Wersja archiwalna 2007-05-11 12:35:44

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości zamówienia poniżej 60.000 euro

 

 Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

www.ugsomianka.bip.org.pl somianka@somianka.plocman.pl tel. 0-29 7418790 fax. 0-29 7418714 ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/6/07) na wykonanie:

DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SOMIANKA

(CPV: 21.20.00.00-5 21232300-1, 22815000-6, 25247100-5, 25247200-6, 21231200-3, 22814000-9, 22816000-3, 30192000-1, 30217320-2, 30217340-8).

Dostawy do jednostek zlokalizowanych w miejscowościach na terytorium całej gminy.

Wadium nie jest wymagane.

Termin realizacji zamówienia: dwa lata od 2007-06-01 do 2009-05-31.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena - 100 %

Specyfikacja istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego (koszt 10 zł) lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 25 zł).

Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek - insp. ds. zamówień publicznych; pon., śr. i pt. w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-90 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2007-05-09 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2007-05-09 o godz. 10:30.

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.

Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia: do dostarczania materiałów biurowych,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: wykonywane dotychczas dostawy tego rodzaju i rozmiaru, dające rękojmię ciągłego, sprawnego i bezusterkowego wykonywania zamówienia i posiadają niezbędne zapasy magazynowe materiałów oraz dysponują potencjałem technicznym: w szczególności środek transportu i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: sprzedawca i kierowca,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:

1) formularz „Oferta przetargowa” zawierająca niezbędne oświadczenia i formularz cenowym - poprawie wypełniona z podaną ceną za przedmiotu zamówienia, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2) aktualny odpis z właściwego rejestru: Krajowy Rejestr Sądowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

Somianka, 2007-05-09

KZ. 341/06-1/07

 

Wykonawcy biorący udział  w postępowaniu przetargowym 

DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK  ORGANIZACYJNYCH GMINY SOMIANKA

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Gmina Somianka na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia do 60 tyś. euro na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertę złożył oferent nr 1:

Robert Grzegorz Niedźwiecki – Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „MATERBIUR” z siedzibą 93-165 Łódź ul. Juliusza Słowackiego 25 m. 47

za łączną cenę: 52.300,07 brutto złotych. .

Ze względu na najkorzystniejszą cenę oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu rekomendacji komisji przetargowej.

W przetargu wziął udział 2 wykonawców, żaden z nich nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, żadna oferta nie została odrzucona. Nie istnieją inne podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania.

Umowę w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez wykonawców.

Dziękujemy za złożenie oferty.

 

 

 

Otrzymują:

1. Robert Grzegorz Niedźwiecki – Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „MATERBIUR”

93-165 Łódź ul. Juliusza Słowackiego 25 m. 47

2. Andrzej Kulesza - „GANDOLF” 03-337 Warszawa ul. Wyszogrodzka 3/1 Biuro handlowe:

03-503 Warszawa ul. Oszmiańska 7

3. a/a.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4186175]

przewiń do góry