Wersja archiwalna 2007-10-10 16:45:21

                      OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax. (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl, e-mail: somianka@somianka.pl,  

ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/12/07) na realizację zadania:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ULASKU - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ - ETAP I (CPV: 45421000-4 45324000-4 45442100-8).

Wymiana części drewnianych okien na plastikowe (30 szt. / 64,7 m2), wymiana drzwi z drewnianych na stalowe (1szt. / 7m2), naprawa ościeży i glifów wewnątrz budynku, wymiana wszystkich parapetów wewnętrznych i podokienników zewnętrznych.

Wadium ani zabezpieczenie wykonania umowy nie jest wymagane.

Termin realizacji zamówienia: 17.12.2007 r.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %.      Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo po koszcie 30 zł bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym.         Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; w godz. 08:00 - 16:00; tel. (0-29) 74-187-90; fax. (0-29) 74-187-14; e-mail: robertostatek@somianka.pl.                                                                                     Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.                         Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.                            Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2007-10-30 do godz. 10:00.                                                                                                                          Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2007-10-30 o godz. 10:30.

Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:

1)   posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia (wykonywania robót budowlanych termomodernizacyjnych),

2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowane uprzednio co najmniej 3 roboty tego rodzaju i rozmiaru), oraz dysponują potencjałem technicznym (sprzęt budowlany) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi, pracownicy fizyczni),

3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (umożliwiającej wykonanie na swój koszt do odbioru końcowego robót, nieprzekraczalnie do 17.12.2007 r., docelowo bezusterkowo, a następnie wypełnianie obowiązków wynikających z udzielenia 3-letniej gwarancji jakości na roboty i zastosowane materiały),

4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:

1)   formularz „Oferta przetargowa” zawierający oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, poprawie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3)   dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;

4)   wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań tego rodzaju, rozmiaru i wartości;

5)   polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania;

6)   kosztorys ofertowy, uwzględniający całość wymogów w treści SIWZ.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.

Wójt Gminy Somianka

(---)

Andrzej Żołyński

Ogłoszenie odpowiadające powyższej treści zostało zamieszczone Biuletynu Zamówień Publicznych i na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Somianka – wszystko od dnia 2007-10-10.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Projekt techniczny (rysunki)

Zestawienie całościowe

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4284322]

przewiń do góry