Wersja archiwalna 2007-02-26 13:52:48

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości zamówienia poniżej 60.000 euro

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

www.ugsomianka.bip.org.pl,  somianka@somianka.plocman.pl tel. 0-29 7418790 fax. 0-297418714 ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/1/07) na wykonanie:

DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ I PRZETARGOWEJ NA PRZEBUDOWĘ NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH (CPV: 74232200-6).

Na podstawie istniejących podkładów geodezyjnych zaprojektowanie przebudowy nawierzchni ze żwirowej na asfaltową dwóch dróg gminnych w miejscowości:

- Huta Podgórna (nr ewid. 2150) i Wielęcin (nr ewid. 690 i 688), na łącznej długości ok. 2 km, od drogi krajowej nr 62 na odcinku Wyszków - Wierzbica w kierunku sołectwa Wielęcin,

- Ulasek (nr ewid. 100), Wólka Somiankowska (nr ewid. 1 i równoległa 766, 131/1, 267/1, 334/1, 332/1 i 39) i Kręgi (nr ewid. 336), na łącznej długości ok. 5 km, od drogi powiatowej na odcinku Somianka - Wola Mystkowska poprzez drogę krajową nr 62 na odcinku Wyszków - Wierzbica do drogi powiatowej na odcinku Wyszków - Kręgi - Somianka.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla każdej inwestycji następujących dokumentów:

- dokumentacja techniczno-projektowa branży drogowej, kompletna z opiniami i uzgodnieniami koniecznymi do zgłoszenia robót budowlanych,

- przedmiar robót, kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy,

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,

- wniosek z niezbędnymi załącznikami o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Wadium nie jest wymagane.

Termin realizacji zamówienia: całość 4 miesiące od podpisania umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %

Specyfikacja istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 40 zł).

Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek - insp. ds. zamówień publicznych; pon., śr. i pt. w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-90 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2007-03-16 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2007-03-16 o godz. 10:00.

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.

Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia: do projektowania robót budowlanych drogowych,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: zrealizowane dotychczas co najmniej 3 zamówienia tego rodzaju i rozmiaru, dające rękojmię wykonania zamówienia w 4 miesiące od podpisania umowy, docelowo bezusterkowo oraz dysponują potencjałem technicznym: wspomagającym projektowanie i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: osoby z uprawnieniami budowlanymi do projektowania robót drogowych,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:

1) formularz „Oferta przetargowa” poprawie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2) formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych” podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;

3) aktualny odpis z właściwego rejestru: Krajowy Rejestr Sądowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;

5) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: od 2007-02-26, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje, realizację minimum trzech zadań tego rodzaju i rozmiaru);

6) harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania zamówienia.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty, o czym Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony z podaniem uzasadnienia. Oferta, która został odrzucona, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej oferty.

Ogłoszenie o niniejszym przetargu zamieszczono w Portalu Zamówień Publicznych, na stronie Urzędu Gminy Somianka i na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Somianka - wszystko od dnia 2007-02-26.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4186251]

przewiń do góry