Wersja archiwalna 2008-08-11 17:53:59
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp , na realizację zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozowe polegające na dowozie autobusami uczniów z miejsca zamieszkania do szkół publicznych na terenie Gminy Somianka i z powrotem. Dowóz w roku szkolnym 2008/2009 oraz 2009/2010, odbywał będzie się na następujących 3 odrębnych trasach:
1)Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym i Zespół Szkół w Somiance
Z miejscowości: Barcice, Jackowo Dolne, Janki, Popowo Kościelne, Popowo – Parcele, Wielęcin, Celinowo, Jackowo Górne, Jasieniec
Dowóz do szkół stanowi 1 trasę, odwóz 2 trasy, odrębnie szkoła podstawowa w Jackowie Górnym odrębnie gimnazjum w Somiance.
2) Zespół Szkół w Somiance.
Z miejscowości Wólka Somiankowska, Zdzieborz, Suwin, Ulasek
Z miejscowości Kręgi, Nowe Płudy, Stare Płudy, Michalin, Somianka Struga
Dowóz do szkół i odwóz stanowi zawsze dwie trasy
3) Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej
Z miejscowości Ostrowy, Stare Kozłowo, Nowe Kozłowo, Skorki, Stary Mystkówiec, Stare Wypychy, Nowe Wypychy.
Dowóz do szkół o odwóz stanowią zawsze jedną trasę.
Dowóz do szkół odbywa się tylko w dniach nauki szkolnej, rano w godzinach zapewniających swobodne przybycie wszystkich uczniów na lekcje od godziny 8:00, dowóz po godzinach nauki. Dowóz i odwóz dzieci do szkół musi odbywać się przez wszystkie wymienione miejscowości, poprzez przejazd przez te miejscowości bądź dojazd do tych miejscowości. Szczegółowy harmonogram przebiegu trasy, dni i godzin dowożenia i odwożenia ustalony zostanie przez Wykonawcę z Dyrektorami szkół.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60113100-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Termin realizacji zamówienia rok szkolny 2008/2009 oraz 2009/2010 (od 01/09/2008 do 30/06/2009 oraz od 01/09/2009 do 30/06/2010).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie łącznie 4.500,0 zł w tym 1.000,00 zł tylko na trasę nr 1, 2.000,00 zł tylko na trasę nr 2, 1.500,00 zł tylko na trasę nr 3, może być wnoszone w:
pieniądzu: przelewem na specjalny rachunek Urzędu Gminy Somianka:28-8923 1076 0600 0824 2006 0006
Gwarancjach ubezpieczeniowych, gwarancjach bankowych, poręczeniach bankowych, lub s.k.o.-k. (poręczenie s.k.o.-k. zawsze w pieniądzu) lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – oryginalne dokumenty powinny być złożone w pok. 18
Wadium powinno zostać wniesione do dnia19.08.2008r do godz. 10:00. W tym terminie w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 18 muszą zostać złożone oryginały w/w firm wadium, natomiast pieniądze z przelewu powinny znaleźć się na w/w koncie;
Wadium musi odejmować okres związany ofertą tj. 30 dni od daty składania i otwarcia ofert;
Do oferty należy dołączyć kserokopie polecenia przelewu lub innej formy wadium;
Oferent, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie odrzucona;
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
upłyną termin związany ofertą
zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego
zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia;
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który:
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
został wykluczony z postępowania
oferta którego została odrzucona;
złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu;
Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 5)Zapewniają gwarancję codziennego, niezawodnego wykonania usług
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:1) poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową brutto z 1 dzień wykonywania usługi w trakcie całego okresu trwania roku szkolnego tj rok szkolny 2008/2009 oraz 2009/2010 ; 2) Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;3) dowód wniesienia wadium łącznie 4.500,00 zł, w tym 1.000,00.zł tylko na trasę nr 1, 2.000,00 zł tylko na trasę nr 2, 1.500,00 zł tylko na trasę nr 3;4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;5) dokumenty stwierdzające, że przedsiębiorcy, którzy będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia: kopia zezwolenia/licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;6) stan techniczny pojazdu: aktualne badania techniczne – kopia dowodu rejestracyjnego oraz liczba miejsc siedzących min. 40 na trasie 1 i 3 i min. 50 na trasie 2;7) przedstawienie polisy ubezpieczenia OC i NW, na pojazd zgłoszony do przewozu;8) przedstawienia gwarancji co do niezawodności wykonywania codziennej usługi w jednej z form: a)dysponowanie zastępczym autobusem (wraz z załączeniem kserokopii dowodu rejestracyjnego oraz zaświadczenia uprawnionej jednostki o aktualnym badaniu technicznym tego pojazdu) lub b)potwierdzonego współdziałania z innym przewoźnikiem w zakresie wykonywania usług przewozowych;9) parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http://www.ugsomianka.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka, pok. Nr 11
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008r. godzina 10:00, miejsce pok. Nr 11, Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 19.08.2008r. o godz. 10:30
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2008-08-11
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-08-11 17:53:59
- Liczba odsłon: 204
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: