Wersja archiwalna 2013-01-15 13:58:25


Somianka, dnia 14.01.2013r

KZ 270.15.2.2013

 

 

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

Nazwa zamówienia:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na obszarze administracyjnym Gminy Somianka w okresie od stycznia  2013r do  31 grudnia 2013r.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego

 

(KZ.270.15.2012)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I ODRZUCENIU OFERTY WYKONAWCY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 o odrzuceniu oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

 

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 2

„TOR –WAS” Usługi Transportowo – Przewozowe

Prace Porządkowe Terenów Zielonych

Mariusz Stańczak

ul. Wyszkowska 24, 07-217 Zatory

za cenę brutto 85.286,00 zł

1)  równiarki  - 97,20 złotych

2)  pługu lekkiego – 118,80 złotych

3)  ładowarki kołowej teleskopowej – 108,00 złotych

4)  fadromy (ładowarki kołowej) – 162,00 złotych

5)  koparko ładowarki – 129,60 złotych

6)  piaskarki z własną mieszanką o pojemności nie mniej niż 4,5 m3 – 523,80 złotych

7)  ciągnika rolniczego o mocy min 85 KM z pługiem – 118,80 złotych

8)   odśnieżanie i usuwanie oblodzeń chodników 1m2 – 0,11 złotych

 

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Cena ofert/ brutto

Wartość za całość zadania ( brutto)

Punktacja

Uwagi

 

1.

 

Przedsiębiorstwo Usługowe „CZYSTY ŚWIAT’

Dawid Wiaterki

Skorki 10

07-206 Somianka

1) równiarka  - 108,00 złotych

2) pług lekki – 162,00 złotych

3) koparko ładowarka – 108,00 złotych

4)fadroma(ładowarka kołowa) – 118,80 złotych

5)ładowarka kołowa teleskopowa–118,80 złotych

6)  piaskarka z własną mieszanką o pojemności nie mniej niż 4,5 m3 – 648,00 złotych

7)  ciągnik rolniczy o mocy min 85 KM z pługiem – 129,60złotych

8)  odśnieżanie i usuwanie oblodzeń chodników 1m2 – 0,11 złotych

94.520,00 zł.

0,00%

Oferta odrzucona

 

2.

„TOR –WAS”

Usługi Transportowo – Przewozowe Prace Porządkowe Terenów Zielonych

Mariusz Stańczak

ul. Wyszkowska 24

07-217 Zatory

 

1)  równiarka  - 97,20 złotych

2)  pług lekki – 118,80 złotych

3)  koparko ładowarka – 108,00 złotych

4) fadroma (ładowarka kołowa) – 162,00 złotych

5) ładowarka kołowa teleskopowa–129,60 złotych

6)  piaskarka z własną mieszanką o pojemności nie mniej niż 4,5 m3 – 523,80 złotych

7)  ciągnik rolniczy o mocy min 85 KM z pługiem – 118,80 złotych

8)  odśnieżanie i usuwanie oblodzeń chodników 1m2 – 0,11 złotych

85.286,00 zł

100%

Oferta ważna

 

3.

 

„TIP – TOP”

Władysław Szulc

ul. Mickiewicza 29A

09-200 Sierpc

1)  równiarka  - 124,20 złotych

2)  pług lekki – 129,60 złotych

3)  koparko ładowarka – 124,20 złotych

4) fadroma (ładowarka kołowa) – 140,40 złotych

5) ładowarka kołowa teleskopowa–135,00 złotych

6)  piaskarka z własną mieszanką o pojemności nie mniej niż 4,5 m3 – 529,20 złotych

7)  ciągnik rolniczy o mocy min 85 KM z pługiem – 106,92 złotych

8)  odśnieżanie i usuwanie oblodzeń chodników 1m2 – 1,08 złotych

97.578,00 zł.

87,40%

Oferta ważna

4.

