Wersja archiwalna 2008-07-30 17:54:08
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony w tzw. procedurze uproszczonej (krajowej) w wartości przedmiotu zamówienia poniżej 5.150.000 euro na realizację zadania:
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ, SOMIANKA W KIERUNKU KĘPY BARCICKIEJ O DŁ. 2500M
(CPV: 45.23.32.20-7).
Roboty budowlane drogowe na długości 2500 mb, polegające na przebudowie nawierzchni drogi gminnej ,położonej na działkach 401, 723, 746. in. poprzez:
1/ od km 0+00 do 0+470 wykonaniu warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno- bitumicznej, nowej warstwy ścieralnej gr. 4 cm na szer. 5,0 m
2/ od km 0+470 do km 2+340 wykonaniu po obu stronach poszerzeń podbudowy z betonu B-7,5 szer. 0,8 m, warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej, nowej warstwy ścieralnej gr. 4,0 cm na szer. 4,0 m
3/ od km 2+340 do km 2+500 wykonaniu jednostronnego poszerzenia szer. 0,8 m, warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej oraz nowej warstwy ścieralnej gr. 4,0 cm na szer. 4,0 m. Odwodnienie do istniejących rowów
4/ obrobienie poboczy gruntowych,
5/ oczyszczenie i odtworzenie rowów odwodnieniowych,
7/ budowa 1 przepustu,
8/ oznakowanie.
Wadium nie jest wymagane.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.10.2008 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa za całość zamówienia - 100 %
Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 40,00 zł).
Kontakt z wykonawcami: Jan Szumowski w godz. 08:00 - 16:00; tel. (0-29) 74-187-90 w. 41; fax. (0-29) 74-187-14; e-mail budownictwo@somianka.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 1 do dnia 2008-08-20 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2008-08-20 o godz. 10:30.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona nie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia m. in. potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:
1) formularz „Oferta przetargowa” poprawnie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;
2) oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) zaakceptowany projekt umowy;
5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik robót-budowy), posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;
6) wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości;
7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł;
8) kosztorys ofertowy, uwzględniający treść projektu technicznego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, obmiar robót oraz całość wymogów w treści SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.
Zamawiający nie zamierza:
1) zawrzeć umowy ramowej,
2) ustanowić dynamicznego systemu zakupów,
3) wybrać najkorzystniejszą ofertę z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
/-/ Andrzej Żołyński
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2008-07-30
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-30 17:54:08
- Liczba odsłon: 309
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: