Wersja archiwalna 2009-10-12 11:13:23

Somianka, 2009-10-01

 

KZ. 340/10/09

 Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

Nazwa zamówienia:

 

Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ze żwirowej na asfaltową relacji Huta Podgórna - Wielęcin

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu 

nieograniczonego ( KZ 340/10/09)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 5 Drogi i Mosty Jan Kaczmarczyk, Kacice 76, 06-100 Pułtusk  za ceną 316 204,36 brutto  złotych.

 

 

 

Numer oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Cena ofert/

 brutto

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów  Ul. Kolejowa 28 05-300 Mińsk Mazowiecki

336 825,04

93,88%

2

Bruker s.c. Przedsiębiorstwo Drogowe, Ul. Idzikowskiego 49 05-070 Sulejówek

420 596,94

75,18%

3

Strabag, Ul. Brechta 7,            03-472 Warszawa

468 595,75

67,48%

4

Spółdzielnia Robót Budowlano –Drogowych  ,ul. Zaściankowa 1 05-240 Tłuszcz

395 164,73

80,02%

5

Drogi i Mosty Jan Kaczmarczyk Kacice 76, 06-100 Pułtusk

316 204,36

100%

 

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej.             Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

W przetargu wzięło udział pięciu wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.

Umowa w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez Wykonawcę.                               

Wójt Gminy Somianka

/-/ Andrzej Żołyński

  

Otrzymują:

  1. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów                                                                                     Ul. Kolejowa 28 05-300 Mińsk Mazowiecki
  2. Bruker s.c. Przedsiębiorstwo Drogowe                                                                                        Ul. Idzikowskiego 49 05-070 Sulejówek 
  3. Strabag Ul. Brechta 7, 03-472 Warszawa 
  4. Spółdzielnia Robót Budowlano –Drogowych                                                                                    ul. Zaściankowa 1 05-240 Tłuszcz
  5. Drogi i Mosty Jan Kaczmarczyk , Kacice 76,  06-100 Pułtusk

 

 

 

 

 

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie, tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  e-mail:somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski  woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90               fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ze żwirowej na asfaltową relacji Huta Podgórna – Wielęcin

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe na długości 1046 m polegające na przebudowie nawierzchni drogi gminnej. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności:

1/      roboty pomiarowe przy robotach liniowych

2/      Wykonanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu

3/      Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości do 15cm za pomocą spycharek

4/      Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki do 1.20 m3w gr. kat. IV z transp. urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 15km

5/      Formowanie i zagęszczenie nasypów o wys. do 3.0m spycharkami w gr. kat. III-IV.

6/      Wyrównanie istniejącej podbudowy pospółką z zagęszczeniem mechanicznym - śr.grub.warstwy po zagęszcz.do 8cm(nasyp-dowóz)

7/      Transport wewnętrzny kruszywa łamanego pojazdami samowyładowczymi na odl. do 0.5 km z załadunkiem mechanicznym

8/      Wykonanie poboczy z pospółki, gr. warstwy 10cm.

9/      Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca)

10/    Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych

11/    Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)

12/    Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm

13/    Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o pow. do 0.3 m2

Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót i projekcie technicznym, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

Oferenci zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 07.11.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

·         poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;

·         wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ

·         Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do SIWZ;

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;

·         dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik robót-budowy), posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;

·         wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości;

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł;

·         parafowany przez Wykonawcę formularz istotnych postanowień umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3)WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny brutto ( w zaokrągleniu do pełnych złotych) w:

-     pieniądzu na ustalony z Zamawiającym rachunek bankowy

Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance

Nr konta 66892310760600082420060001

-     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

-     gwarancjach bankowych,

-    gwarancjach ubezpieczeniowych,

-    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.

a)             Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia do ustalonej wysokości w jednym lub kilku rodzajach określonych lit.a.

b)     Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu- Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

c)            30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi, zaś 70% przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania robót.

d)            Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt „a" zostanie zwrócone w następujących terminach: część zabezpieczenia gwarantująca zgodne z umową wykonanie robót (70%) -w ciągu 30   dni po ostatecznym odbiorze robót, pozostała część (30%) - w ciągu 14 dni po upływie rękojmi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 30.09.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 30.09.2009r. o godz. 10:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

Wójt Gminy Somianka

/-/ Andrzej Żołyński

 

Modyfikacja treści SIWZ

Opis techniczny

Organizacja ruchu

Plan sytuacyjno-wysokościowy - 1,  2,  3,

Specyfikacja ogólna

Roboty ziemne

Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych

Warstwa wiążąca

Ścinanie, profilowanie, uzupełnianie poboczy kruszywem

Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych

Korytowanie wraz z zagęszczeniem i profilowaniem

Podbudowa z kruszywa łamanego

Warstwa ścieralna

Oznakowanie pionowe

 

 

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski,woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,   e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ze żwirowej na asfaltową relacji Huta Podgórna – Wielęcin

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe na długości 1046 m polegające na przebudowie nawierzchni drogi gminnej. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności:

1/      roboty pomiarowe przy robotach liniowych

2/      Wykonanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu

3/      Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości do 15cm za pomocą spycharek

4/      Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki do 1.20 m3w gr. kat. IV z transp. urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 15km

5/      Formowanie i zagęszczenie nasypów o wys. do 3.0m spycharkami w gr. kat. III-IV.

6/      Wyrównanie istniejącej podbudowy pospółką z zagęszczeniem mechanicznym - śr.grub.warstwy po zagęszcz.do 8cm(nasyp-dowóz)

7/      Transport wewnętrzny kruszywa łamanego pojazdami samowyładowczymi na odl. do 0.5 km z załadunkiem mechanicznym

8/      Wykonanie poboczy z pospółki, gr. warstwy 10cm.

9/      Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca)

10/    Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych

11/    Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)

12/    Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm

13/    Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o pow. do 0.3 m2

Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót i projekcie technicznym, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

Oferenci zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.10.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

·         poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;

·         wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ

·         Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do SIWZ;

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;

·         dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik robót-budowy), posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;

·         wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości;

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł;

·         parafowany przez Wykonawcę formularz istotnych postanowień umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3)WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny brutto ( w zaokrągleniu do pełnych złotych) w:

-     pieniądzu na ustalony z Zamawiającym rachunek bankowy

Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance

Nr konta 66892310760600082420060001

-     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

-     gwarancjach bankowych,

-    gwarancjach ubezpieczeniowych,

-    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.

a)             Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia do ustalonej wysokości w jednym lub kilku rodzajach określonych lit.a.

b)     Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu- Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

c)            30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi, zaś 70% przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania robót.

d)            Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt „a" zostanie zwrócone w następujących terminach: część zabezpieczenia gwarantująca zgodne z umową wykonanie robót (70%) -w ciągu 30   dni po ostatecznym odbiorze robót, pozostała część (30%) - w ciągu 14 dni po upływie rękojmi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 30.09.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 30.09.2009r. o godz. 10:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 

Wójt Gminy Somianka

/-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Kosztorys ofertowy

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4284314]

przewiń do góry