OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.ugsomianka.bip.org.pl, e-mail: somianka@somianka.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/10/07) na realizację zadania:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ULASKU
(CPV: 45421000-4, 45321000-2, 45324000-4, 45320000-6) w zakresie m. in.:
1. Wymiana dotychczas niewymienionej części drewnianych okien na plastikowe z nawietrzakami w ramach, w tym naprawę wszystkich glifów wewnątrz budynku,
2. Ocieplenie ścian w technologii lekkiej mokrej, gr. styropianu 7,5 cm, z wykończeniem elewacji tynkiem cienkowarstwowym strukturalnym i wykonaniem impregnacji grzybobójczej na izolowanych ścianach (powyżej poziomu cokolików ok. 30 cm)
3. Ocieplenie ściany styropianem twardym (ekstrudowanym) lub Styrodurem o gr. 4 cm poniżej poziomu cokolika do głębokości 70 cm
4. Wymiana rurociągu c.o. biegnącego między budynkiem szkoły i budynkiem mieszkalnym.
5. Przełożenie i zabezpieczenie instalacji elektrycznych.
6. Wykonanie odprowadzenia wody od budynku spadkami podłoża (wylewką betonową z wyrobionym odpływem) na odległość co najmniej 1m od ścian szkoły.
7. Wymiana kotła c.o. węglowego na nowoczesny kocioł opalany biomasą – marki HEF model EKO PLUS ze sterownikiem 75 KW lub równoważny jakościowo i cenowo.
8. Wymiana całkowita stalowej instalacji grzewczej z grzejnikami.
Wadium o wartości 5.000,00 zł (pięć tysięcy) w terminie do dnia 2007-09-24 do godz. 10.00. Termin realizacji zamówienia nieprzekraczalny: 13.11.2007 r. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 % Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 80,00 zł). Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; w godz. 08:00 - 16:00; tel. (0-29) 74-187-90 w. 38; fax. (0-29) 74-187-14; e-mail: robertostatek@somianka.pl. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2007-09-24 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2007-09-24 o godz. 10:30. Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia (wykonywania robót budowlanych termomodernizacyjnych),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowane uprzednio co najmniej 2 roboty tego rodzaju i rozmiaru), oraz dysponują potencjałem technicznym (sprzęt budowlany) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi, pracownicy fizyczni),
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (umożliwiającej wykonanie na swój koszt do odbioru końcowego robót, nieprzekraczalnie do 13.11.2007 r., docelowo bezusterkowo, a następnie wypełnianie obowiązków wynikających z udzielenia 3-letniej gwarancji jakości na roboty i zastosowane materiały),
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:
1) formularz „Oferta przetargowa” wraz z „oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych” poprawie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;
2) dowód wniesienia wadium o wartości 5.000,00 zł;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;
5) wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 zadań tego rodzaju, rozmiaru i wartości;
6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania;
7) kosztorys ofertowy, uwzględniający treść projektów technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz całość wymogów w treści SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.
Wójt Gminy Somianka
(...)
Andrzej Żołyński
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-09-03 14:12:37
- Liczba odsłon: 222
- Historia dokumentu: