Wersja archiwalna 2013-08-12 15:21:41

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie, tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl, e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP

Numer ogłoszenia325412 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013           

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somianka, Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 029 7418790, faks 029 7418714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

            Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat do punktu przedszkolnego „Krasnale” w Somiance  w ramach realizacji projektu „Przedszkolak to ja”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków do punktu przedszkolnego „Krasnale” w Somiance, Somianka 25, 07-203 Somianka. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć posiłki dla następującej grupy wiekowej:  25 dzieci w wieku od  3 – do 5 lat.

Ilość posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci – zapotrzebowanie na każdy dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 8.15 każdego dnia z możliwością korekty ilości dostarczanych posiłków do godz. 9.00 lub w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15.00.

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do wymienionej wyżej placówki dwa posiłki dziennie wraz z napojami.  Posiłki będą wydawane w naczyniach jednorazowych zakupionych przez Wykonawcę.

Posiłki będą dostarczane z zachowaniem cyklu:

1.       godzina 11.30 obiad – dostawa obiadu dwudaniowego;

2.       godzina 14.30 podwieczorek – dostawa podwieczorku do przedszkola

3.       godzina 16.00 – odbiór termosów i resztek obiadowych.

Dzienny jadłospis obejmuje:

         Obiad: zupa, drugie danie i surówka, kompot lub napój;

    Podwieczorek: kanapka lub słodka bułka (ciastko) lub desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), herbata lub napój mleczny.

Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania posiłków w piątki bez wykorzystania artykułów mięsnych (z wyjątkiem ryb).

Kalkulacja obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne i dania jarskie.

Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku 3-6 lat. Posiłki muszą być wykonane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie można używać produktów typu instant oraz gotowych produktów, np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp., masło musi być extra świeże, nie można używać produktów masłopodobnych, wędliny mają być wysokiej jakości, mają nie zawierać dodatków skrobi, soi, mięso nie może być MMO – mięso mechanicznie odkostnione. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci.

Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania posiłków o kaloryczności każdego nie mniejszej niż 550 kcal i gramaturze:

-        Zupy – nie mniej niż 250 ml,

-        II danie – mięso 100 g, ziemniaki, ryż, kasza – 200g, surówki 100g

-    Dania mięsne powinny zawierać „sztukę mięsa na osobę” (z wyłączeniem skrzydełek), a podawane mięso nie powinno być tłuste i przerośnięte.

Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 2 tygodniowych (10 dni). Wykonawca zobowiązany będzie do ułożenia jadłospisu uwzględniającego 10 – dniowe menu które  dostarczy Zamawiającemu do wcześniejszego zaakceptowania. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.

Posiłki należy dostarczyć na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Dowóz posiłków musi się odbywać dwa razy dziennie tak aby dostarczone posiłki były świeże oraz gorące w przypadku dań obiadowych. Pomiar temperatury odbywać się będzie w momencie przekazywania posiłków na talerze, dla dań gorących temperatura powinna wynosić co najmniej 63 oC. Dostarczane posiłki powinny być zapakowane w pojemniki utrzymujące ich właściwą temperaturę i gotowych do spożycia po ich dostarczeniu wraz z zastosowaną zastawą stołową jednorazowego użytku. Do obowiązków wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: dostarczenie poporcjowanych posiłków na określone miejsce, dostarczenie czystych naczyń przystosowanych do wydawania posiłków oraz odebranie używanych naczyń i resztek jedzenia, dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczone posiłki. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług przedszkola obciążają Zamawiającego.

 

W roku 2013 od września  do grudnia

miesiąc             ilość dni roboczych        ilość dzieci        ilość osobodni

Wrzesień                      21                    25                                525

Październik                   23                    25                                575

Listopad                        19                    25                                475

Grudzień                       20                    25                                500

Ogółem                        83                    25                                2075

                                     

                       

W roku 2014 od stycznia  do czerwca

miesiąc             ilość dni roboczych        ilość dzieci        ilość osobodni

styczeń                      21                                   25                    525

luty                             20                                   25                    500

marzec                      21                                   25                    525

kwiecień                    21                                   25                    525

maj                            21                                   25                    525

czerwiec                   20                                    25                    500

Ogółem                    124                                  25                    3100

 

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dziennej zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego.

Wykonawca uwzględniać będzie przy przygotowaniu posiłków zmniejszane ilości, które zgłoszone zostaną przez Zamawiającego lub upoważnionych pracowników w dniu dostawy posiłków do godz. 8.15 z możliwością korekt ilości dostarczanych posiłków do godziny 9.00 lub w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15.00.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami, oraz z zachowaniem należytej staranności.

II.1.5) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

55.32.10.00-6 – Usługi przygotowywania posiłków

55.52.00.00-1 - Usługi dostarczania posiłków

55.52.12.00-0 - Usługi dowożenia posiłków

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

         Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)   WADIUM

·         Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

            przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

            NIE

 

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1)  Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 Na podstawie oświadczenia – zał. nr 2 do SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia.

III.3.2)   Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.). Na zasadzie spełnia nie spełnia.

 

      Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum ) min. 1 usługi polegającej na dostawie, dowozie posiłków o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 złotych lub wydał wraz z dowozem 1000 posiłków w jednym roku kalendarzowym licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane prawidłowo.

     

III.3.3)   Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Na zasadzie spełnia nie spełnia. Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny, jeśli dysponuje minimum 1 samochodem dopuszczonym do przewozu posiłków, termosów zapewniających dostawę ciepłych posiłków.

 

III.3.4)   Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1. Na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na zasadzie spełnia nie spełnia.  Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum dwoma osobami, które posiadają książeczkę zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych.

2. Na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególności kadra określona w pkt. 1 powyżej posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.  Na zasadzie spełnia nie spełnia. (Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma osobami, które posiadają książeczkę zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych).

 

III.3.5)   Sytuacja ekonomiczna i finansowa

               Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na zasadzie spełnia nie spełnia.

            W zakresie tym należy przedstawić opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument na wartość min. 50.000,00 złotych (pięćdziesiąt tysięcy złotych ).

     

III.4)   INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1)   W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

III.4.2)   W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  •  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie  do udziału  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3)   Dokumenty podmiotów zagranicznych

           Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

 

III.6)   INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.   Poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową za poszczególne elementy oraz za całość zadania, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty

2.   Zaparafowane istotne postanowienia umowy

     

Wymagane dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

      W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

      Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk - Oferta przetargowa.

      W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Złożenie wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów po upływie terminu wyznaczonego przez zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia chociażby jednego warunku warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Oświadczenie i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane osobom trzecim Wykonawca musi oznaczyć klauzulą: Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz. 211 z 1993 r. z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)    TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1)  Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2)    KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1)    Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3)    ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

NIE

 

IV.4)   INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

               https://ugsomianka.bip.org.pl/

               Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

               Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka.

IV.4.4)    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

             20.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka w pokoju nr 14 - sekretariat.

             Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Somianka w pokoju nr 19. w dniu 20.08.2013r. o godz. 10:30.

IV.4.5)    Termin związania ofertą:

               okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

               Europejski Funduszu Społeczny, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

               NIE

 

                                                                           

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Wzór oferty

Oświadczenie

Doświadczenie zawodowe

Potencjał kadrowy

Oświadczenie o uprawnieniach

Wykaz narzędzi

Istotne postanowienia umowy

Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

                                                                            Wójt Gminy Somianka

                                                                             /-/ Andrzej Żołyński


 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-08-12
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-12 15:21:41
  • Liczba odsłon: 395
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4284275]

przewiń do góry