Wersja archiwalna 2007-09-14 16:36:24

                     OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14

http://www.ugsomianka.bip.org.pl, e-mail: somianka@somianka.plocman.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/09/07) na realizację zadania:

PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:

1) WÓLKA SOMIANKOWSKA I

2) WIELĘCIN

(CPV: 45.23.32.20-7).

1) na długości 1.000,00 m w odcinku od km 1.7+00.00 do km 2.7+00.00 wykonana zostanie nawierzchnia z betonu asfaltowego grysowego: warstwa ścieralna gr. 4 cm, wiążąca gr. 4 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem gr. 16 cm doziarnionego pospółką i dostosowanej do szerokości projektowanej podbudowy tj. 5.2 m, wyrównanie profilu podłużnego kruszywem naturalnym, przeprofilowanie do projektowanych rzędnych wysokościowych, pobocza z pospółki gr. 10 cm, - łącznie gr. konstrukcji nawierzchni wynosi 24 cm; szerokość jezdni 5 m;  odwodnienie;

2) na długości 350,00 m poszerzenie istniejącej drogi i wykonaniu drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego szer. 5.0 m, warstwa wiążąca  z betonu asfaltowego 0/12.8 gr. 4.0 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 4.0 cm, pochylenie  poprzeczne jednostronne 2 % i  dwustronne  2 % z odwodnieniem powierzchniowym; od km 0+185 do km 0+350 poszerzenie istniejącej drogi z 4 m do 5.3 m oraz na całej długości t.j. 350.0 m warstwa wyrównawcza z pospółki, stabilizacja cementem w ilości około od 20-25 kg/m2.

Wadium o wartości 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy), w tym gdy oferta tylko na cz. 1 wadium 12.000,00 zł, gdy oferta tylko na cz. 2 wadium 3.000,00 zł - w terminie do dnia 2007-09-10 do godz. 10.00.

Termin realizacji zamówienia nieprzekraczalny: cz. 1 do 10.11.2007 r., cz. 2 do 30.11.2007 r.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %

Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 100,00 zł).

Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-90 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.

Dopuszcza się składania ofert częściowych na wyodrębnione wyżej części zamówienia.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2007-09-10 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2007-09-10 o godz. 10:30.

Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:

1)   posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia (wykonywania robót budowlanych w branży drogowej, w tym robót ziemnych),

2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowane uprzednio co najmniej 3 roboty tego rodzaju i rozmiaru), oraz dysponują potencjałem technicznym (sprzęt samochodowy i budowlany) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (osoby z uprawnieniami budowlanymi do robót drogowych, kierowcy obsługujący sprzęt samochodowy, pracownicy fizyczni),

3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (umożliwiającej wykonanie na swój koszt do odbioru końcowego robót cz. 1 do 10.11.2007 r., cz. 2 do 30.11.2007 r., docelowo bezusterkowo, a następnie wypełnianie obowiązków wynikających z udzielenia 3-letniej gwarancji jakości na roboty i zastosowane materiały),

4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:

1)   formularz „Oferta przetargowa” wraz z „oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych” poprawie wypełniony z podaną ceną za całość każdej z części przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2)   dowód wniesienia wadium o wartości 15.000,00 zł, w przypadku składania tylko ofert częściowych 12.000,00 zł lub 3.000,00 zł;

3)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4)   dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;

5)   wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań tego rodzaju, rozmiaru i wartości;

6)   polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania;

7)   kosztorys ofertowy, uwzględniający treść projektów technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz całość wymogów w treści SIWZ.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.

 

 SIWZ

Załączniki do drogi Wólka Somiankowska

Projekt budowlano-wykonawczy (część opisowa)

Przedmiar robót

Projekt budowlano-wykonawczy - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,

Szczegółowe specyfikacje techniczne

 

Załączniki do drogi Wielęcin

Projekt techniczny (część opisowa)

Przedmiar robót

Projekt techniczny - 1, 2, 3, 4, 5

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

 

 

 

 

Somianka, 2007-09-10

KZ. 341/09-1/07                       

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym

PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:

1) WÓLKA SOMIANKOWSKA I

2) WIELĘCIN

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19,  poz. 177 z późn . zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca nr 3 Jan Kaczmarczyk - DROGI I MOSTY Kacice 76 06-100 Pułtusk.

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena (zł brutto)

Punktacja łączną i za kryterium

1.

„FEDRO” sp. z o.o.

ul. Kolejowa 1

08-445 Osieck

Wólka Somiankowska 504 794,03

Wielęcin 172 080,39

razem 676 874,42

(1) 74,22

(2) 84,50

2

„Przedsiębiorstwo Budowlano - Telekomunikacyjne MBT” sp. z  o.o.

ul. Okólna 43A/43B 05-270 Marki

Wólka Somiankowska 511 380,54

Wielęcin 167 449,48

Wielęcin 678 830,02

(1) 73,27

(2) 86,84

3

Jan Kaczmarczyk - DROGI I MOSTY

Kacice 76

06-100 Pułtusk

Wólka Somiankowska 374 668,83

Wielęcin 145 415,02

razem 520 083,85

(1) 100,00

(2) 100,00

Ze względu na najkorzystniejszą cenę oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej.

W przetargu wzięło udział 3 Wykonawców, żaden nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, ponadto żadna oferta nie została odrzucona. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania.

Umowę w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez wszystkich wykonawców.

Wójt Gminy Somianka

(…)

Andrzej Żołyński

 

 

 

 

 

Ogłoszenie odpowiadające powyższej treści zostało zamieszczone Biuletynu Zamówień Publicznych dnia 2007-08-16 oraz Biuletynie Informacji Publicznej (www.ugsomianka.bip.org.pl) i na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Somianka, od dnia 2007-08-16 do dnia 2007-09-10.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4284321]

przewiń do góry