Wersja archiwalna 2010-01-20 16:44:52

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

 – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski,  woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,   e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w na obszarze administracyjnym Gminy Somianka w okresie od lutego 2010r do kwietnia 2010r oraz w okresie od listopada 2010r do kwietnia 2011r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.       

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.1 Usługę odśnieżania i usuwania oblodzeń jezdni w rozmiarze każdorazowo uzależnionym od potrzeb Zamawiającego (zamówienia indywidualne), a zwłaszcza od panujących warunków atmosferycznych w okresie od lutego 2010r do kwietnia 2010r oraz w okresie od listopada 2010 do kwietnia 2011r. Praca pojazdów mechanicznych: równiarki, pługu lekkiego na samochodzie, fadromy, piaskarki z własnym mieszanką. Planuje się rozmiar zamówienia nie przekraczający:

1)  równiarki  w wymiarze do 400 h,

2)  pługi lekkie w wymiarze do 410 h,

3)  fadromy  w wymiarze do 250 h,

4)  piaskarka z własną mieszanką o pojemności nie mniej niż 4,5 m3 ( zawartość soli 10%,) ,  w wymiarze do 120 szt.

5)  ciągnik rolniczy z pługiem w wymiarze 300 h

1.2.   W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

a) zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych na terenie Gminy Somianka

b)   prowadzenie na bieżąco raportu z  ilości pracującego sprzętu oraz godzin jego pracy.

c) zabezpieczenie stałej gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie zimowe dróg, a w przypadku jego awarii zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt,

d)   zakup, transport i składowanie piasku, soli drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu gołoledzi  i oblodzeń ( rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r., Dz. U. 05.230.1960) we własnym zakresie i na własne ryzyko,

e)   usuwanie śniegu i gołoledzi na chodnikach wg. potrzeb,

1.3  Wykonawca rozpoczyna realizację przedmiotu zamówienia w ciągu 1 godziny od telefonicznego zawiadomienia przez Zamawiającego;  

a) upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, w przypadku zaistnienia zjawisk pogodowych wymagających rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy , o zaistniałej potrzebie rozpoczęcia prac a także w celu uzyskania ich akceptacji powiadomienia telefoniczne upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,

b)   po zakończeniu prac o których mowa w punkcie 1.2 upoważnieni przedstawiciele wykonawcy powiadomią telefoniczne o tym fakcie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,

 

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9  - Usługa odśnieżania

                                                                           90630000-2  - Usługa usuwania oblodzeń

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.04.2011r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

·                               Informacja na temat wadium:

nie dotyczy

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2/      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

3/      dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym obejmującym następujące urządzenia i narzędzia: ) równiarki, pługi lekkie na samochodzie, fadromy, piaskarki z własną mieszanką;

4/      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

5/      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

 

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda „spełnia - nie spełnia”

 

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX.

 

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową pracę sprzętu za prace sprzętu, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;
  2. podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;

4.      wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich dwóch lat, przed wszczęciem niniejszego posterowania o udzielenie zamówienia  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 zadanie co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości- załącznik nr 3 do SIWZ;

5.      wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: równiarki, pługi lekkie na samochodzie, fadromy, piaskarki, ciągnika rolniczego z pługiem - załącznik nr 4 do SIWZ;

6.      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował Wykonawca;

7.      parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 5 do SIWZ.

 

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk „Oferta przetargowa”

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 28.01.2010r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 28.01.2010r. o godz. 10:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 

Modyfikacja treści SIWZ

 

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka,  pow. wyszkowski,         woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90,  fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,   e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w na obszarze administracyjnym Gminy Somianka w okresie od lutego 2010r do kwietnia 2010r oraz w okresie od listopada 2010r do kwietnia 2011r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.       

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.1 Usługę odśnieżania i usuwania oblodzeń jezdni w rozmiarze każdorazowo uzależnionym od potrzeb Zamawiającego (zamówienia indywidualne), a zwłaszcza od panujących warunków atmosferycznych w okresie od lutego 2010r do kwietnia 2010r oraz w okresie od listopada 2010 do kwietnia 2011r. Praca pojazdów mechanicznych: równiarki, pługu lekkiego na samochodzie, fadromy, piaskarki z własnym mieszanką. Planuje się rozmiar zamówienia nie przekraczający:

1)  równiarki  w wymiarze do 400 h,

2)  pługi lekkie w wymiarze do 410 h,

3)  fadromy  w wymiarze do 250 h,

4)  piaskarka z własną mieszanką o pojemności nie mniej niż 4,5 m3 ( zawartość soli 10%,) ,  w wymiarze do 120 szt.

1.2.   W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

a) zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych na terenie Gminy Somianka

b)   prowadzenie na bieżąco raportu z  ilości pracującego sprzętu oraz godzin jego pracy.

c) zabezpieczenie stałej gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie zimowe dróg, a w przypadku jego awarii zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt,

d)   zakup, transport i składowanie piasku, soli drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu gołoledzi  i oblodzeń ( rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r., Dz. U. 05.230.1960) we własnym zakresie i na własne ryzyko,

e)   usuwanie śniegu i gołoledzi na chodnikach wg. potrzeb,

1.3  Wykonawca rozpoczyna realizację przedmiotu zamówienia w ciągu 1 godziny od telefonicznego zawiadomienia przez Zamawiającego;  

a) upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, w przypadku zaistnienia zjawisk pogodowych wymagających rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy , o zaistniałej potrzebie rozpoczęcia prac a także w celu uzyskania ich akceptacji powiadomienia telefoniczne upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,

b)   po zakończeniu prac o których mowa w punkcie 1.2 upoważnieni przedstawiciele wykonawcy powiadomią telefoniczne o tym fakcie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9  - Usługa odśnieżania

                                                                           90630000-2  - Usługa usuwania oblodzeń

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.04.2011r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                               Informacja na temat wadium:

nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/     posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2/      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

3/     dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym obejmującym następujące urządzenia i narzędzia: ) równiarki, pługi lekkie na samochodzie, fadromy, piaskarki z własną mieszanką;

4/     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

5/     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda „spełnia - nie spełnia”

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX.

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową pracę sprzętu za prace sprzętu, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;
  2. podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
  4.  wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich dwóch lat, przed wszczęciem niniejszego posterowania o udzielenie zamówienia  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 zadanie co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości- załącznik nr 3 do SIWZ;

5.     wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: równiarki, pługi lekkie na samochodzie, fadromy, piaskarki - załącznik nr 4 do SIWZ;

6.      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował Wykonawca;

7.      parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 5 do SIWZ.

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk „Oferta przetargowa”

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 26.01.2010r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 26.01.2010r. o godz. 10:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 

 Wójt Gminy Somianka

    /-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4186260]

przewiń do góry