Usługi Transportowe

Grzegorz Jeż

Somianka 54

07-203 Somianka

1)  równiarka  - 113,40 złotych

2)  pług lekki – 140,40 złotych

3)  koparko ładowarka – 129,60 złotych

4) fadroma (ładowarka kołowa) – 120,96 złotych

5) ładowarka kołowa teleskopowa–124,20 złotych

6)  piaskarka z własną mieszanką o pojemności nie mniej niż 4,5 m3 – 583,20 złotych

7)  ciągnik rolniczy o mocy min 85 KM z pługiem – 138,24 złotych

8)  odśnieżanie i usuwanie oblodzeń chodników 1m2 – 0,11 złotych

92.144,00 zł.

92,56%

Oferta ważna

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy uzyskała rekomendację komisji przetargowej oraz została zaakceptowana przez Wójta Gminy. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa w stosunku co do ceny jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania, w związku z powyższym oferta Wykonawcy nie przekracza możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

W przetargu wzięło udział czterech wykonawców, którzy złożyli oferty (trzy oferty ważne, jedna oferta odrzucona). Oferta nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe „CZYSTY ŚWIAT’ Dawid Wiaterki Skorki 10  07-206 Somianka, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.), została odrzucona z postępowania gdyż ich treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Umowa z Wykonawcą w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759z póź. Zm.)

 

Uzasadnienie

W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żądał dołączenia dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ „Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu”.

I.    Wykonawca nr 1, Przedsiębiorstwo Usługowe „CZYSTY ŚWIAT’ Dawid Wiaterki Skorki 10, 07-203 Somianka, składając ofertę nie przedłożył oraz nie załączył następujących dokumentów:

1.   Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: równiarki, pługu lekkiego na samochodzie, fadromy, dwóch koparkoładowarek, ładowarki kołowej teleskopowej, piaskarki, dwóch ciągników o mocy min 85 Km. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający iż sprzęt jest własnością wykonawcy oraz dokument upoważniający do dopuszczenia do ruchu a w przypadku polegania na sprzęcie innych podmiotów oryginalne zobowiązania do oddania do dyspozycji dany sprzęt określając rodzaj sprzętu, oraz dołączając dokumenty potwierdzające że dany sprzęt jest dopuszczony do ruchu i jest własnością osoby udostępniającej go.

Wykonawca w złożonej ofercie przedłożył wykaz sprzętu na załączniku nr 4 opisując sprzęt jakim dysponuje (jest jego własnością) a jakim będzie dysponował. Ponadto do oferty zostały przedłożone zobowiązanie dwóch firm, które udostępnią sprzęt Wykonawcy, w trakcie wykonywania zadania w celu spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający żądał dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że sprzęt wymieniony w załączniku nr 4 jest własnością wykonawcy oraz dokument upoważniający do dopuszczenia do ruchu sprzętu a w przypadku polegania na sprzęcie innych podmiotów oryginalne zobowiązania do oddania do dyspozycji dany sprzęt określając rodzaj sprzętu, oraz dołączając dokumenty potwierdzające że dany sprzęt jest dopuszczony do ruchu i jest własnością osoby udostępniającej go. Wykonawca w złożonej ofercie nie przedłożył dokumentów potwierdzających własność sprzętu, jak również nie dołączył dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do ruchu.

Zamawiający w dniu 07.01.2013r przesłał do Wykonawcy „WEZWANIE DO UZUPEŁNIENIA DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ” w celu spełnienia wymogów zawartych w SIWZ. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie przedstawił żadnych dokumentów, które wymagał Zamawiający potwierdzających spełnienie warunku określonego w SIWZ.

Ze względu na niekompletną oraz nie zgodna ofertę z SIWZ komisja przetargowa uznała ofertę wykonawcy za odrzuconą z postępowania przetargowego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.).


Uzasadnienie prawne

Brak przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tj. 04.01.2013r. stanowi obligatoryjną przesłankę do odrzucenia z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. Zm.). art. 89. ust. 1 pkt. 2 w/w ustawy stanowi: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli  jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wykonawca nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowe „CZYSTY ŚWIAT” Dawid Wiaterki Skorki 10,  07-206 Somianka, nie uzupełnił oferty wyznaczonym terminie na wezwanie Zamawiającego. Ze względu na niekompletną oraz nie zgodna ofertę z SIWZ komisja przetargowa uznała ofertę wykonawcy za odrzuconą z postępowania przetargowego.

