Wersja archiwalna 2007-11-13 15:45:31

Somianka, 13 listopada 2007 r.

KZ 343/24/07

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. 029 7418790 fax. 029 7418714 http://www.somianka.pl,  e-mail: somianka@somianka.pl, zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania:

DOKUMENTACJA BUDOWLANA I PRZETARGOWA NA BUDOWĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W SOMIANCE - PARCELE.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla planowanej inwestycji następujących dokumentów:

- projekt budowlany wielobranżowy, kompletny z opiniami i uzgodnieniami koniecznymi do uzyskania pozwolenia na budowę,

- kosztorys inwestorski i kosztorys ofertowy na postawie przedmiaru robót,

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

 

Wadium ani zabezpieczenie wykonania umowy nie jest wymagane.

Termin realizacji zamówienia: 120 od podpisania umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %.             Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; w godz. 08:00 - 16:00; tel. 029 7418790; fax. 029 7418714; e-mail: robertostatek@somianka.pl.       Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.                            Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2007-11-30 do godz. 12:00.                                                                                                             Uprawnieni do udziału w postępowaniu są Wykonawcy, którzy:

1)   posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia (projektowania stacji uzdatniania wody),                                                                 

2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowane uprzednio co najmniej 2 usługi tego rodzaju i rozmiaru), oraz dysponują potencjałem technicznym (sprzęt kreślarski) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (projektant z uprawnieniami do projektowania stacji uzdatniania wody),

3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (umożliwiającej wykonanie usługi na swój koszt do czasu odbioru końcowego zamówienia).

 

Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia:

1)   formularz „Oferta”, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3)   dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane z uprawnieniami do projektowania stacji uzdatniania wody oraz aktualna kopia poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;

4)   wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług projektowania stacji uzdatniania wody, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie- wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 zadań tego rodzaju, rozmiaru i wartości.

 

Projekt powinien zawierać budowę nowej stacja uzdatniania wody obok budynku dotychczasowej hydroforni w oparciu o istniejące ujęcia wody. Wydajność zestawu studni (podstawowej 1A i awaryjnych 1 i 2) według decyzji zatwierdzającej zasoby eksploatacyjne wynosi 27,8 m3/h. Projektowana stacja o maksymalnej wydajności - w ramach wydajności istniejących ujęć - będzie zaopatrywać w wodę ok. 900 osób zamieszkałych w ok. 180 posesjach w połowie gospodarstwa rolne, następnie włączona będzie w gminny system wspólnego zaopatrzenia w wodę. Stacja projektowana dwustopniowa, ze zbiornikiem wyrównawczym i z agregatem prądotwórczym.

Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych są odrębnymi opracowaniami wykonanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.). W myśl tych przepisów dokumentacja projektowa, służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, składa się w szczególności z:

  1)  projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych;

  2)  projektów wykonawczych w zakresie, o którym mowa w § 5 rozporządzenia;

- ewentualnie projektu budowlano - wykonawczego;

  3)  przedmiaru robót w zakresie, o którym mowa w § 6 rozporządzenia;

  4)  informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Ich zakres określa § 13 i 14 rozporządzenia.

Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego należy oprzeć o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).

 

Wykonawca będzie zobowiązany do doradztwa inwestycyjnego i pomocy Zamawiającemu w uruchomieniu inwestycji.

Wykonawca odpowiada za uzyskanie pozwolenia na budowę i innych wszelkich pozwoleń administracyjnych związanych z planowaną inwestycją, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

 

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.  

Oferta powinna być dostarczona w dwóch kopertach: zewnętrzna opatrzona wyraźnym napisem:

„Nie otwierać przed 30-11-2007 r.!

Gmina Somianka

Oferta na: DOKUMENTACJA BUDOWLANA I PRZETARGOWA NA BUDOWĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W SOMIANCE - PARCELE

koperta wewnętrzna oprócz opisu j. w. zawiera nazwę i adres Wykonawcy.

 

Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 4 pkt 8 cytowanej ustawy.

Dla zachowania konkurencyjności zaproszenie przesłano do wykonawców proponowanego przedmiotu zamówienia oraz umieszczono na www.ugsomianka.bip.org.pl i www.somianka.pl.

 

                                                                                                                    Wójt Gminy Somianka

                                                                                                                     /…/ Andrzej Żołyński

 

w załączeniu:

- formularz oferty

ORAZ DO WGLĄDU W SIEDZIBIE ZAMAWIAJACEGO LUB DOŚLEMY NA PROŚBĘ DOWOLNEGO WYKONAWCY:

- operat wodnoprawny ujęcia nr 1 i 1A,

- aneks do operatów wodnoprawnych ujęcia nr 1 i 1A,

- dodatek do dokumentacji hydrologicznej ujęcia nr 1 i 1A,

- badanie wody surowej z ujęcia nr 2,

 

 

 

 

 

 

 

......................................................

/Wykonawca/

O F E R T A 

1.  Nawiązując do zaproszenia do złożenia oferty na wykonanie:

DOKUMENTACJA BUDOWLANA I PRZETARGOWA NA BUDOWĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W SOMIANCE – PARCELE

oferuję/my wykonanie całości przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami zawartymi w zaproszeniu i obowiązujących w tej mierze przepisami prawa, za ryczałtową cenę:

Brutto:......................................zł /słownie:............................................................................................................./

Netto:.......................................zł /słownie:............................................................................................................./

VAT .............................. .........zł /słownie:............................................................................................................./

2.  Oświadczam/y, że Wykonawca uprawniony jest do udziału w postępowaniu ponieważ:

1)   posiada uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia (projektowania stacji uzdatniania wody),

2)   posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowane uprzednio co najmniej 2 usługi tego rodzaju i rozmiaru), oraz dysponuje potencjałem technicznym (sprzęt kreślarski) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (projektant z uprawnieniami do projektowania stacji uzdatniania wody),

3)   znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (umożliwiającej wykonanie usługi na swój koszt do czasu odbioru końcowego robót),

  3. Oświadczam/y, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego, ceny nie będą podlegać zmianie, a oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.)

  4. Oświadczam/y, że zapoznaliśmy się z całym zaproszeniem, otrzymaliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty, akceptujemy wskazany czas związania ofertą.

  5. W przypadku wyboru naszej oferty podpiszemy umowę w terminie zaproponowanym przez Zamawiającego, nie później jednak niż do końca okresu związania ofertą.

  6. Oświadczamy, że załączone do oferty dokumenty opisują rzeczywisty stan prawny i faktyczny, aktualny na dzień złożenia oferty.

 7. Lista załączników:

1)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2)   dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane z uprawnieniami do projektowania stacji uzdatniania wody oraz aktualna kopia poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;

3)   wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług projektowania stacji uzdatniania wody, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie- wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 zadań tego rodzaju, rozmiaru i wartości.

……………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………

...........................................................dnia ...............................

                                                                                                                                                                                                               ............................................................................................

/podpisy osób uprawnionych do występowania w obrocie prawnym lub posiadających  pełnomocnictwo/

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-11-13
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-13 15:45:31
  • Liczba odsłon: 162
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4284274]

przewiń do góry