Wersja archiwalna 2007-08-16 17:38:37
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14
http://www.ugsomianka.bip.org.pl, e-mail: somianka@somianka.plocman.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/09/07) na realizację zadania:
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:
1) WÓLKA SOMIANKOWSKA I
2) WIELĘCIN
(CPV: 45.23.32.20-7).
1) na długości 1.000,00 m w odcinku od km 1.7+00.00 do km 2.7+00.00 wykonana zostanie nawierzchnia z betonu asfaltowego grysowego: warstwa ścieralna gr. 4 cm, wiążąca gr. 4 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem gr. 16 cm doziarnionego pospółką i dostosowanej do szerokości projektowanej podbudowy tj. 5.2 m, wyrównanie profilu podłużnego kruszywem naturalnym, przeprofilowanie do projektowanych rzędnych wysokościowych, pobocza z pospółki gr. 10 cm, - łącznie gr. konstrukcji nawierzchni wynosi 24 cm; szerokość jezdni 5 m; odwodnienie;
2) na długości 350,00 m poszerzenie istniejącej drogi i wykonaniu drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego szer. 5.0 m, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/12.8 gr. 4.0 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 4.0 cm, pochylenie poprzeczne jednostronne 2 % i dwustronne 2 % z odwodnieniem powierzchniowym; od km 0+185 do km 0+350 poszerzenie istniejącej drogi z 4 m do 5.3 m oraz na całej długości t.j. 350.0 m warstwa wyrównawcza z pospółki, stabilizacja cementem w ilości około od 20-25 kg/m2.
Wadium o wartości 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy), w tym gdy oferta tylko na cz. 1 wadium 12.000,00 zł, gdy oferta tylko na cz. 2 wadium 3.000,00 zł - w terminie do dnia 2007-09-10 do godz. 10.00.
Termin realizacji zamówienia nieprzekraczalny: cz. 1 do 10.11.2007 r., cz. 2 do 30.11.2007 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %
Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 100,00 zł).
Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-90 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.
Dopuszcza się składania ofert częściowych na wyodrębnione wyżej części zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2007-09-10 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2007-09-10 o godz. 10:30.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia (wykonywania robót budowlanych w branży drogowej, w tym robót ziemnych),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowane uprzednio co najmniej 3 roboty tego rodzaju i rozmiaru), oraz dysponują potencjałem technicznym (sprzęt samochodowy i budowlany) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (osoby z uprawnieniami budowlanymi do robót drogowych, kierowcy obsługujący sprzęt samochodowy, pracownicy fizyczni),
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (umożliwiającej wykonanie na swój koszt do odbioru końcowego robót cz. 1 do 10.11.2007 r., cz. 2 do 30.11.2007 r., docelowo bezusterkowo, a następnie wypełnianie obowiązków wynikających z udzielenia 3-letniej gwarancji jakości na roboty i zastosowane materiały),
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:
1) formularz „Oferta przetargowa” wraz z „oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych” poprawie wypełniony z podaną ceną za całość każdej z części przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;
2) dowód wniesienia wadium o wartości 15.000,00 zł, w przypadku składania tylko ofert częściowych 12.000,00 zł lub 3.000,00 zł;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;
5) wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań tego rodzaju, rozmiaru i wartości;
6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania;
7) kosztorys ofertowy, uwzględniający treść projektów technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz całość wymogów w treści SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.
Projekt budowlano-wykonawczy - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,
Ogłoszenie odpowiadające powyższej treści zostało zamieszczone Biuletynu Zamówień Publicznych dnia 2007-08-16 oraz Biuletynie Informacji Publicznej (www.ugsomianka.bip.org.pl) i na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Somianka, od dnia 2007-08-16 do dnia 2007-09-10.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2007-08-16
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-16 17:38:37
- Liczba odsłon: 525
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: