d. dokonywanie rozliczeń otrzymanych dotacji, pożyczek i innych uzyskanych środków na dofinansowanie gminnych inwestycji.
3) W zakresie drogownictwa:
a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
b. prowadzenie spraw związanych z modernizacją, utrzymaniem i ochroną dróg gminnych, w tym planowanie i finansowanie,
c. zarządzanie siecią dróg gminnych,
d. wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogi gminnej,
e. prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych,
f. prowadzenie spraw związanych z konserwacją i utrzymaniem wiat przystankowych PKS.
4) W zakresie planowania przestrzennego:
a. wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym wyłanianie wykonawcy do sporządzenia projektu decyzji oraz prowadzenie rejestru tych decyzji,
b. wydawanie decyzji o warunkach zabudowy, w tym wyłanianie wykonawcy do sporządzenia projektu decyzji oraz prowadzenie rejestru tych decyzji.
5) W zakresie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko:
a. prowadzenie postępowań oraz wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko (Dział V ustawy).
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
1) Praca w Urzędzie Gminy na stanowisku urzędniczym w wymiarze pełnego etatu,
2) Umowa o pracę na czas określony do 31 marca 2017r. z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony w przypadku spełnienia oczekiwań,
3) Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 1 października 2016r.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu sierpniu 2016 r. w Urzędzie Gminy w Somiance wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty.
1) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
2) CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3) kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (świadectwa, dyplomy), ewentualnie inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
5) podpisany własnoręcznie oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty, paszport),
7) podpisane własnoręcznie oświadczenia, że kandydat:
a) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b) posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r., poz. 922),
8) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
7. Termin i miejsce składania dokumentów.
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście (pokój nr 1, parter) lub przesłać listownie na adres: Urząd Gminy, Somianka- Parcele 16B, 07-203 Somianka w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i drogownictwa” w nieprzekraczającym terminie 29 września 2016r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Somianka 19 września 2016r.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2016-09-19 12:56:32
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-03-17 10:56:00
- Liczba odsłon: 3305
- Historia dokumentu: