Wersja archiwalna 2008-01-08 11:20:35
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14
http:// www.ugsomianka.bip.org.pl, e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/02/08) w tzw. procedurze uproszczonej (krajowej) w wartości przedmiotu zamówienia poniżej 206.000 euro na realizację zadania:
Odbiór i transport odpadów w kontenerach CPV: 90121200-3, 90200000-9).
Odbierania stałych odpadów komunalnych w kontenerach KP-7 i KP-10 usytuowanych w sześciu miejscach na terenie kompleksów działek letniskowych w Popowie - Parcele, Popowie - Letnisko i Hucie Podgórnej, poprzez transport i opróżnianie na składowisku odpadów z Zatorach oraz dezynfekcja i utrzymanieporządku wokół tych kontenerów w promieniu 50 m.
Szacowana ilość odpadów w ciągu roku wyniesie 3.808 m3, co uwzględniając aktualne ustawienie kontenerów i ich rozmiary stwarza konieczność wykonania do 484 kursów do Zator (w tym 140 z KP-10). Ilość odpadów oszacowano uwzględniając stan z III-XII 2007 r. Ponadto należy uwzględnić konieczność dojazdu w celu bieżącego monitoringu zapełnienia kontenerów. Specyfika rekreacyjnego obszaru ustawienia kontenerów powoduje bardzo dużą intensyfikację usług w okresie letnim, średnią w okresie wiosennym i jesiennym, niewielką w okresie zimowym.
Wadium nie jest wymagane.
Termin realizacji zamówienia nieprzekraczalny: 01/03/2008 - 31.12.2008 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa za całość zamówienia - 100 %Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 20,00 zł). Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; w godz. 08:00 - 16:00; tel. (0-29) 74-187-90 w. 38; fax. (0-29) 74-187-14; e-mail: robertostatek@somianka.pl.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2008-01-21 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2008-01-21 o godz. 10:30.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona nie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia m. in. potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:
1) formularz „Oferta przetargowa” poprawnie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;
2) oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) dokumenty stwierdzające, że wykonawca dysponuje sprzętem samochodowym do wykonania zamówienia – kopie dowodu rejestracyjnego z aktualnym badaniem technicznym min. 1 sprzętu samochodowego zdolnego do transportowania i opróżniania kontenerów;
5) zaakceptowany projekt umowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.
Zamawiający nie zamierza:
1) zawrzeć umowy ramowej,
2) ustanowić dynamicznego systemu zakupów,
3) wybrać najkorzystniejszą ofertę.
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2008-01-08
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-01-08 11:20:35
- Liczba odsłon: 395
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: