Wersja archiwalna 2010-08-06 19:11:59
Gmina
Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax
(0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg
nieograniczony o wartości
szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11
ust. 8 ustawy pzp.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
Data publikacji
ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
06/08/2010r. 2010-104488
06/08/2010
r. 2010-104501
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Somianka 07-203
Somianka pow. Wyszkowski
woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl,
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 4.720.000,00
złotych na okres 10 lat z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy Somianka oraz spłatę wcześniej
zaciągniętych zobowiązań.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem
zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 4.720.000 zł
(słownie: cztery miliony siedemset dwadzieścia tysięcy złotych) na okres 10 lat
z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Somianka
oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
1.2 Dane
wyjściowe:
-
wysokość
kredytu – 4.720.000 zł,
-
okres
karencji w spłacie kapitału 3 miesiące
od dnia uruchomienia środków z kredytu (karencja obejmuje spłatę rat
kapitałowych),
-
okres
kredytowania obejmuje lata 2010 – 2020 łącznie z okresem karencji, okres spłaty
kapitału przypada na lata 2011 – 2020,
-
spłata
odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu w okresach miesięcznych ostatniego dnia
miesiąca (sposób obliczania odsetek wg kalendarza naturalnego), począwszy od
miesiąca w którym uruchomiono I transze kredytu,
-
spłata
kapitału w 115 ratach miesięcznych, z tego 108 rat w kwocie 39.333 zł w latach
2011 - 2019, 6 rat po 67.500 w 2020r. i jedna rata 67.036 w 2020r.
-
zabezpieczenie
( wyłącznie ) w formie weksla in blanco wraz z deklaracja wekslowa.
1.3. Przykład
( dla porównania ofert )
-
Przewidywana
data uruchomienia kredytu – 30 września 2010 r.
-
spłata
pierwszej raty kapitałowej – 31 stycznia 2011 r.
-
spłata
ostatniej raty kapitałowej – 31 lipca 2020 r.
-
pierwsza
spłata odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu 31 października 2010 r.
-
ostatnia
spłata odsetek od kwoty kredytu – 31 lipca 2020 r.
-
wysokość
miesięcznych rat kapitałowych :
• 108 rat po
39.333 zł,
• 6
kolejnych rat po 67.500 zł,
• 1 rat po
67.036 zł,
1.4. Ogólne
zasady określania ceny oferty
Oferta
musi zawierać ostateczna, sumaryczna cenę, obejmująca całkowity koszt
zaciągnięcia kredytu:
-
odsetki
liczone w oparciu stawkę oprocentowania WIBOR 3M obowiązującego na dzień
05.08.2010 r. plus marża banku tj. 3,81 + marża banku = oprocentowanie w
stosunku rocznym,
-
prowizje
od udzielenia kredytu.
1.5. Do
oferty należy dołączyć harmonogram spłaty kredytu w formie tabelarycznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia
uzupełniającego: NIE
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66113000-5 – Usługi
udzielania kredytu
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: Nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.07.2020r.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
NIE DOTYCZY
III.2)
ZALICZKI
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie
III.3) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH
WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Koncesja, zezwolenia lub licencja w zakresie
objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,
zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie
objętym zamówieniem.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu
składania ofert;
3. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu
warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;
4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko
podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych);
6. aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
ZUS lub KRUS, potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
III.3.2.) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego
warunku.
NIE DOTYCZY
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego
warunku.
NIE DOTYCZY
III.3.4) Osoby zdolne
do wykonywania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego
warunku.
NIE
DOTYCZY
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu
dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a szczególności
musi dysponować środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB
DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY.
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
1.
Aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy..
2.
Podpisany
formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie
podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;
3.
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
4.
Informacja
z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.
Aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o
odpowiedzialności podmiotów zbiorowych);
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poz terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
1.
nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
2.
nie zalega z
uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego
organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
3.
nie orzeczono wobec
niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania
albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone
przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania
osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla
wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) ZMIANY UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: NIE
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: do dnia 20.09.2010r. godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka,
pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 20.09.2010r. o godz. 10:15
IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
IV.4.5) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi : NIE
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2010-08-06
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-06 19:11:59
- Liczba odsłon: 813
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: