OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia powyżej 60.000 euro
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14, http://www.ugsomianka.bip.org.pl, e-mail: somianka@somianka.plocman.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/07/07) na realizację zadania:
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ CELINOWO – STARE PŁUDY – NOWE PŁUDY - JASIENIEC (CPV: 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0).
Sieć wodociągowa o łącznej długości 7.907 mb, w tym Ř 225 mm - 2.583 mb, Ř 160 mm -4.764 mb, Ř 90 mm - 560 mb, 1 przyłącze wodociągowe Ø 63 mm - 340 mb; 22 kpl. hydrantów naziemnych; 2 kpl. studni redukcji ciśnienia; 2 przejścia pod drogą krajową nr 62 na odcinku Wyszków – Wierzbica k. Serocka.
Roboty budowlane sanitarne mające na celu rozbudowanie istniejącej sieci wodociągowej w Celinowie (Ø 225 mm) na obszarze sołectwa Celinowo, Stare Płudy, Nowe Płudy i Jasieniec - z rozgałęzieniami, z połączeniem sieci w Somiance - Parcele. Teren istniejącej zabudowy mieszkaniowej z towarzyszącą zabudową zagrodową rolną, brak obiektów przemysłowych i związanych z prowadzeniem produkcyjnej działalności gospodarczej.
Wadium w kwocie 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy) należy wnieść w terminie do dnia 2007-06-20 do godz. 10.00.
Termin realizacji zamówienia : 100 dni od podpisania umowy.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %
Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 60 zł).
Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; pon., śr. i pt. w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-90 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2007-06-20 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2007-06-20 o godz. 10:30.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia (wykonywania robót budowlanych w branży sanitarnej, w tym robót ziemnych),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowane uprzednio roboty tego rodzaju i rozmiaru), oraz dysponują potencjałem technicznym (sprzęt samochodowy i budowlany) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (osoby z uprawnieniami budowlanymi do robót sanitarnych, kierowcy obsługujący sprzęt samochodowy, pracownicy fizyczni),
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (umożliwiającej wykonanie robót w 100 dni od podpisania umowy, docelowo bezusterkowo, a następnie wypełnianie obowiązków wynikających z udzielenia 3-letniej gwarancji jakości na roboty i zastosowane materiały),
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:
1) formularz „Oferta przetargowa” wraz z „oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych” poprawie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;
2) kopia dowodu wniesienia wadium 15.000 zł;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;
5) wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje referencjami, realizację minimum 2 zadań tego rodzaju, rozmiaru i wartości;
6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania;
7) kosztorys ofertowy, uwzględniający przedmiar robót oraz całość wymogów w treści siwz.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.
Niniejsze ogłoszenie zostało umieszczone na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Somianka i Biuletynie Informacji Publicznej (www.ugsomianka.bip.org.pl), odpowiednie ogłoszenie przekazano także do Biuletynu Zamówień Publicznych - wszystko od dnia 2007-05-18 do co najmniej dnia 2007-06-20.
SIWZ - INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW, OFERTA PRZETARGOWA, UMOWA
PROJEKT TECHNICZNY - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
PRZEDMIAR ROBÓT - 1, 2, 3, 4, 5
SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
WARUNKI LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
WARUNKI TECHNICZNE, UZGODN. LOKALIZACJI, OPINIA, DECYZJA - 1, 2, 3, 4, 5
WYRYSY, MAPY - 1, 2, 3, 4, 5, 6
INFORMACJA DOT. BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA
SCHEMAT DO OBLICZEŃ CIŚNIENIA STATYCZNEGO
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE WYKONAWCY
Somianka, 2007-06-20
KZ. 341/07-2/07
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ CELINOWO - STARE PŁUDY - NOWE PŁUDY - JASIENIEC
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn . zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia powyżej 60 tyś. euro na realizację w/w zadania.
Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca nr 2 Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa w Wodę „WODROL” w Olsztynie z/s w Dywidach przedsiębiorstwo państwowe 11-001 Dywidy ul. Spółdzielcza 23 za cenę 548.846,80 zł brutto (słownie złotych: pięćset czterdzieści osiem tysięcy osiemset czterdzieści sześć, 80/100), w tym 7 % VAT.
Ze względu na najkorzystniejszą cenę oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej.
W przetargu wzięło udział 5 Wykonawców, żaden nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, ponadto żadna oferta nie została odrzucona. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania.
Umowę w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez wszystkich wykonawców.
Otrzymują:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena (zł brutto) |
1. |
Mirosław Rychlik – Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Bydgoszcz oddział Nowe Dąbie 89-210 Łabiszyn |
562.912,88 |
2 |
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa w Wodę „WODROL” Olsztyn z/s w Dywidach przedsiębiorstwo państwowe 11-001 Dywidy ul. Spółdzielcza 23 |
548.846,80 |
3 |
Janusz Ochenkowski - Zakład Instalacji Sanitarnych 07-410 Ostrołęka ul. 11 Listopada 42 |
584.818,73 |
4 |
Kazimierz Dybowski - Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych 04-231 Warszawa ul. Goździków 25 |
575.266,24 |
5 |
Tomasz Stumian – Zakład Instalacji Wodno-Kanalizacyjnych „TOMPEX” 95-060 Brzeziny ul. Małczewskiego 101 |
750.933,44 |
6. a/a
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - wersja skan.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-25 13:06:56
- Liczba odsłon: 1036
- Historia dokumentu: