Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (29) 74-187-90 fax (29) 74-187-14 http://www.somianka.pl, e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA, NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM 2011/2012

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługa

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozowe polegające na dowozie autobusami uczniów z miejsca zamieszkania do szkół publicznych na terenie Gminy Somianka i z powrotem, na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2011/2012.

Dowóz i odwóz odbywał będzie się do poszczególnych szkół tj. Zespołu Szkół w Somiance, Zespołu Szkół w Woli Mystkowskiej, Szkoły Podstawowej w Ulasku, Szkoły Podstawowej w Jackowie Górnym.

Dowóz i odwóz odbywał będzie się na trasach zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Dowóz do szkół odbywać się będzie rano w godzinach zapewniających swobodne przybycie wszystkich uczniów na lekcje od godziny 8:00 i godziny 9:00, odwóz po godzinach nauki. Dowóz i odwóz dzieci do szkół musi odbywać się przez wszystkie wymienione w załączniku nr 1b do SIWZ miejscowości, poprzez przejazd przez te miejscowości bądź dojazd do tych miejscowości.

Realizacja przewozów w dniach nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem dowozu i odwozu uczniów do szkół, natomiast w dniach innych niż dni nauki szkolnej – rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego – według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym oraz Dyrekcją poszczególnych szkół.

Wykonawca w ramach ceny za bilet miesięczny zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna do sprawowania opieki nad dziećmi w trakcie dowozu do placówek Oświatowych i z powrotem oraz zagwarantowane ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków

Usługa winna być wykonana pojazdami spełniającymi warunki do przewozu dzieci.

Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia ilości dzieci wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ – jeden autobus po 52 miejsca siedzące + 1 miejsce, jeden autobus po 54 miejsca siedzące + 1 miejsce, jeden autobus 45 miejsc siedzących + 1 miejsce , jeden autobus – bus 19 miejsc siedzących + 1 miejsce.

W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz uczniów, Wykonach zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego na własny koszt.

Wykonawca przedstawi ceny biletów miesięcznych w poszczególnych zakresach:

-        do 5 kilometrów

-        od 5 kilometrów do 10 kilometrów

-        powyżej 10 kilometrów ale nie więcej niż 15 kilometrów

Orientacyjna ilość uczniów i odległości do poszczególnych szkół przedstawiono poniżej

Zespół Szkół w Somiance

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

110

40

13

Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

99

9

Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

21

10

Szkoła Podstawowa w Ulasku

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

39

Rozliczenie za wykonaną usługę odbywać się będzie w okresach jednomiesięcznych. Zapłata zostanie uregulowana przelewem na konto wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.

Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia przez przewoźnika linii regularnej na terenie Gminy Somianka. Ilość uczniów może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w danym miesiącu lub  roku szkolnym lecz nie więcej niż 10% ogólnej liczby uczniów. Zapotrzebowanie na bilety miesięczne przekazywane będzie z wyprzedzeniem miesięcznym przez dyrektora szkoły. 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: TAK

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

  60100000-9  - Usługi w zakresie transportu drogowego

-  60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowca

-  60112000-6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 29.06.2012r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1.   Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysięcy).     

2.   Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:

a)      pieniądzu, wpłaconym na konto: Urzędu Gminy w Somiance, nr konta: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006  Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance,

b)     gwarancjach bankowych- oryginał,

c)      gwarancjach ubezpieczeniowych- oryginał,

d)     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm)- oryginał.

e)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał,

3.  Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

4.   Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

5.   Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

6.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie:

7.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

      a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

      b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

      c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

8.  Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:

a)      nie zwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.;

b)      zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego oraz zostanie wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy;

c)      Zamawiający unieważni postępowanie,

9.   Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na  pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,

10.       Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

3.      Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegające na dowozie dzieci do szkól na podstawie zakupu biletów miesięcznych, licząc do miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie..

W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów 

III.3.3) Potencjał techniczny

1.      Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia, pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: jeden autobus  min. 54 miejsca siedzące +1 miejsce, jeden autobus  min. 52 miejsca siedzące +1 miejsce, jeden autobus z 45 miejscami siedzącymi + 1 miejsce, jeden autobus – bus z 19 miejscami siedzącymi + 1 miejsce. 

Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi pojazdami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy pojazdów zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów oraz zaświadczenia uprawnionej jednostki o aktualnym badaniu technicznym tego pojazdu

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

1.      Wykaz kadry odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi osobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy osób zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia.  W zakresie tym należy wskazać kierowców autobusów.

2.      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.      Wykaz kadry odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi osobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy osób zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia.  W zakresie tym należy wskazać kierowców autobusów.

2.      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

3.      Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegające na dowozie dzieci do szkół na podstawie zakupu biletów miesięcznych, licząc do miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie..

W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów 

4.      Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia, pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: jeden autobus  min. 54 miejsca siedzące +1 miejsce, jeden autobus  min. 52 miejsca siedzące +1 miejsce, jeden autobus z 45 miejscami siedzącymi + 1 miejsce, jeden autobus – bus z 19 miejscami siedzącymi + 1 miejsce. 

Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi pojazdami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy pojazdów zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów oraz zaświadczenia uprawnionej jednostki o aktualnym badaniu technicznym tego pojazdu

5.      Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

6.      Potwierdzenie wniesienia wadium

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy..

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

3.   Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.       nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4)

1.      Poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową oraz za całość zadania, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty

2.      Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium.

3.   Dokumenty stwierdzające, że przedsiębiorca, którzy będzie wykonywać zamówienie, posiada uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia: kopia zezwolenia/licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;

4.   Zaparafowane istotne postanowienia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

      Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami :

1)   łączna wartość zamówienia dla liczby uczniów określonej w SIWZ: 90 pkt.

2)   średni wiek taboru: 5 pkt.

3)   wyposażenie dodatkowe zwiększające bezpieczeństwo (ABS i drzwi automatyczne otwierane przez kierowcę): 5 pkt.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-       W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.

-       W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót, wynikających z robót dodatkowych

-       Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 18.08.2011r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 18.08.2011r. o godz. 10:30

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

NIE DOTYCZY

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE DOTYCZY

 Wójt Gminy Somianka

 /-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Załącznik 1a

Załącznik 1b

 

                        

                          Somianka, 2011/08/23

Kz. 270.20.2011

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

Nazwa zamówienia:

PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA, NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM 2011/2012

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu 

nieograniczonego ( KZ 270/3/11)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 2

Firma „MONTPLAST”

Usługi i Handel

Marian Łachacki

Ul. 3 Maja 4/17, 07-200 Wyszków

za cenę brutto za całość zadania  193.449,60 zł.

 

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Cena Brutto za bilet miesięczny na trasie

Wartość za całość zadania

( brutto)

Punktacja

Uwagi

 

1.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrołęce

Spółka Akcyjna

Ul. Tadeusza Zawadzkiego „Zośki” 1

07-412 Ostrołęka

Do 5 km

56,00

199 840,00 zł.

96,62 %

 

Oferta ważna

Od 5km do 10 km

64,00

Powyżej 10 km

88,00

2.

Firma „MONTPLAST”

Usługi i Handel

Marian Łachacki

Ul. 3 Maja 4/17, 07-200 Wyszków

 

Do 5 km

54,00

193 449,60 zł.

97,50 %

 

Oferta ważna

Od 5km do 10 km

62,64

Powyżej 10 km

86,40

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy po rekomendacji komisji przetargowej, została zaakceptowana przez Wójta Gminy po zwiększeniu kwoty jaka była przeznaczona na sfinansowanie zadania do wysokości najkorzystniejszej złożonej oferty. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, po zwiększeniu kwoty jaka była przeznaczona na sfinansowanie zadania do wysokości złożonej oferty, w związku z powyższym oferta Wykonawcy nie przekracza możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

W przetargu wzięło udział dwóch wykonawców, którzy złożyli ofertę ważną i nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.

Umowa z Wykonawcą w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759z póź. Zm.)

Ponadto Zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługują  Wykonawcy  środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązujące w chwili wszczęcia postępowania. 

 

 

Wójt Gminy Somianka

   /-/ Andrzej Żołyński

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-08-24
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-24 13:32:25
  • Liczba odsłon: 185
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3398305]

przewiń do góry