Wersja archiwalna 2008-11-25 16:39:18

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski                    woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy Somianka”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy Somianka oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu. Kwota kredytu 1.325.000,00 złotych (słownie: jeden milion trzysta dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Spłata kredytu w ciągu w ciągu 5 lat począwszy od 2009 roku w równych ratach miesięcznych.

Udostępnienie kredytu od dnia 10.12.2008r.

W celu przygotowania oferty (obliczenie kosztów obsługi kredytu) należy posłużyć się stałą stawką wartością WIBOR 1M – średni stan miesięczny z miesiąca października 2008r. Oprocentowanie stanowić ma sumę marży banku, niezmiennej przez cały okres trwania umowy i stawki WIBOR. Sposób przyjmowania stawki WIBOR 1M w całym okresie kredytowania będzie polegał na przyjęciu średniej stawki WIBOR 1M wyliczonej ze wszystkich stawek obowiązujący w miesiącu poprzedzającym okres obrachunkowy – powiększoną o marże banku stałą w okresie kredytowania.

Zabezpieczenie spłaty kredytu: „weksel In blanco”

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5 – Usługi udzielania kredytu

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Kredyt zostanie udzielony: od dnia 10.12.2008r.

 

Termin spłaty kredytu (ostatniej raty): do 31.12.2013r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (udzielane i zrealizowane kredyty dla innych podmiotów, udzielenie kredytu wg potrzeb Zamawiającego), oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3)      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4)      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

 

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. Poprawnie wypełniony formularz „Oferta przetargowa” z podaną ceną brutto za udzielenie i pełną obsługę kredytu, podpisany przez osobę uprawnioną do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Wykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
  4. Harmonogram terminów i kwot spłaty kapitału z odsetkami.

·                  SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 02.12.2008r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 02.12.2008r. o godz. 10:30

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 

                                                                              Wójt Gminy Somianka

                                                                               /-/ Andrzej Żołyński

Modyfikacja treści SIWZ

 

 

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka, pow. Wyszkowski,woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,     

e-mail: somianka@somianka.pl,  

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy Somianka”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy Somianka oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu. Kwota kredytu 1.325.000,00 złotych (słownie: jeden milion trzysta dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Spłata kredytu w ciągu w ciągu 5 lat począwszy od 2009 roku w równych ratach miesięcznych.

Udostępnienie kredytu od dnia 04.12.2008r.

W celu przygotowania oferty (obliczenie kosztów obsługi kredytu) należy posłużyć się stałą stawką wartością WIBOR 1M – średni stan miesięczny z miesiąca października 2008r. Oprocentowanie stanowić ma sumę marży banku, niezmiennej przez cały okres trwania umowy i stawki WIBOR. Sposób przyjmowania stawki WIBOR 1M w całym okresie kredytowania będzie polegał na przyjęciu średniej stawki WIBOR 1M wyliczonej ze wszystkich stawek obowiązujący w miesiącu poprzedzającym okres obrachunkowy – powiększoną o marże banku stałą w okresie kredytowania.

Zabezpieczenie spłaty kredytu: „weksel In blanco”

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5 – Usługi udzielania kredytu

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Kredyt zostanie udzielony: od dnia 04.12.2008r.

Termin spłaty kredytu (ostatniej raty): do 30.12.2013r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (udzielane i zrealizowane kredyty dla innych podmiotów, udzielenie kredytu wg potrzeb Zamawiającego), oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3)      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4)      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. Poprawnie wypełniony formularz „Oferta przetargowa” z podaną ceną brutto za udzielenie i pełną obsługę kredytu, podpisany przez osobę uprawnioną do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Wykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
  4. Harmonogram terminów i kwot spłaty kapitału z odsetkami.

·                  SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 26.11.2008r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 26.11.2008r. o godz. 10:30

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 Wójt Gminy Somianka

    /-/ Andrzej Żołyński

  SIWZ

  Załączniki 1,  2

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4194874]

przewiń do góry