OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony w tzw. procedurze uproszczonej (krajowej) w wartości przedmiotu zamówienia poniżej 5.150.000 euro na realizację zadania:
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ, SOMIANKA W KIERUNKU KĘPY BARCICKIEJ O DŁ. 2500M
(CPV: 45.23.32.20-7).
Roboty budowlane drogowe na długości 2500 mb, polegające na przebudowie nawierzchni drogi gminnej ,położonej na działkach 401, 723, 746. in. poprzez:
1/ od km 0+00 do 0+470 wykonaniu warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno- bitumicznej, nowej warstwy ścieralnej gr. 4 cm na szer. 5,0 m
2/ od km 0+470 do km 2+340 wykonaniu po obu stronach poszerzeń podbudowy z betonu B-7,5 szer. 0,8 m, warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej, nowej warstwy ścieralnej gr. 4,0 cm na szer. 4,0 m
3/ od km 2+340 do km 2+500 wykonaniu jednostronnego poszerzenia szer. 0,8 m, warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej oraz nowej warstwy ścieralnej gr. 4,0 cm na szer. 4,0 m. Odwodnienie do istniejących rowów
4/ obrobienie poboczy gruntowych,
5/ oczyszczenie i odtworzenie rowów odwodnieniowych,
7/ budowa 1 przepustu,
8/ oznakowanie.
Wadium nie jest wymagane.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.10.2008 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa za całość zamówienia - 100 %
Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 40,00 zł).
Kontakt z wykonawcami: Jan Szumowski w godz. 08:00 - 16:00; tel. (0-29) 74-187-90 w. 41; fax. (0-29) 74-187-14; e-mail budownictwo@somianka.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 1 do dnia 2008-08-20 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2008-08-20 o godz. 10:30.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona nie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia m. in. potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:
1) formularz „Oferta przetargowa” poprawnie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;
2) oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) zaakceptowany projekt umowy;
5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik robót-budowy), posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;
6) wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości;
7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł;
8) kosztorys ofertowy, uwzględniający treść projektu technicznego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, obmiar robót oraz całość wymogów w treści SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.
Zamawiający nie zamierza:
1) zawrzeć umowy ramowej,
2) ustanowić dynamicznego systemu zakupów,
3) wybrać najkorzystniejszą ofertę z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
/-/ Andrzej Żołyński
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Somianka, dnia 28.08.2008r.
Kz. 340/08-01/08
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym
Nazwa zamówienia
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w kierunku Kępy Barcickiej o dł. 2500 m
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP, na realizację zadania,
w trybie przetargu nieograniczonego (KZ 340/09/08)
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655) Gmina Somianka zawiadamia wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP, na realizację w/w usługi:
O unieważnieniu postępowania, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty (oraz wszystkich pozostałych) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie
Podczas jawnej sesji otwarcia przewodniczący komisji przetargowej podał kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Była to nie przekraczająca kwota 680.000,00 złotych brutto na realizację całości zadania. Kwota niniejsza była jednocześnie kwotą, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia.
W przetargu wzięło udział 5 Wykonawców, żaden nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, żadna oferta nie została odrzucona.
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena (zł brutto) |
Punktacja łączna i za kryterium, |
1 |
„FEDRO” sp. Z o.o. Ul. Kolejowa 1, 08-455 Osieck |
872.073,69 |
82,4 |
2 |
Spółdzielnia Robót Budowlano Drogowych Ul. Zaściankowa 1, 05-240 Tłuszcz |
772.796,87 |
92,98 |
3 |
DLETA – PRID Sp. Z o.o. Ul. Mazowiecka 9, 06-400 Ciechanów |
718.546,12 |
100 |
4 |
STRABAG Sp. Z o.o. Ul. B. Brechta 7, 03-472 Warszawa |
1.040.753,35 |
69,04 |
5 |
Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Obrotu „POLHILD I”, Mieczysław Piotrowski, Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski S.A. Ul. H. Sienkiewicza, 05-230 Kobyłka |
997.656,45 |
72,02 |
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych nakazuje i upoważnia zamawiającego do unieważnienia postępowania, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego należy postępować jak na wstępie.
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-02 14:30:21
- Liczba odsłon: 308
- Historia dokumentu: