Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp , na realizację zadania



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozowe polegające na dowozie autobusami uczniów z miejsca zamieszkania do szkół publicznych na terenie Gminy Somianka i z powrotem. Dowóz w roku szkolnym 2008/2009 oraz 2009/2010, odbywał będzie się na następujących 3 odrębnych trasach:


1)Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym i Zespół Szkół w Somiance

Z miejscowości: Barcice, Jackowo Dolne, Janki, Popowo Kościelne, Popowo – Parcele, Wielęcin, Celinowo, Jackowo Górne, Jasieniec

Dowóz do szkół stanowi 1 trasę, odwóz 2 trasy, odrębnie szkoła podstawowa w Jackowie Górnym odrębnie gimnazjum w Somiance.


2) Zespół Szkół w Somiance.

Z miejscowości Wólka Somiankowska, Zdzieborz, Suwin, Ulasek

Z miejscowości Kręgi, Nowe Płudy, Stare Płudy, Michalin, Somianka Struga

Dowóz do szkół i odwóz stanowi zawsze dwie trasy


3) Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej

Z miejscowości Ostrowy, Stare Kozłowo, Nowe Kozłowo, Skorki, Stary Mystkówiec, Stare Wypychy, Nowe Wypychy.

Dowóz do szkół o odwóz stanowią zawsze jedną trasę.


Dowóz do szkół odbywa się tylko w dniach nauki szkolnej, rano w godzinach zapewniających swobodne przybycie wszystkich uczniów na lekcje od godziny 8:00, dowóz po godzinach nauki. Dowóz i odwóz dzieci do szkół musi odbywać się przez wszystkie wymienione miejscowości, poprzez przejazd przez te miejscowości bądź dojazd do tych miejscowości. Szczegółowy harmonogram przebiegu trasy, dni i godzin dowożenia i odwożenia ustalony zostanie przez Wykonawcę z Dyrektorami szkół.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60113100-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Termin realizacji zamówienia rok szkolny 2008/2009 oraz 2009/2010 (od 01/09/2008 do 30/06/2009 oraz od 01/09/2009 do 30/06/2010).


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie łącznie 4.500,0 zł w tym 1.000,00 zł tylko na trasę nr 1, 2.000,00 zł tylko na trasę nr 2, 1.500,00 zł tylko na trasę nr 3, może być wnoszone w:

    • pieniądzu: przelewem na specjalny rachunek Urzędu Gminy Somianka:28-8923 1076 0600 0824 2006 0006

    • Gwarancjach ubezpieczeniowych, gwarancjach bankowych, poręczeniach bankowych, lub s.k.o.-k. (poręczenie s.k.o.-k. zawsze w pieniądzu) lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – oryginalne dokumenty powinny być złożone w pok. 18

Wadium powinno zostać wniesione do dnia19.08.2008r do godz. 10:00. W tym terminie w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 18 muszą zostać złożone oryginały w/w firm wadium, natomiast pieniądze z przelewu powinny znaleźć się na w/w koncie;

Wadium musi odejmować okres związany ofertą tj. 30 dni od daty składania i otwarcia ofert;

Do oferty należy dołączyć kserokopie polecenia przelewu lub innej formy wadium;

Oferent, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie odrzucona;

Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:

    • upłyną termin związany ofertą

    • zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego

    • zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia;

Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który:

    • wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert

    • został wykluczony z postępowania

    • oferta którego została odrzucona;

złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu;

Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

    • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie

    • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 5)Zapewniają gwarancję codziennego, niezawodnego wykonania usług

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:1) poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową brutto z 1 dzień wykonywania usługi w trakcie całego okresu trwania roku szkolnego tj rok szkolny 2008/2009 oraz 2009/2010 ; 2) Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;3) dowód wniesienia wadium łącznie 4.500,00 zł, w tym 1.000,00.zł tylko na trasę nr 1, 2.000,00 zł tylko na trasę nr 2, 1.500,00 zł tylko na trasę nr 3;4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;5) dokumenty stwierdzające, że przedsiębiorcy, którzy będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia: kopia zezwolenia/licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;6) stan techniczny pojazdu: aktualne badania techniczne – kopia dowodu rejestracyjnego oraz liczba miejsc siedzących min. 40 na trasie 1 i 3 i min. 50 na trasie 2;7) przedstawienie polisy ubezpieczenia OC i NW, na pojazd zgłoszony do przewozu;8) przedstawienia gwarancji co do niezawodności wykonywania codziennej usługi w jednej z form: a)dysponowanie zastępczym autobusem (wraz z załączeniem kserokopii dowodu rejestracyjnego oraz zaświadczenia uprawnionej jednostki o aktualnym badaniu technicznym tego pojazdu) lub b)potwierdzonego współdziałania z innym przewoźnikiem w zakresie wykonywania usług przewozowych;9) parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka, pok. Nr 11

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008r. godzina 10:00, miejsce pok. Nr 11, Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 19.08.2008r. o godz. 10:30

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

siwz_przewoz_uczniow.doc
                                                

                                                                                 Somianka, dnia 20.08.2008r.

Kz.  340/11-01/08

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym

 

 

Nazwa zamówienia

PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP, na realizację zadania,

w trybie przetargu nieograniczonego (KZ 340/11/08)

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655) Gmina Somianka zawiadamia wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP, na realizację w/w usługi:

O unieważnieniu postępowania, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty (oraz wszystkich pozostałych) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.

 

Uzasadnienie

Podczas jawnej sesji otwarcia przewodniczący komisji przetargowej podał kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Była to nie przekraczająca kwota 306.683,75 złotych brutto na realizację całości zadania (trzech tras) w okresie dwóch lat (153.341,87 złotych brutto na jeden rok szkolny). Kwota niniejsza była jednocześnie kwotą, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia (trzech tras).  

W przetargu wzięło udział 3 Wykonawców, żaden nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, żadna oferta nie została odrzucona.

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena (zł brutto) za cz. 1, 2, 3

Punktacja łączna i za kryterium, za cz. 1, 2, 3

1

 

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrołęce S.A.

07-412 Ostrołęka, ul. Zawadzkiego 1

400,00

87,50

480,00

98,95

380,00

100

2

„FIRMA MONTPLAST-USŁUGI I HANDEL” Marian Łachacki

07-200 Wyszków ul. 3 Maja 4/17

xxx

0

474,95

100

405,50

93,71

3

Przewóz Osób Krzysztof Kmoch

Jackowo Górne 17, 07-203 Somianka

350,00

100

xxx

0

xxx

0

 

 

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych nakazuje i upoważnia zamawiającego do unieważnienia postępowania, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Wobec powyższego należy postępować jak na wstępie.

 

 Wójt Gminy Somianka

 

   /-/ Andrzej Żołyński

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-08-26 17:25:26
  • Liczba odsłon: 199
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4185344]

przewiń do góry