Wersja archiwalna 2007-10-10 16:15:48
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax. (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl, e-mail: somianka@somianka.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/12/07) na realizację zadania:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ULASKU - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ - ETAP I (CPV: 45421000-4 45324000-4 45442100-8).
Wymiana części drewnianych okien na plastikowe (30 szt. / 64,7 m2), wymiana drzwi z drewnianych na stalowe (1szt. / 7m2), naprawa ościeży i glifów wewnątrz budynku, wymiana wszystkich parapetów wewnętrznych i podokienników zewnętrznych.
Wadium ani zabezpieczenie wykonania umowy nie jest wymagane.
Termin realizacji zamówienia: 17.12.2007 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %. Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo po koszcie 30 zł bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; w godz. 08:00 - 16:00; tel. (0-29) 74-187-90; fax. (0-29) 74-187-14; e-mail: robertostatek@somianka.pl. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych. Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2007-10-30 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2007-10-30 o godz. 10:30.
Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia (wykonywania robót budowlanych termomodernizacyjnych),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowane uprzednio co najmniej 3 roboty tego rodzaju i rozmiaru), oraz dysponują potencjałem technicznym (sprzęt budowlany) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi, pracownicy fizyczni),
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (umożliwiającej wykonanie na swój koszt do odbioru końcowego robót, nieprzekraczalnie do 17.12.2007 r., docelowo bezusterkowo, a następnie wypełnianie obowiązków wynikających z udzielenia 3-letniej gwarancji jakości na roboty i zastosowane materiały),
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:
1) formularz „Oferta przetargowa” zawierający oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, poprawie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;
4) wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań tego rodzaju, rozmiaru i wartości;
5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania;
6) kosztorys ofertowy, uwzględniający całość wymogów w treści SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.
Wójt Gminy Somianka
(---)
Andrzej Żołyński
Ogłoszenie odpowiadające powyższej treści zostało zamieszczone Biuletynu Zamówień Publicznych i na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Somianka – wszystko od dnia 2007-10-10.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2007-10-10
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-10 16:15:48
- Liczba odsłon: 508
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: