Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski                    woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Przewóz uczniów do szkół publicznych na terenie Gminy Somianka, na podstawie zakupu biletów miesięcznych

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia obejmuje usługi przewozowe polegające na dowozie autobusami uczniów z miejsca zamieszkania do szkół publicznych na terenie Gminy Somianka i z powrotem, na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2009/2010, 2010/2011 oraz dowóz i odwóz odbywał będzie się na 3 odrębnych trasach:

1)Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym i Zespół Szkół w Somiance

Z miejscowości: Barcice, Jackowo Dolne, Janki, Popowo Kościelne, Popowo – Parcele, Wielęcin, Celinowo, Jackowo Górne, Jasieniec,

Dowóz do szkół stanowi 1 trasę, odwóz 2 trasy, odrębnie szkoła podstawowa w Jackowie Górnym odrębnie gimnazjum w Somiance.

2) Zespół Szkół w Somiance.

 Z miejscowości Wólka Somiankowska, Zdzieborz, Suwin, Ulasek ( Gimnazjum), Huta Podgórna ( gimnazjum)

Z miejscowości Kręgi, Nowe Płudy, Stare Płudy, Michalin, Somianka Struga (szkoła podstawowa)

Dowóz do szkół i odwóz stanowi zawsze dwie trasy

3) Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej

Z miejscowości Ostrowy, Stare Kozłowo, Nowe Kozłowo, Skorki, Stary Mystkówiec, Stare Wypychy, Nowe Wypychy.

Dowóz do szkół i odwóz stanowią zawsze jedną trasę.

Ilość uczniów i odległości do poszczególnych szkół przedstawiono poniżej

Zespół Szkół w Somiance

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

140

27

2

Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

97

Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

30

4

Szkoła Podstawowa w Ulasku

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

9

21

Dowóz do szkół odbywać się będzie rano w godzinach zapewniających swobodne przybycie wszystkich uczniów na lekcje od godziny 8:00, odwóz po godzinach nauki. Dowóz i odwóz dzieci do szkół musi odbywać się przez wszystkie wymienione miejscowości, poprzez przejazd przez te miejscowości bądź dojazd do tych miejscowości. Szczegółowy harmonogram przebiegu trasy, dni i godzin dowożenia i odwożenia ustalony zostanie przez Wykonawcę z Dyrektorami szkół.

Wykonawca w ramach ceny za bilet miesięczny zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna do sprawowania opieki nad dziećmi w trakcie dowozu do placówek Oświatowych i z powrotem

Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia przez przewoźnika linii regularnej na terenie Gminy Sominka. Ilość uczniów może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w danym miesiącu lub  roku szkolnym lecz nie więcej niż 10% ogólnej liczby uczniów. Zapotrzebowanie na bilety miesięczne przekazywane będzie z wyprzedzeniem miesięcznym przez dyrektora szkoły. 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): –60112000-6

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.06.2011r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1/      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2/      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3/      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

5/      Zapewniają gwarancję codziennego, niezawodnego wykonania usługi.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda „spełnia - nie spełnia”

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ.

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1.       poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową netto i brutto za zakup jednego biletu miesięcznego na danej trasie w trakcie całego roku szkolnego tj rok szkolny 2009/2010 – załącznik nr 1 do SIWZ;

2.       Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;

3.       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;

4.       dokumenty stwierdzające, że przedsiębiorcy, którzy będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia: kopia zezwolenia/licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;

5.       stan techniczny pojazdu: aktualne badania  techniczne – kopia dowodu rejestracyjnego oraz liczba miejsc siedzących min. 40 na trasie 1 i 3 i min. 50 na trasie 2;

6.       przedstawienie polisy ubezpieczenia OC i NW, na pojazd zgłoszony do przewozu;

7.       przedstawienia gwarancji co do niezawodności wykonywania codziennej usługi w jednej z form:

a)       dysponowanie zastępczym autobusem (wraz z załączeniem kserokopii dowodu rejestracyjnego oraz zaświadczenia uprawnionej jednostki o aktualnym badaniu technicznym tego pojazdu) lub

b)      potwierdzonego współdziałania z innym przewoźnikiem w zakresie wykonywania usług przewozowych;

8.       parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 3.

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk „Oferta przetargowa”

Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów wtedy gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty, o czym oferent zostanie niezwłocznie powiadomiony z podaniem uzasadnienia. Oferta, która zostanie odrzucona, nie będzie  rozpatrywana w toczącym się postępowaniu o wybór najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający może żądać uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ. Złożenie wyjaśnień i uzupełnienie po upływie terminu wyznaczonego przez zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania

Oświadczenie i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane osobom trzecim Wykonawca musi oznaczyć klauzulą: „Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4  ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz. 211 z 1993 r. z późn. zm

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 14.08.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 14.08.2009r. o godz. 10:30

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

     Wójt Gminy Somianka

        /-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski                    woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Przewóz uczniów do szkół publicznych na terenie Gminy Somianka, na podstawie zakupu biletów miesięcznych

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia obejmuje usługi przewozowe polegające na dowozie autobusami uczniów z miejsca zamieszkania do szkół publicznych na terenie Gminy Somianka i z powrotem, na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2009/2010, 2010/2011 oraz dowóz i odwóz odbywał będzie się na 3 odrębnych trasach:

 

1)Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym i Zespół Szkół w Somiance

Z miejscowości: Barcice, Jackowo Dolne, Janki, Popowo Kościelne, Popowo – Parcele, Wielęcin, Celinowo, Jackowo Górne, Jasieniec,

Dowóz do szkół stanowi 1 trasę, odwóz 2 trasy, odrębnie szkoła podstawowa w Jackowie Górnym odrębnie gimnazjum w Somiance.

 

2) Zespół Szkół w Somiance.

 Z miejscowości Wólka Somiankowska, Zdzieborz, Suwin, Ulasek ( Gimnazjum), Huta Podgórna ( gimnazjum)

Z miejscowości Kręgi, Nowe Płudy, Stare Płudy, Michalin, Somianka Struga (szkoła podstawowa)

Dowóz do szkół i odwóz stanowi zawsze dwie trasy

 

3) Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej

Z miejscowości Ostrowy, Stare Kozłowo, Nowe Kozłowo, Skorki, Stary Mystkówiec, Stare Wypychy, Nowe Wypychy.

Dowóz do szkół i odwóz stanowią zawsze jedną trasę.

 

Ilość uczniów i odległości do poszczególnych szkół przedstawiono poniżej

 

Zespół Szkół w Somiance

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

140

27

2

Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

97

 

 

 

Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

30

4

 

 

Szkoła Podstawowa w Ulasku

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

9

 

21

 

 

Dowóz do szkół odbywać się będzie rano w godzinach zapewniających swobodne przybycie wszystkich uczniów na lekcje od godziny 8:00, odwóz po godzinach nauki. Dowóz i odwóz dzieci do szkół musi odbywać się przez wszystkie wymienione miejscowości, poprzez przejazd przez te miejscowości bądź dojazd do tych miejscowości. Szczegółowy harmonogram przebiegu trasy, dni i godzin dowożenia i odwożenia ustalony zostanie przez Wykonawcę z Dyrektorami szkół.

Wykonawca w ramach ceny za bilet miesięczny zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna do sprawowania opieki nad dziećmi w trakcie dowozu do placówek Oświatowych i z powrotem

Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia przez przewoźnika linii regularnej na terenie Gminy Sominka. Ilość uczniów może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w danym miesiącu lub  roku szkolnym lecz nie więcej niż 10% ogólnej liczby uczniów. Zapotrzebowanie na bilety miesięczne przekazywane będzie z wyprzedzeniem miesięcznym przez dyrektora szkoły. 

 

 

 

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): –60112000-6

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.06.2011r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1/      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2/      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3/      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

5/      Zapewniają gwarancję codziennego, niezawodnego wykonania usługi.

 

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda „spełnia - nie spełnia”

 

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ.

 

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1.       poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową netto i brutto za zakup jednego biletu miesięcznego na danej trasie w trakcie całego okresu trwania umowy tj. 01.09.2009- 30.06.2011 – załącznik nr 1 do SIWZ;

2.       Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;

3.       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;

4.       dokumenty stwierdzające, że przedsiębiorcy, którzy będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia: kopia zezwolenia/licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;

5.       stan techniczny pojazdu: aktualne badania  techniczne – kopia dowodu rejestracyjnego oraz liczba miejsc siedzących min. 40 na trasie 1 i 3 i min. 50 na trasie 2;

6.       przedstawienie polisy ubezpieczenia OC i NW, na pojazd zgłoszony do przewozu;

7.       przedstawienia gwarancji co do niezawodności wykonywania codziennej usługi w jednej z form:

a)       dysponowanie zastępczym autobusem (wraz z załączeniem kserokopii dowodu rejestracyjnego oraz zaświadczenia uprawnionej jednostki o aktualnym badaniu technicznym tego pojazdu) lub

b)      potwierdzonego współdziałania z innym przewoźnikiem w zakresie wykonywania usług przewozowych;

8.       parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 3.

 

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk „Oferta przetargowa”

 

Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów wtedy gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty, o czym oferent zostanie niezwłocznie powiadomiony z podaniem uzasadnienia. Oferta, która zostanie odrzucona, nie będzie  rozpatrywana w toczącym się postępowaniu o wybór najkorzystniejszej oferty.

 

Zamawiający może żądać uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ. Złożenie wyjaśnień i uzupełnienie po upływie terminu wyznaczonego przez zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania

 

Oświadczenie i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane osobom trzecim Wykonawca musi oznaczyć klauzulą: „Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4  ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz. 211 z 1993 r. z późn. zm

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 18.08.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 18.08.2009r. o godz. 10:30

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 

                                                                 Wójt Gminy Somianka

                                                                                   /-/ Andrzej Żołyński

 

Modyfikacja treści siwz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-12 10:54:07
  • Liczba odsłon: 215
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4283957]

przewiń do góry