Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,   e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa.                                                      

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 155.000,00 litrów oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka, która obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia tj. zbiorników w poszczególnych placówkach oraz wyładunek oleju. Dostawa będzie dokonywana wg potrzeb do budynków:

  1. Zespół Szkół Publicznych w Somiance
  2. Zespół Szkół Publicznych w Woli Mystkowskiej
  3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym
  4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowych Wypychach
  5. Urząd Gminy Somianka
  6. Ośrodek Zdrowia w Somiance
  7. Ośrodek Zdrowia w Woli Mystkowskiej
  8. Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

Olej opałowy lekki powinien spełniać wymogi określone normą PN-C-96024:2001

Zamówienia będą dokonywane każdorazowo według potrzeb zamawiającego w okresie trwania umowy. Łączna ilość dostarczanego oleju opałowego w czasie trwania umowy nie większa niż 155.000,00 litrów. Każdorazowa wielkość dostawy dla poszczególnych odbiorców będzie ustalana telefonicznie minimum 2 dni przed datą jej dokonania, przez osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, wskazaną w umowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15.05.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium:

  • Wadium w kwocie 7 tyś złotych  może być wnoszone w:
    • pieniądzu: przelewem na specjalny rachunek Urzędu Gminy Somianka:28-8923 1076 0600 0824 2006 0006
    • Gwarancjach ubezpieczeniowych, gwarancjach bankowych, poręczeniach bankowych, lub s.k.o.-k. (poręczenie s.k.o.-k. zawsze w pieniądzu) lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – oryginalne dokumenty powinny być złożone w pok. 6.
  • Wadium powinno zostać wniesione do dnia 16.10.2009r do godz. 10:00. W tym terminie w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 6 muszą zostać złożone oryginały w/w firm wadium, natomiast pieniądze z przelewu powinny znaleźć się na w/w koncie;
  • Wadium musi odejmować okres związany ofertą tj. 30 dni od daty składania i otwarcia ofert;
  • Do oferty należy dołączyć kserokopie polecenia przelewu lub innej formy wadium;
  • Oferent, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie odrzucona;
  • Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
    • upłyną termin związany ofertą
    • zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego
    • zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia;
  • zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który:
    • wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
    • został wykluczony z postępowania
    • oferta którego została odrzucona;
  • złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu;
  • Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
    • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
    • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1/      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia:

2/      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3/      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX.

Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od wykonawców warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wymienionych w punkcie IX) potwierdzających spełnienie powyższych warunków. Ocena dokonana zostanie wg formy „spełnia” – „nie spełnia”

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 16.10.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 16.10.2009r. o godz. 11.00

IV.3.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 Wójt Gminy Somianka

    /-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

Somianka, 2009-10-20

 

KZ. 341/11/09

 

 Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

Nazwa zamówienia:

„Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka”

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu 

nieograniczonego ( KZ 340/11/09)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 1 Przedsiębiorstwo Budowlano- Handlowe „Z. Niziński”  ul. Serocka 11A, 07-200 Wyszków

za cenę zł netto: - 103  (słownie: minus sto trzy złote) za 1.000 litrów oleju opałowego, rozumiana jako marża dostawcy oleju, niezmienna przez cały okres trwania umowy. Marża w/w odejmowana będzie od oficjalnej ceny producenta oleju Grupy Lotos S.A. o typie Lotos Red za sprzedaż każdego 1.000 litrów, z dnia dostawy ( z zasady zmienna). Cena producenta oleju opałowego w dniu otwarcia ofert wynosiła 1.947,00 za 1 000 litrów oleju, co daje cenę oferowaną 1.844,00 zł netto za 1 000  litrów oleju opałowego.

 

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Marża wykonawcy odejmowana/ dodawana

( „-” / „+”)

Oficjalna cena oleju Grupa Lotos

Oficjalna cena oleju PKN Orlen

Cena oferowana za 1 000 l. oleju

 

1.

Przedsiębiorstwo Budowlano- Handlowe „Z. Niziński” ul. Serocka 11A, 07-200 Wyszków

 

-103,00

 

1.947,00

 

*

 

1.844,00

 

2.

GERPOL Sp. zoo ul. Mickiewicza 45/51, 06-100 Pułtusk

 

-50

 

*

 

1.937,00

 

1.887,00

   3.

P.P.H.U. ‘’WAGAT” sp. j. Wielogórscy

ul. Gdańska 95, 07-100 Węgrów 

 

-81

 

*

 

1.937,00

 

1.856,00

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

W przetargu wzięło udział trzech wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.

Umowa w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez Wykonawcę.

                                                                                             

 Wójt Gminy Somianka

                /-/ Andrzej Żołyński

  

 

 

Otrzymują:

  1. Przedsiębiorstwo Budowlano- Handlowe                                                                                      „Z. Niziński”  07-200 Wyszków ul. Serocka 11A
  2. GERPOL Sp. zoo ul. Mickiewicza 45/51, 06-100 Pułtusk
  3. P.P.H.U. ‘’WAGAT” sp.j. Wielogórscy, Ul. Gdańska 95, 07-100 Węgrów 
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-21 16:48:37
  • Liczba odsłon: 101
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3413226]

przewiń do góry