OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14

http:// www.ugsomianka.bip.org.pl,  e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/02/08) w tzw. procedurze uproszczonej (krajowej) w wartości przedmiotu zamówienia poniżej 206.000 euro na realizację zadania: 

 

Odbiór i transport odpadów w kontenerach  CPV: 90121200-3, 90200000-9).

Odbierania stałych odpadów komunalnych w kontenerach KP-7 i KP-10 usytuowanych w sześciu miejscach na terenie kompleksów działek letniskowych w Popowie - Parcele, Popowie - Letnisko i Hucie Podgórnej, poprzez transport i opróżnianie na składowisku odpadów z Zatorach oraz dezynfekcja i utrzymanieporządku wokół tych kontenerów w promieniu 50 m.

Szacowana ilość odpadów w ciągu roku wyniesie 3.808 m3, co uwzględniając aktualne ustawienie kontenerów i ich rozmiary stwarza konieczność wykonania do 484 kursów do Zator (w tym 140 z KP-10). Ilość odpadów oszacowano uwzględniając stan z III-XII 2007 r. Ponadto należy uwzględnić konieczność dojazdu w celu bieżącego monitoringu zapełnienia kontenerów. Specyfika rekreacyjnego obszaru ustawienia kontenerów powoduje bardzo dużą intensyfikację usług w okresie letnim, średnią w okresie wiosennym i jesiennym, niewielką w okresie zimowym.

Wadium nie jest wymagane.

Termin realizacji zamówienia nieprzekraczalny: 01/03/2008 - 31.12.2008 r.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa za całość zamówienia - 100 %Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 20,00 zł).  Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; w godz. 08:00 - 16:00; tel. (0-29) 74-187-90 w. 38; fax. (0-29) 74-187-14; e-mail: robertostatek@somianka.pl.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2008-01-21 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2008-01-21 o godz. 10:30.

Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona nie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia m. in. potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:

1)   formularz „Oferta przetargowa” poprawnie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2)   oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych,
3)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4)   dokumenty stwierdzające, że wykonawca dysponuje sprzętem samochodowym do wykonania zamówienia – kopie dowodu rejestracyjnego z aktualnym badaniem technicznym min. 1 sprzętu samochodowego zdolnego do transportowania i opróżniania kontenerów;

5)   zaakceptowany projekt umowy.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.

Zamawiający nie zamierza:

1) zawrzeć umowy ramowej,

2) ustanowić dynamicznego systemu zakupów,

3) wybrać najkorzystniejszą ofertę.

                                                                                     Wójt Gminy Somianka

                                                                                      /-/ Andrzej Żołyński

 

 

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

                                                                                       Somianka, 2008-01-21

KZ. 341/02-1/08              

                                                                           Wykonawcy biorący udział

                                                                     w postępowaniu przetargowym

Nazwa zamówienia:

Odbiór i transport odpadów w kontenerach

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia publicznego - usług do 206 tyś. euro

w trybie przetargu nieograniczonego (KZ 340/02/08)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19,  poz. 177 z późn . zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca nr Marianna Mosakowska Firma Handlowo-Usługowa „TRANS-TRAK” ul. Korczaka 64  07-200 Wyszków za cenę brutto złotych 56.000,00,  w tym VAT 7 %. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena (zł brutto)

Punktacja łączna i za kryterium

1.

Marianna Mosakowska

Firma Handlowo-Usługowa „TRANS-TRAK”

ul. Korczaka 64  07-200 Wyszków

56.000,00

100,00

Ze względu na najkorzystniejszą cenę oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej.

W przetargu wziął udział 1 Wykonawca, nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, jego oferta nie została odrzucona. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania.

Umowę w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez wykonawcę.

                                                                                          Wójt Gminy Somianka

                                                                                                    

                                                                                           /-/ Andrzej Żołyński

Otrzymują:

1-2. w/w wykonawcy

3. a/a

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3413717]

przewiń do góry