Wersja archiwalna 2006-03-27 09:09:04

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości zamówienia poniżej 60 000 euro

 

     Wójt Gminy Somianka 07-203 Somianka, pow. wyszkowski, woj. mazowieckie, tel. (0-29) 74-187-90/6, fax (0-29) 74-187-14 www.ugsomianka.bip.org.pl, ogłasza przetarg nieograniczony (Kz 340/02/06) na realizację zadania:

Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jackowie Górnym – docieplenie elewacji i wymiana stolarki okiennej.

CPV: 45410000-4, 45421125-6, 45421114-6, 45431000-7.

Przedmiot robót obejmuje w szczególności docieplenie ścian styropianem (10 cm, cokołu 8 cm), tynkowanie (tynk akrylowy, na cokole mozaikowy - 3 mm) wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV (z zachowaniem rozmiarów i wyglądu) 55 szt., instalacja drzwi zewnętrznych aluminiowych, renowacja schodów zewnętrznych.

Termin realizacji zamówienia: 80 dni od daty podpisania umowy.

Wadium w kwocie 2.000,00 zł (dwa tysiące) na konto Urzędu Gminy Somianka: BS w Ostrowi Maz. O/Somianka nr 28 - 89231076 - 0600 0824 2006 0006 w terminie do dnia 2006-04-10 do godz. 10.00.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 % .

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 30 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Somianka, pok. 11 lub za zaliczeniem pocztowym.

Kontakt z oferentami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; poniedziałki, środy, piątki w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-90/6 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2006-04-10 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2006-04-10 o godz. 10:00. w siedzibie Zamawiającego, pok. 19.

Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

W przetargu mogą wziąć udział oferenci uprawnieni na podstawie art. 22 ust. 1, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówieniach publicznych oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności jeśli złożą wszystkie wymagane dokumenty:

1) poprawie wypełniony formularz „Oferta” z podaną brutto za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty,

2) podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych”

3) dowód wniesienia wadium,

4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności będącej przedmiotem przetargu wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa,

6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

- wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeśli udokumentuje, także referencjami, realizację minimum 3 zadań tego rodzaju robót (docieplenia ścian i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) i co najmniej tych rozmiarów (kosztowo i rzeczowo;

7) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

8) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót oraz całościowego przedmiotu zamówienia.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4284294]

przewiń do góry