Wersja archiwalna 2009-10-08 17:54:39

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,   e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa.                                                      

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 155.000,00 litrów oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka, która obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia tj. zbiorników w poszczególnych placówkach oraz wyładunek oleju. Dostawa będzie dokonywana wg potrzeb do budynków:

  1. Zespół Szkół Publicznych w Somiance
  2. Zespół Szkół Publicznych w Woli Mystkowskiej
  3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym
  4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowych Wypychach
  5. Urząd Gminy Somianka
  6. Ośrodek Zdrowia w Somiance
  7. Ośrodek Zdrowia w Woli Mystkowskiej
  8. Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

 

Olej opałowy lekki powinien spełniać wymogi określone normą PN-C-96024:2001

Zamówienia będą dokonywane każdorazowo według potrzeb zamawiającego w okresie trwania umowy. Łączna ilość dostarczanego oleju opałowego w czasie trwania umowy nie większa niż 155.000,00 litrów. Każdorazowa wielkość dostawy dla poszczególnych odbiorców będzie ustalana telefonicznie minimum 2 dni przed datą jej dokonania, przez osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, wskazaną w umowie.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15.05.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium:

  • Wadium w kwocie 7 tyś złotych  może być wnoszone w:
    • pieniądzu: przelewem na specjalny rachunek Urzędu Gminy Somianka:28-8923 1076 0600 0824 2006 0006
    • Gwarancjach ubezpieczeniowych, gwarancjach bankowych, poręczeniach bankowych, lub s.k.o.-k. (poręczenie s.k.o.-k. zawsze w pieniądzu) lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – oryginalne dokumenty powinny być złożone w pok. 6.
  • Wadium powinno zostać wniesione do dnia 16.10.2009r do godz. 10:00. W tym terminie w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 6 muszą zostać złożone oryginały w/w firm wadium, natomiast pieniądze z przelewu powinny znaleźć się na w/w koncie;
  • Wadium musi odejmować okres związany ofertą tj. 30 dni od daty składania i otwarcia ofert;
  • Do oferty należy dołączyć kserokopie polecenia przelewu lub innej formy wadium;
  • Oferent, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie odrzucona;
  • Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
    • upłyną termin związany ofertą
    • zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego
    • zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia;
  • zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który:
    • wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
    • został wykluczony z postępowania
    • oferta którego została odrzucona;
  • złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu;
  • Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
    • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
    • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1/      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia:

2/      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3/      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

 

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX.

Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od wykonawców warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wymienionych w punkcie IX) potwierdzających spełnienie powyższych warunków. Ocena dokonana zostanie wg formy „spełnia” – „nie spełnia”

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 16.10.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 16.10.2009r. o godz. 11.00

IV.3.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 Wójt Gminy Somianka

    /-/ Andrzej Żołyński

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4186172]

przewiń do góry