Wersja archiwalna 2006-05-19 08:27:30

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości zamówienia poniżej 60.000 euro

 

      Wójt Gminy Somianka 07-203 Somianka, pow. wyszkowski, tel. (0-29) 74-187-90, fax (0-29) 74-187-14, http://www.ugsomianka.bip.org.pl,

e-mail: somianka@somianka.plocman.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony (Kz 340/6/06) na realizację zadania:

BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W POPOWIE - PARCELE (CPV: 45.23.13.00-8)

11 końcowych odcinków sieci wodociągowej Ø 110 o łącznej długości 2.612 m, odchodzących od istniejącej sieci wodociągowej; bez przyłączy; 16 hydrantów; 5 przewiertów pod drogą asfaltową.

Wadium w kwocie 3.500,00 zł (trzy tysiące pięćset) na konto Urzędu Gminy Somianka nr 28-89231076-0600 0824 2006 0006 w terminie do dnia 2006-06-09 do godz. 10.00.

Termin realizacji zamówienia : 60 dni od podpisania umowy

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 30 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Somianka, pok. 11 lub za zaliczeniem pocztowym.

Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; poniedziałki, środy, piątki w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-90 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2006-06-09 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2006-06-09 o godz. 10:00.

Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i złożą wymagane dokumenty:

1) formularz „Oferta” poprawie wypełniony z podaną ceną brutto za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2) formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych” podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;

3) kopia dowodu wniesienia wadium 3.500 zł;

4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;

6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje, także referencjami pochodzącymi od Zamawiającego zobowiązanego do stosowania procedur prawa zamówień publicznych, realizację minimum 3 zadań tego rodzaju;

8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania;

9) kosztorys ofertowy na podstawie formularza oferty, uwzględniając całość wymogów w treści siwz.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-05-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-05-19 08:27:30
  • Liczba odsłon: 168
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4284305]

przewiń do góry