OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości zamówienia poniżej 60.000 euro
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
www.ugsomianka.bip.org.pl somianka@somianka.plocman.pl tel. 0-29 7418790 fax. 0-29 7418714
ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/5/07) na wykonanie:
WYMIANA POKRYCIA DACHU NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KRĘGACH (CPV: 45260000-7).
Roboty budowlane demontażowe na dachu o powierzchni 410,38 m2 polegające na:
- zdjęciu i utylizacji eternitu z dachu,
- rozbiórce kominów w części ponad połacią dachową,
- rozbiórce rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich,
- rozbiórce łacenia.
Roboty budowlane montażowe na dachu o powierzchni 410,38 m2 polegające na wykonaniu:
- kontrłat z łat pochodzących z rozbiórki z uzupełnieniem nowymi,
- nowego łacenia połaci dachowej,
- wymurowania (uzupełnienia) kominów cegłą klinkierową z wykonaniem czapek kominowych i montażem kratek,
- kryciu dachu blachodachówką powlekaną w naturalnym kolorze (ceglana),
- montażu obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien z blachy powlekanej (nowych) w kolorze blachodachówką.
Wadium nie jest wymagane
Termin realizacji zamówienia: od 23.06. do 10.08.2007 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena za całość zadania - 100 %
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
Specyfikacja istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo odpłatnie bezpośrednio u Zamawiającego (koszt 15 zł) lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 25 zł).
Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek - insp. ds. zamówień publicznych; pon., śr. i pt. w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-90 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2007-05-11 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2007-05-11 o godz. 10:30.
Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia: do zdejmowania i utylizacji eternitu oraz prowadzenia robót budowlanych na obiektach zabytkowych;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: zrealizowane dotychczas zamówienia tego rodzaju i rozmiaru, docelowo bezusterkowo oraz dysponują potencjałem technicznym: rusztowania i zabezpieczenia do pracy na wysokościach, środki transportu, narzędzia do wykonywania pokryć dachów blachą oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: kierownik robót uprawniony do prowadzenia robót budowlanych w budynkach zabytkowych i pracownicy fizyczni;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: sfinansowanie całości zamówienia do czasu wypłaty wynagrodzenia po odbiorze końcowym;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków:
1) formularz „Oferta przetargowa” zawierający jednocześnie „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych” poprawie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru: Krajowy Rejestr Sądowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (wystarczy jeden kierownik robót), posiadają wymagane uprawnienia budowlane, także do kierowania robotami budowlanymi na obiektach zabytkowych (co najmniej dwuletnia praktyka zawodowa na budowach przy zabytkach nieruchomych potwierdzona zaświadczeniem o kwalifikacjach) wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;
4) wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje referencjami lub protokołem odbioru prawidłową realizację minimum 3 zadań tego rodzaju, rozmiaru i wartości (nie koniecznie przy obiektach zabytkowych);
5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania;
6) kosztorys ofertowy uproszczony, uwzględniający przedmiar robót oraz całość wymogów w treści siwz;
7) decyzja (zezwolenie) aktualna zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi - materiałami azbestowymi lub pozwolenie wydane przez starostę właściwego dla miejsca prowadzenia rozbiórek, tzn. wytwarzania takich odpadów.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której będzie badana zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzucona. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-13 15:50:39
- Liczba odsłon: 206
- Historia dokumentu: