Wersja archiwalna 2008-09-19 17:47:31

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony w tzw. procedurze uproszczonej (krajowej) w wartości przedmiotu zamówienia poniżej 5.150.000 euro na realizację zadania:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI TRANSPORTU ROLNEGO NR EWIDENCYJNY 184 W MIEJSCOWOŚCI WOLA MYSTKOWSKA, gm. SOMIANKA na długości 500 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni drogi transportu rolnego nr ewidencyjny 184 w miejscowości Wola Mystkowska, Gm. Somianka na długości 500 mb.

Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności:

  1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych;

  2. karczowanie Pini o śr. 76-100 cm wraz z wywiezieniem karpiny na odległość do 2 km;

  1. od km 0+100 do km 0+340 wyrównanie istniejącej nawierzchni i stabilizacja cementem w ilości 20 – 25 kg/m2;

  2. od km 0+340 do km 0+600 korytowanie i wykonanie podbudowy gr. 15 cm z pospółki wraz ze stabilizacją cementem w ilości 20 – 25 kg/m2;

  3. wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm;

  4. wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm;

  5. wykonanie w km 0+358 przepustu dn 500 mm długości 9 m ograniczonym ściankami czołowymi;

  6. wykonanie pięciu zjazdów z kruszywa naturalnego gr 20 cm;

  7. wykonanie pod zjazdami przepustów dn 400 mm długości 7m ;

  8. plantowanie i obrobienie poboczy gruntowych;

  9. oczyszczenie i odtworzenie rowów odwodnieniowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 21.11.2008r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty; 2)Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 4)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik robót-budowy), posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa; 5)wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości; 6)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł; 7)kosztorys ofertowy, uwzględniający treść projektu technicznego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, obmiar robót oraz całość wymogów w treści SIWZ; 8)parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ.

  • SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 10.10.2008r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 10.10.2008r. o godz. 10:30

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.


Wójt Gminy

Andrzej Żołyński

/-/

kosztorys_ofertowy_.pdf

projekt_cz_1.pdf

projekt_cz_2.pdf 

projekt_cz_3.pdf

siwz-wola.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-09-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-19 17:47:31
  • Liczba odsłon: 150
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4186269]

przewiń do góry