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w chwili wszczęcia postępowania.

 

 

                                                                                  Wójt Gminy Somianka

                                                                                   /-/ Andrzej Żołyński

 

 




Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP

Numer ogłoszenia:  271857 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012r.           

 

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na obszarze administracyjnym Gminy Somianka w okresie od stycznia  2013r do  31 grudnia 2013r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1    Usługę odśnieżania i usuwania oblodzeń jezdni oraz chodników w rozmiarze każdorazowo uzależnionym od potrzeb Zamawiającego (zamówienia indywidualne), a zwłaszcza od panujących warunków atmosferycznych w okresie od stycznia 2013r do 31 grudnia 2013r. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany będzie do odśnieżania i usuwania oblodzeń za pomocą sprzętu:

-     jednej równiarki wyposażonej w dwustronny pług średni o mocy nie mniejszej niż 250 Km

-     jednego pług lekki na samochodzie. Przez pług lekki zamawiający rozumie pług o szerokości min. 2,8 m zamontowanym na samochodzie o masie całkowitej nie mniejszej niż 15 ton

-     jednej fadromy o pojemności łyżki nie mniejszej niż 4,0 m3 oraz mocy nie mniejszej niż 125 Km

-     dwóch koparkoładowarkek z napędem na cztery koła o pojemności łyżki przedniej nie mniejszej niż 1,5 m3 oraz o mocy nie mniejszej niż 60 Km

-     jednej ładowarki kołowej teleskopowej z napędem na cztery koła o pojemności łyżki nie mniejszej niż 2,0 m3,  długość wysięgnika minimum 3,0 m, moc nie mniejsza niż 85 Km

-     dwóch ciągników rolniczych o mocy min. 85 Km przystosowany do pracy z pługiem o szerokości nie mniejszej niż 2,8m umożliwiający manewrowanie w wąskich uliczkach. Pług powinien zapewniać trzy zakresy pracy (złożony w stożek, złożony w literę V, obracanie min kąt 45 stopni)

-     piaskarki z własną mieszanką zamontowaną na samochodzie umożliwiającym ciągłe posypywanie mieszanką w ilości nie mniejszym niż 4,5 m3 na długości odcinka ok. 15 km.

W ramach usługi planuje się rozmiar zamówienia nie przekraczający poniżej wymienionych godzin pracy sprzętu:

1)  równiarki  w wymiarze do 80 h,

2)  pługi lekkie w wymiarze do 100 h,

3)  ładowarki kołowej teleskopowej w wymiarze do 100 h,

4)  fadromy w wymiarze do 50 h,

5)  koparkoładowarki w wymiarze do 50 h,

6)  piaskarka z własną mieszanką o pojemności nie mniej niż 4,5 m3 ( zawartość soli 

     20%,) ,  w wymiarze do  50 szt.

7)  ciągnik rolniczy o mocy min 85 KM z pługiem w wymiarze 100 h

 

W przypadku gdy zajdzie taka konieczność jeśli ilość godzin konkretnego sprzętu podanego powyżej zostanie wykorzystana a innego pozostanie nie wykorzystana Zamawiający przewiduje możliwość przeniesienia określonej ilości godzin na inny sprzęt w uzgodnieniu z Wykonawcą.

