Wersja archiwalna 2008-03-28 16:46:18
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14
http:// www.ugsomianka.bip.org.pl, e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/03/08) w tzw. procedurze uproszczonej (krajowej) w wartości przedmiotu zamówienia poniżej 206.000 euro na realizację zadania:
ODBIÓR, TRANSPORT I PRZEKAZANIE DO SKŁADOWANIA ODPADÓW STAŁYCH W KONTENERACH Z TERENÓW LETNISKOWYCH. (CPV: 90121200-3, 90200000-9).
Odbierania stałych odpadów komunalnych w kontenerach KP-7 i KP-10 usytuowanych w sześciu miejscach na terenie kompleksów działek letniskowych w Popowie - Parcele, Popowie - Letnisko i Hucie Podgórnej, poprzez transport i opróżnianie oraz wywóz na składowisko odpadów jak również dezynfekcję i utrzymanie porządku wokół tych kontenerów w promieniu 50 m.
Szacowana ilość odpadów w ciągu roku wyniesie 507,3tony co uwzględniając aktualne ustawienie kontenerów i ich rozmiary stwarza konieczność wykonania do 430 kursów (w tym 124 z KP-10). Ilość odpadów oszacowano uwzględniając stan z 16.IV-XII 2007 r. Ponadto należy uwzględnić konieczność dojazdu w celu bieżącego monitoringu zapełnienia kontenerów. Specyfika rekreacyjnego obszaru ustawienia kontenerów powoduje bardzo dużą intensyfikację usług w okresie letnim, średnią w okresie wiosennym i jesiennym, niewielką w okresie zimowym.
Wadium nie jest wymagane.
Termin realizacji zamówienia nieprzekraczalny: 16/04/2008 - 31.12.2008 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa za całość zamówienia - 100 %
Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 20,00 zł). Kontakt z wykonawcami: Marta Stępkowska - podinspektor ds. pozyskiwania środków pomocowych i wdrażania programów pomocowych oraz koordynacji zamówień publicznych; w godz. 08:00 - 16:00; tel. (0-29) 74-187-90 w. 45; fax. (0-29) 74-187-14; e-mail: marta.stepkowska@somianka.p oraz Andrzej Piątek- Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w godz. 08:00 – 16:00; tel (0-29) 74-183-92. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 1 do dnia 2008-03-27 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2008-03-27 o godz. 10:30. Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert. Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona nie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia m. in. potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa: 1) formularz „Oferta przetargowa” poprawnie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty; 2) oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) dokumenty stwierdzające, że wykonawca dysponuje sprzętem samochodowym do wykonania zamówienia – kopie dowodu rejestracyjnego z aktualnym badaniem technicznym min. 1 sprzętu samochodowego zdolnego do transportowania i opróżniania kontenerów; 5) zaakceptowany projekt umowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.
Zamawiający nie zamierza:
1) zawrzeć umowy ramowej,
2) ustanowić dynamicznego systemu zakupów,
3) wybrać najkorzystniejszą ofertę z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Somianka, 2008-03-27
Kz. 341/03-1/08
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym
Nazwa zamówienia:
Odbiór, transport i przekazanie do składowania odpadów
stałych w kontenerach z terenów letniskowych
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia publicznego - usług do 206 tyś. euro
w trybie przetargu nieograniczonego (KZ 340/03/08)
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007.Nr 223 poz. 1655.) Gmina Somianka zawiadamia wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia do 206 tyś. euro na realizację w/w zadania
o unieważnieniu postępowania ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie
Podczas jawnej sesji otwarcia przewodniczący komisji przetargowej podał kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Była to nieprzekraczająca kwota 118.377,60 zł brutto. Kwota niniejsza była jednocześnie kwotą, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Najkorzystniejszą ofertę cenową złożył wykonawca nr 3 BŁYSK Bis” Sp. z.o.o. 06-200 Maków Mazowiecki ul. Mazowiecka 20. Oferowała wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę 151.833,00 zł brutto. Cena ta przekracza możliwości finansowe i zamierzenia Zamawiającego odnośnie wydatków na ten cel. Wykonawca nie przedstawił aktualnego odpisu KRS , wystawianego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jednakże na podstawie art. 26 ust. 3 uzupełnienie dokumentów nie jest celowe, gdyż nie wpływa na ekonomikę postępowania. Postępowanie przetargowe jest bowiem dotknięte wadą obligującą do jego unieważnienia.
W przetargu wzięło udział 3 wykonawców, żaden nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, żadna oferta nie została odrzucona.
1 |
„JURANT” Spółka Jawna S. Matak, J. Borkowski 05-220 Zielonka ul. Ossowska 73 |
248.240,00 |
2 |
„Firma Handlowo – Usługowa TRANS TRAK” Mosakowska Marianna 07-200 Wyszków ul. J. Korczaka 64 |
262.150,00 |
3 |
„BŁYSK Bis” Sp. z.o.o. 06-200 Maków Mazowiecki ul. Mazowiecka 20 |
151.833,00 |
Art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych nakazuje i upoważnia zamawiającego do unieważnienia postępowania, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego należy postępować jak na wstępie.
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Otrzymują:
1. w/w wykonawcy
2. a/a.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2008-03-28
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-03-28 16:46:18
- Liczba odsłon: 298
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: