Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP

Numer ogłoszenia  282966-2012                data zamieszczenia:  02.08.2012r.             

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski                    woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI TRANSPORTU ROLNEGO NR 201, 218 i 203/8 POŁOŻONEJ WE WSI JASIENIEC, GMINA SOMIANKA

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe na długości 949 mb polegające na przebudowie nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Jasieniec. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności:

1).    Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych

2).    Rozebranie przepustów rurowych wraz z wywozem gruzu z rozbiórki

3).    Wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 10 cm

4).    Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem gr 15 cm

5).    skropienie nawierzchni asfaltem

6).    Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych gr 4 cn (warstwa wiążąca) dla ruchu KR1

7).    Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm (warstwa ścieralna) dla ruchu KR1

8).    Wykonanie przepustu betonowego fi 60 cm na połączeniu drogi gminnej z powiatową

9).    Wykonanie zjazdów gospodarczych z kruszywa naturalnego gr 15 cm

10).           Ustawienie pionowych znaków drogowych

11).           Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego gr 10 cm.

         Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w :

 -       przedmiarze robót                                                     

 -       dokumentacji projektowej                                         

 -       specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 

         Zamawiający  zgłosił  zamiar  wykonywania  robót  budowlanych  do  Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, wobec którego to zgłoszenia w/w organ nie wniósł sprzeciwu. 

         Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionymi kosztorysami ofertowymi.

         Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie  skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C.

         Na  podstawie  art.  29  ust.  3  Ustawy  Zamawiający  dopuszcza  możliwość  zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej.  W takim przypadku Wykonawca winien udokumentować, iż zaoferowany produkt odpowiada swoimi parametrom produktowi wskazanym w dokumentacji.

         Rozliczenie z Wykonawca będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę.

         Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie zamieszkanych (użytkowanych) nieruchomości,  Wykonawca  przy  wykonaniu  robót  musi  zakładać  jak  najmniejszą uciążliwość dla ich mieszkańców lub użytkowników.

         Wykonawca,  na  etapie  końcowego  odbioru  robót  lub  w  trakcie  robót  na  żądanie Zamawiającego,  zobowiązany  jest  do  przekazania  Zamawiającemu  odpowiednich aktualnych  dokumentów  (np.  świadectw,  certyfikatów,  atestów, badań)  dopuszczających  do obrotu  i  powszechnego  lub  jednostkowego  stosowania  w  budownictwie  zgodnie  z  art. 10  ustawy  z  dnia  7  lipca  1994  r.  Prawo  budowlane  oraz  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia  16  kwietnia  2004  r.  o  wyrobach  budowlanych,  dotyczących  zamontowanych  i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. 

         Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji jakości oraz 36 miesięcy rękojmi  za  wady  na  całość  wykonanych  robót. 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: TAK

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

-     45.23.31.20-6  - roboty w zakresie budowy dróg

-     45.10.00.00-8 – przygotowanie terenu pod budowę

-     45.23.32.22-1 – roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

-     34.99.22.00-9 – znaki drogowe

-     45.11.13.00-1 - Roboty rozbiórkowe

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 17.10.2012r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1.   Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy).    

2.   Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:

a)      pieniądzu, wpłaconym na konto: Urzędu Gminy w Somiance, nr konta: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006  Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance,

b)     gwarancjach bankowych- oryginał,

c)      gwarancjach ubezpieczeniowych- oryginał,

d)     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm)- oryginał.

e)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał,

3.  Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

4.   Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

5.   Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

6.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie:

7.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b)   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c)   zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

8.  Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:

a)      nie zwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.;

b)      zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego oraz zostanie wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy;

c)      Zamawiający unieważni postępowanie,

9.   Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na  pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,

10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł. licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

         W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, pojazdów, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: 1 rozściełacz, 1 walc stalowy wibracyjny, 1 walec ogumiony, 1 koparko ładowarka, oraz pozostałe maszyny i urządzenia gwarantujące terminować wykonania prac.  Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kadra pracownicza powinna być zatrudniona u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi osobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy osób zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia.  W zakresie tym należy wskazać kierownika budowy oraz kierownika robót drogowych.

2.      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególności kadra określona w pkt. 2, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres wykonywania zadania na wartość min. 500.000,00 złotych (pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.      Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł. licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

         W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów 

2.      Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, pojazdów, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: 1 rozściełacz, 1 walc stalowy wibracyjny, 1 walec ogumiony, 1 koparko ładowarka, oraz pozostałe maszyny i urządzenia gwarantujące terminować wykonania prac.  Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. 

3.      Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kadra pracownicza powinna być zatrudniona u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi osobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy osób zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia.  W zakresie tym należy wskazać kierownika budowy oraz kierownika robót drogowych.

4.      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególności kadra określona w pkt. 2, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

5.      Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres wykonywania zadania na wartość min. 500.000,00 złotych (pięćset tysięcy złotych).

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy..

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

3.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.       nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4)

1.      Poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową za całość usługi, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty

  1. Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium.

3.   Poprawnie wypełniony kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru

4    Parafowane istotne postanowienia umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena – 100pkt.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-        W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót, wynikających z robót dodatkowych

-        W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego

-        Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 17.08.2012r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 17.08.2012r. o godz. 10:10

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

NIE DOTYCZY

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE DOTYCZY

 Wójt Gminy Somianka

  /-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Szczegółowe specyfikacje techniczne

Przedmiar robót

Część rysunkowa

- konstrukcja  1,  2,  3

- opis techniczny

- plan sytuacyjno-wysokościowy: odcinek A-B,  odcinek C-D

- plan zagospodarowania: odcinek A-B, odcinek C-D

- profil podłużny: odcinek A-B, odcinek C-D

- stała organizacja ruchu: odcinek A-B, odcinek C-D

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-08-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-02 12:56:03
  • Liczba odsłon: 580
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4284059]

przewiń do góry