Wersja archiwalna 2010-11-02 17:05:18
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp. i przy udziale środków współfinansowych z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługa
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat do przedszkoli w ramach realizacji projektu „Od super przedszkolaka do wzorowego uczniaka”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków do przeszkoli zlokalizowanych w następujących miejscowościach:
1. Przedszkole „Biały Miś” w Nowych Wypychach
2. Przedszkole „Słoneczko” w Somiance
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć posiłki dla następującej grupy wiekowej:
- w wieku 3 lat – 16 dzieci
- w wieku 4 lat – 29 dzieci
- w wieku 5 lat – 15 dzieci
Ilość posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci – zapotrzebowanie na każdy dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 8.15 każdego dnia z możliwością korekty ilości dostarczanych posiłków do godz. 9.00. lub w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15.00.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do wymienionych wyżej placówek trzy posiłki dziennie wraz z napojami. Posiłki będą wydawane w naczyniach jednorazowych zakupionych przez Wykonawcę.
Posiłki będą dostarczane z zachowaniem cyklu:
1. godzina 8.15 śniadanie – dostawa śniadania do przedszkola lub wykonanie śniadania z półproduktów dostarczonych w termosach
2. godzina 11.30 obiad – dostawa obiadu dwudaniowego i odbiór termosów po śniadaniu
3. godzina 14.30 podwieczorek – dostawa podwieczorku do przedszkola
4. godzina 16.00 – odbiór termosów i resztek obiadowych
Dzienny jadłospis obejmuje:
- Śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko pochodne, kanapka, herbata,
- Obiad: zupa, drugie danie i surówka, kompot lub napój
- Podwieczorek: kanapka lub słodka bułka (ciastko) lub desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), herbata lub napój mleczny
Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania posiłków w piątki bez wykorzystania artykułów mięsnych (z wyjątkiem ryb).
Kalkulacja obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne i dania jarskie.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku 3-6 lat. Posiłki muszą być wykonane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie można używać produktów typu instant oraz gotowych produktów, np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp., masło musi być extra świeże, nie można używać produktów masłopodobnych, wędliny mają być wysokiej jakości, mają nie zawierać dodatków skrobi, soi, mięso nie może być MMO – mięso mechanicznie odkostnione. Co najmniej raz w tygodniu należy dostarczyć wykaz poszczególnych produktów z których został sporządzony posiłek wraz wykazem gramatury. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci.
Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania posiłków o kaloryczności każdego nie mniejszej niż 550 kcal i gramaturze:
- Zupy – nie mniej niż 300 ml,
- II danie – mięso 70g -
- Dania mięsne powinny zawierać „sztukę mięsa na osobę” (z wyłączeniem skrzydełek), a podawane mięso nie powinno być tłuste i przerośnięte.
Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 2 tygodniowych (10 dni). Wykonawca zobowiązany będzie do ułożenia jadłospisu uwzględniającego 10 – dniowe menu które dostarczy Zamawiającemu do wcześniejszego zaakceptowania. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.
Posiłki należy dostarczyć na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Dowóz posiłków musi się odbywać dwa razy dziennie tak aby dostarczone posiłki były świeże oraz gorące w przypadku dań obiadowych. Pomiar temperatury odbywać się będzie w momencie przekazywania posiłków na talerze, dla dań gorących temperatura powinna wynosić co najmniej 63 oC. Dostarczane posiłki powinny być zapakowane w pojemniki utrzymujące ich właściwą temperaturę i gotowych do spożycia po ich dostarczeniu wraz z zastosowaną zastawą stołową jednorazowego użytku. Do obowiązków wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: dostarczenie poporcjowanych posiłków na określone miejsce, dostarczenie czystych naczyń przystosowanych do wydawania posiłków oraz odebranie używanych naczyń i resztek jedzenia, dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczone posiłki. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług przedszkola obciążają Zamawiającego.
Szacunkowa ilość posiłków
w roku 2010 od listopada do grudnia |
||||
miesiąc |
ilość dni roboczych |
ilość dzieci |
ilość osobodni |
|
listopad |
20 |
60 |
1200 |
|
grudzień |
23 |
60 |
1380 |
|
Ogółem |
43 |
60 |
2580 |
|
|
|
|
|
|
w roku 2011 od stycznia do grudnia |
||||
miesiąc |
ilość dni roboczych |
ilość dzieci |
ilość osobodni |
|
styczeń |
21 |
60 |
1260 |
|
luty |
20 |
60 |
1200 |
|
marzec |
23 |
60 |
1380 |
|
kwiecień |
20 |
60 |
1200 |
|
maj |
21 |
60 |
1260 |
|
czerwiec |
21 |
60 |
1260 |
|
lipiec |
|
|
|
|
sierpień |
22 |
60 |
1320 |
|
wrzesień |
22 |
60 |
1320 |
|
październik |
21 |
60 |
1260 |
|
listopad |
20 |
60 |
1200 |
|
grudzień |
21 |
60 |
1260 |
|
Ogółem |
232 |
60 |
13920 |
|
|
|
|
|
|
w roku 2012 od stycznia do grudnia |
||||
miesiąc |
ilość dni roboczych |
ilość dzieci |
ilość osobodni |
|
styczeń |
21 |
60 |
1260 |
|
luty |
21 |
60 |
1260 |
|
marzec |
22 |
60 |
1320 |
|
kwiecień |
20 |
60 |
1200 |
|
maj |
21 |
60 |
1260 |
|
czerwiec |
20 |
60 |
1200 |
|
lipiec |
|
|
|
|
sierpień |
22 |
60 |
1320 |
|
wrzesień |
20 |
60 |
1200 |
|
październik |
23 |
60 |
1380 |
|
listopad |
21 |
60 |
1260 |
|
grudzień |
19 |
60 |
1140 |
|
Ogółem |
230 |
60 |
13800 |
|
|
|
|
|
|
w roku 2013 od stycznia do czerwca |
||||
miesiąc |
ilość dni roboczych |
ilość dzieci |
ilość osobodni |
|
styczeń |
22 |
60 |
1320 |
|
luty |
20 |
60 |
1200 |
|
marzec |
21 |
60 |
1260 |
|
kwiecień |
21 |
60 |
1260 |
|
maj |
18 |
60 |
1080 |
|
czerwiec |
20 |
60 |
1200 |
|
lipiec |
23 |
60 |
1380 |
|
Ogółem |
145 |
60 |
8700 |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dziennej zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego.
Wykonawca uwzględniać będzie przy przygotowaniu posiłków zmniejszane ilości, które zgłoszone zostaną przez Zamawiającego lub upoważnionych pracowników w dniu dostawy posiłków do godz. 8.15 lub w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15.00.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami, oraz z zachowaniem należytej staranności.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków
55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.07.2013r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
2. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2.) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zamawiający nie określa wymagań dla spełnienia tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: minimum 1 samochód dopuszczony do przewozu posiłków, termosów zapewniających dostawę ciepłych posiłków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególności kadra określona w pkt. 4.1, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma osobami, które posiadają książeczkę zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1. Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególności kadra określona w pkt. 4.1, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma osobami, które posiadają książeczkę zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych)
3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: minimum 1 samochód dopuszczony do przewozu posiłków, termosów zapewniających dostawę ciepłych posiłków
4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy..
2. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4)
1. poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową za jedną stawkę żywieniową dla jednej osoby (3 posiłki wraz z dowozem). Cena jednostkowa powinna uwzględniać wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia. Formularz powinien być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty
2. Zaparafowane istotne postanowienia umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) ZMIANY UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
- W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
- W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,
- W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 28.10.2010r. godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 28.10.2010r. o godz. 11:15
IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Europejski Funduszu Społeczny, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi : NIE
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Somianka, 2010/10/28
KZ. 341/16/1 - 01/10
Wykonawcy biorący udział
w postępowaniu przetargowym
Nazwa zamówienia:
„Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat do przedszkoli w ramach realizacji projektu „Od super przedszkolaka do wzorowego uczniaka””
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego ( KZ 340/16/1/10)
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.
Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 1
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie
Centrum Kształcenia w Wyszkowie
Ul. Komisji Edukacji Narodowej 2
07-200 Wyszków
Za cenę jednostkowa dziennej stawki żywieniowej dla jednej osoby (3 posiłki wraz z dowozem)
a) rok 2010 – 20,30 złotych brutto
b) rok 2011 – 20,30 złotych brutto
c) rok 2012 – 20,30 złotych brutto
d) rok 2013 – 20,30 złotych brutto
e)
Wartość za całość zadania – 791.700,00 złotych brutto
W przetargu wziął udział jeden wykonawca, który złożył ofertę ważną i nie został wykluczony z udziału w postępowaniu. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.
Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.
Umowa z Wykonawcą w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759z póź. Zm.)
Ponadto zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługuje Wykonawcom środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Prawo zamówienia publicznych obowiązujących w chwili wszczęcia postępowania.
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2010-11-02
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-11-02 17:05:18
- Liczba odsłon: 424
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: