Wersja archiwalna 2009-06-10 14:10:51

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski                    woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO      Z NAPĘDEM    4X4 DLA OSP W SOMIANCE

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem    4x4 dla OSP w Somiance

Samochód musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie, ważne na dzień składania ofert. Dopuszcza się posiadanie przez samochód świadectwa dopuszczenia w dniu odbioru pojazdu przez zamawiającego.

 

Szczegółowy  zakres przedmiotu dostawy został określony w  załączniku nr 4 do SIWZ

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3 Wozy strażackie

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15.08.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1/      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2/      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3/      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

5/      Posiadają świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka-ważne na dzień  składania ofert Dopuszcza się posiadanie przez samochód świadectwa dopuszczenia w dniu odbioru pojazdu przez zamawiającego.

 

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX.

 

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1/      Wykonawców, którzy nie spełniają warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, oraz wykonawców którzy;

2/      wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi  w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;

3/      złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

4/      nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają   błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty określone w  rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty  mogą być składane, a  w szczególności:

1/      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

2/      koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej „zamówieniem”;

3/      aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie  wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu  składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

4/      aktualną  informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

5/      aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

      

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponuje potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:

1/      wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 6  (minimum  3 dostawy samochodów pożarniczych o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia)

2/      świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez   Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka-ważne na dzień składania  ofert .Dopuszcza się posiadanie przez samochód świadectwa dopuszczenia w dniu odbioru pojazdu przez     zamawiającego.   

 

Pozostałe niezbędne  dokumenty:

1/      formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; 

2/      oświadczenie do postępowania o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 , ustawy „Prawo zamówień publicznych” z wykorzystaniem wzoru - załącznik  nr 2

3/      spełnienie  parametrów techniczno-użytkowych ,zawartych w załączniku nr 4

4/      doświadczenie zawodowe z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr5

5/      parafowanie istotnych postanowień umowy  - zał. nr 6, 

6/      pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

 

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk „Oferta przetargowa”

 

Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów wtedy gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty, o czym oferent zostanie niezwłocznie powiadomiony z podaniem uzasadnienia. Oferta, która zostanie odrzucona, nie będzie  rozpatrywana w toczącym się postępowaniu o wybór najkorzystniejszej oferty.

 

Zamawiający może żądać uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ. Złożenie wyjaśnień i uzupełnienie po upływie terminu wyznaczonego przez zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

 

Oświadczenie i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane osobom trzecim Wykonawca musi oznaczyć klauzulą: „Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4  ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, p

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3)WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

 

Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 19.06.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 19.06.2009r. o godz. 10:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

Wójt Gminy Somianka

/-/ Andrzej Żołyński

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4194875]

przewiń do góry