 

2.   W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

a)   zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych na terenie Gminy Somianka,

b)   prowadzenie na bieżąco raportu z  ilości pracującego sprzętu oraz godzin jego pracy wyszczególniając miejsce pracy sprzętu na podstawie kart pracy wydanych przez Zamawiającego

c)   zabezpieczenie stałej gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg, a w przypadku jego awarii zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt,

d)   zakup, transport i składowanie piasku, soli drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu gołoledzi  i oblodzeń ( rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r., Dz. U. 05.230.1960) we własnym zakresie i na własne ryzyko, umożliwiające ciągłe posypywanie dróg wg indywidualnych potrzeb Zamawiającego lecz nie przekraczającego jednorazowo posypywania dróg o łącznej długości ok. 15km,

e)   usuwanie śniegu i gołoledzi na chodnikach wg. potrzeb i zleceń Zamawiającego sprzętem do tego przystosowanym. Łączna powierzchnia chodników w ciągu jednego odśnieżania lub usuwania oblodzeń może wynieść ok. 10.000,00 m2

3    Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego monitorowania pogody i przed rozpoczęciem prac związanych z odśnieżaniem lub zwalczaniem gołoledzi powiadomi o tym fakcie Zamawiającego –jak również zobowiązany będzie do rozpoczęcia realizację przedmiotu zamówienia w ciągu 1 godziny od telefonicznego zawiadomienia przez Zamawiającego;  

a)   upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, w przypadku zaistnienia zjawisk pogodowych wymagających rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy, powiadomienia telefoniczne o zaistniałej potrzebie rozpoczęcia prac a także w celu uzyskania ich akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,

b)   po zakończeniu prac o których mowa w punkcie 1.2 upoważnieni przedstawiciele Wykonawcy powiadomią telefoniczne o tym fakcie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: TAK

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

90620000-9  - Usługa odśnieżania

90630000-2  - Usługa usuwania oblodzeń

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2013r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

 

NIE DOTYCZY

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

 

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.   Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ;

 

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed wszczęciem niniejszego posterowania o udzielenie zamówienia  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 zadania związanego z zimowym utrzymaniem dróg w ciągu jednego sezonu zimowego o wartości nie mniejszej niż 80 tyś złotych brutto (odśnieżanie dróg gminnych lub powiatowych lub wojewódzkich lub krajowych).  W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: równiarki, pługu lekkiego na samochodzie, fadromy, dwóch koparkoładowarek, ładowarki kołowej teleskopowej, piaskarki, dwóch ciągników o mocy min 85 Km. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający iż sprzęt jest własnością wykonawcy oraz dokument upoważniający do dopuszczenia do ruchu a w przypadku polegania na sprzęcie innych podmiotów oryginalne zobowiązania do oddania do dyspozycji dany sprzęt określając rodzaj sprzętu, oraz dołączając dokumenty potwierdzające że dany sprzęt jest dopuszczony do ruchu i jest własnością osoby udostępniającej go.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

Zamawiający nie określa warunków spełnienia tego warunku.

 

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia powinna opiewać na kwotę min. 100 tyś. złotych

 

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.      Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed wszczęciem niniejszego posterowania o udzielenie zamówienia  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 zadania związanego z zimowym utrzymaniem dróg w ciągu jednego sezonu zimowego o wartości nie mniejszej niż 80 tyś złotych brutto (odśnieżanie dróg gminnych lub powiatowych lub wojewódzkich lub krajowych).  W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.

 

2.      Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: równiarki, pługu lekkiego na samochodzie, fadromy, dwóch koparkoładowarek, ładowarki kołowej teleskopowej, piaskarki, dwóch ciągników o mocy min 85 KM. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający iż sprzęt jest własnością wykonawcy oraz dokument upoważniający do dopuszczenia do ruchu a w przypadku polegania na sprzęcie innych podmiotów oryginalne zobowiązania do oddania do dyspozycji dany sprzęt określając rodzaj sprzętu, oraz dołączając dokumenty potwierdzające że dany sprzęt jest dopuszczony do ruchu i jest własnością osoby udostępniającej go.

 

3.      Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia powinna opiewać na kwotę min. 100 tyś. złotych.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.       nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-        W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług.

-        W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,

-        W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego

-        W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających jeżeli w związku z tym konieczne będzie wydłużenie terminy wykonania umowy

-        Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 04.01.2013r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 04.01.2013r. o godz. 10:10

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

 

NIE DOTYCZY

 

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

 

NIE DOTYCZY

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Wójt Gminy Somianka

  /-/ Andrzej Żołyński

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4284286]

przewiń do góry