Wersja archiwalna 2008-04-15 16:57:17

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie,

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.ugsomianka.bip.org.pl,       e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/04/08) w tzw. procedurze uproszczonej (krajowej) w wartości przedmiotu zamówienia poniżej 206.000 euro na realizację zadania:

ODBIÓR, TRANSPORT I PRZEKAZANIE DO SKŁADOWANIA ODPADÓW STAŁCH W KONTENERACH Z TERENÓW LETNISKOWYCH.

(CPV: 90121200-3, 90200000-9).

Odbierania stałych odpadów komunalnych w kontenerach KP-7 i KP-10 usytuowanych w sześciu miejscach na terenie kompleksów działek letniskowych w Popowie - Parcele, Popowie - Letnisko i Hucie Podgórnej, poprzez transport i opróżnianie oraz wywóz na składowisko odpadów.


  • Szacowana ilość odpadów w ciągu roku wyniesie 506,85 tony co uwzględniając aktualne ustawienie kontenerów i ich rozmiary stwarza konieczność wykonania do 430 kursów (w tym 124 z KP-10).

    Ilość odpadów oszacowano uwzględniając stan z 16.V-XII 2007 r. Ponadto należy uwzględnić konieczność dojazdu w celu bieżącego monitoringu zapełnienia kontenerów. Specyfika rekreacyjnego obszaru ustawienia kontenerów powoduje bardzo dużą intensyfikację usług w okresie letnim, średnią w okresie wiosennym i jesiennym, niewielką w okresie zimowym.

  • Utylizacji odpadów dokona wykonawca we własnym zakresie.

  • Utrzymanie porządku wokół tych kontenerów w promieniu 50 m.

  • Mycie i dezynfekcja kontenerów.

  • Bieżąca konserwacja kontenerów i pojemników.

Wadium nie jest wymagane.


Termin realizacji zamówienia nieprzekraczalny: 16/05/2008 - 31.12.2008 r.


Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa za całość zamówienia - 100 %

Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 20,00 zł).

Kontakt z wykonawcami: Marta Stępkowska - podinspektor ds. pozyskiwania środków pomocowych i wdrażania programów pomocowych oraz koordynacji zamówień publicznych; w godz. 08:00 - 16:00; tel. (0-29) 74-187-90 w. 45; fax. (0-29) 74-187-14; e-mail: marta.stepkowska@somianka.pl oraz Andrzej Piątek- Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w godz. 08:00 – 16:00; tel (0-29) 74-187-16.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.


Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 1 do dnia 2008-04-24 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2008-04-24 o godz. 10:30.


Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.


Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona nie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia m. in. potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:

1) formularz „Oferta przetargowa” poprawnie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2) oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4) dokumenty stwierdzające, że wykonawca dysponuje sprzętem samochodowym do wykonania zamówienia – kopie dowodu rejestracyjnego z aktualnym badaniem technicznym min. 1 sprzętu samochodowego zdolnego do transportowania i opróżniania kontenerów;

5) zaakceptowany projekt umowy;

6) zamawiający, który administruje ( zarządza) lub jest właścicielem składowiska odpadów przedstawia dokument ten fakt potwierdzający (wyciąg z rejestru gruntów lub stosowna umowa);

7) zamawiający nie zarządzający wysypiskiem przedstawia stosowną umowę lub jej promesę, z której wynika, że odpady z terenu Gminy Somianka będą przyjmowane.



Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.


Zamawiający nie zamierza:

1) zawrzeć umowy ramowej,

2) ustanowić dynamicznego systemu zakupów,

3) wybrać najkorzystniejszą ofertę z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

  Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

Wójt Gminy Somianka

 /-/ Andrzej Żołyński

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3459325]

przewiń do góry