Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  w tzw. procedurze uproszczonej (krajowej) w wartości przedmiotu zamówienia poniżej 5.150.000 euro na realizację zadania:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA, REMONT POMIESZCZEŃ I WYPOSARZENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ W BUDYNKU KLASY "0"  W SOMIANCE PARCELE W CELU UTWORZENIA PRZEDSZKOLA GMINNEGO

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Somiance polegająca na:

1.       ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem grubości 12 cm z wyprawą cienkowarstwową

2.       ocieplenie ścian piwnic części nadziemnej styropianem grubości 10 cm z wyprawą tynku mozaikowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.32.00.00-6, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4, 45.26.26.50-2, 45.32.10.00-2, 45.40.00.00-1, 45.43.10.00-7

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.10.2008r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

·          Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty; 2)Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 4)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik robót-budowy), posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa; 5)wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości; 6)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00zł; 7)kosztorys ofertowy, uwzględniający treść projektu technicznego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, obmiar robót oraz całość wymogów w treści SIWZ; 8)parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ.

·                  SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 27.08.2008r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 11. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 27.08.2008r. o godz. 10:30

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 Wójt Gminy Somianka

  /-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Specyfikacja techniczna- 1, 2

Kosztorys ofertowy

Projekt budowlany - 1, 2, 3

 

Somianka, 2008-08-27

 

KZ. 341/10-1/08

 

 

Nazwa zamówienia:

Termomodernizacja, remont pomieszczeń i wyposażenie pracowni komputerowej w budynku klasy „0” w Somiance Parcele w celu utworzenia przedszkola gminnego.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego trybie przetargu

nieograniczonego ( KZ 340/10/08)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 2 „URBI PROJEKT” Tośka Artur Wojciech, 06-100 Pułtusk ul. Tysiąclecia 5/62 za ceną brutto 198.044,27  złotych.

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Cena brutto (złotych)

Punktacja

1.

„Handel – Import – Eksport usługi ogólnobudowlane” Krzysztof Kaczorowski, 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Małkińska 82

 

198.358,75

99,84

 

2.

„URBI PROJEKT” Tośka Artur Wojciech, 06-100 Pułtusk ul. Tysiąclecia 5/62

 

198.044,27

100

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

W przetargu wzięło udział dwóch wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.

Umowa w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez Wykonawcę.

                                                                         

                                                                          Wójt Gminy Somianka

                                                                             /-/ Andrzej Żołyński    

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-02 14:35:30
  • Liczba odsłon: 266
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4184780]

przewiń do góry