OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl, e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/11/07) na realizację zadania:
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO o wartości kredytu 2.000.000,00 zł;
spłata kapitału w równych ratach miesięcznych przez pięć lat od stycznia 2008 r. do grudnia 2012 r., spłata odsetek comiesięcznie od miesiąca udzielenia kredytu od pozostałej do spłacenia części kapitału – razem na ostatni dzień każdego miesiąca;
data udostępnienia pełnej kwoty kredytu: 01.11.2007 r.; (CPV: 66130000-0).
Termin realizacji zamówienia: 01.11.2007 – 31.12.2012 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena - 100 % za całość zamówienia, w tym oprocentowanie oraz inne opłaty np. za rozpatrzenie udzielenie, zabezpieczenia itp.
Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 40,00 zł).
Kontakt z wykonawcami: w sprawach merytorycznych Teresa Wiesława Kaczmarczyk – Skarbnik Gminy tel. 0-29 74 188 84, zaś w sprawach proceduralnych Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; tel. (0-29) 74-187-90 w. 38 - w godz. 08:00 - 16:00 fax. (0-29) 74-187-14.
Wadium nie wymagane.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2007-10-10 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2007-10-10 o godz. 10:30.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności bankowych będących przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (udzielone i zrealizowane kredyty dla innych podmiotów, udzielenie kredytu wg potrzeb Zamawiającego) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:
1) formularz „Oferta przetargowa” wraz z „oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych” poprawie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;
2) odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualne oświadczenie o niepodleganiu wpisowi do KRS oraz niepodleganiu obowiązkowi uzyskania zezwolenia KNB na utworzenia Banku, aktualne udokumentowany skład zarządu wraz ze wskazaniem sposobu reprezentacji;
3) harmonogram terminów i kwot spłaty kapitału z odsetkami.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-04 16:35:51
- Liczba odsłon: 302
- Historia dokumentu: