OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia poniżej 60.000 euro

 

Gmina Somianka z siedzibą w Urzędzie Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pow. wyszkowski, woj. mazowieckie,

tel. (0…29) 74-187-90 fax. (0…29) 74-187-14 www.ugsomianka.bip.org.pl

ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/20/06) na realizację zadania:

ZIMOWE UTRZYMANIU DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH 2006/2007 NA OBSZARZE ADMINISTRACYJNYM GMINY SOMIANKA (CPV: 90212000-6, 90213000-3)

Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń jezdni w rozmiarze każdorazowo uzależnionym od potrzeb Zamawiającego, a zwłaszcza od panujących warunków atmosferycznych. Praca pojazdów mechanicznych: równiarki, pługu lekkiego na samochodzie, spychacza, fadromy, piaskarki z własną mieszanką.

Termin realizacji zamówienia : 2006-11-25 - 2007-04-30.

Wadium o wartości 1.200,00 zł przelewem na konto Urzędu Gminy Somianka nr 28-89231076-0600 0824 2006 0006, w innych formach w siedzibie Zamawiającego - w terminie do dnia 2006-11-15 do godz. 10.00.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena netto - 100 %

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na http://www.ugsomianka.bip.org.pl (bezpłatnie) albo w siedzibie Zamawiającego pok. 11 lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 15 zł).

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do 2006-11-15 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2006-11-15 o godz. 10:00. w siedzibie Zamawiającego, pok. 19.

Termin związania ofertą: 30 dni od dnia składania i otwarcia ofert.

Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowane usługi u innych podmiotów, umożliwiające wykonania prac wg potrzeb Zamawiającego, a zwłaszcza wg panujących warunków atmosferycznych, oznaczającej przystąpienie do wykonania partii robót w terminie 2 godzin od telefonicznego zlecenia wykonania konkretnej partii robót), oraz dysponują potencjałem technicznym (sprawnie technicznie pojazdy mechaniczne: równiarkę, pług lekki na samochodzie, spychacz, fadromę, piaskarkę z własną mieszanką – po 2 szt.) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (kierowcy i pracownicy obsługi warsztatu),

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:

1) poprawie wypełniony formularz „Oferta przetargowa” z podaną ceną netto i brutto za jednostkę faktycznej pracy drogowego pojazdu mechanicznego, podpisany przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy;

2) podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych”;

3) dowód wniesienia wadium 1.200 zł;

4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5) kopie dowodów rejestracyjnych wszystkich pojazdów zadeklarowanych do wykonywania usługi potwierdzające ich przydatność do wykonywania usługi i stan techniczny pojazdu (aktualne badania techniczne);

6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań tego rodzaju, referencjami lub protokołem odbioru prawidłowo wykonanego zadania.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty, o czym Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony z podaniem uzasadnienia. Oferta, która został odrzucona, nie będzie w rozpatrywana w toczącym się postępowaniu o wybór najkorzystniejszej oferty.

Ogłoszenie niniejsze ukazało się także w Portalu Zamówień Publicznych dnia 2006-11-06.

 

Ogłoszenie - wersja skan.

SIWZ - 1, 2, 3, 4, 5

Oferta przetargowa

Oświadczenie

Umowa

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

    Gmina Somianka na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia do 60 tyś. euro na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertę złożył oferent nr 1:

Kazimierz Kobiałka - Usługi Transportowe i Wykopy Ziemne z siedzibą ul. Centralna 71 07-200 Wyszków,  za cenę w złotych: brutto maksymalnie do 55.119,98, w tym za pracę równiarki 89,88 zł/h, pługu lekkiego na samochodzie 101,65 zł/h, spychacza 69,55 zł/h, fadromy 123,05 zł/h, piaskarki z własną mieszanką 392,69/szt).

Ze względu na korzystną cenę oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu rekomendacji komisji przetargowej.

W przetargu wziął udział 1 wykonawca, nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, oferta nie została odrzucona. Nie istnieją inne podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania.

Umowę w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez wykonawcę.

 

 

Somianka, 2006-11-24

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

 

Gmina Somianka na podstawie art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zawiadamia o zawarciu umowy w wyniku przeprowadzenia przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia do 60 tyś. euro na realizację zadania ZIMOWE UTRZYMANIU DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH 2006/2007 NA OBSZARZE ADMINISTRACYJNYM GMINY SOMIANKA z wykonawcą Kazimierz Kobiałka - Usługi Transportowe i Wykopy Ziemne z siedzibą ul. Centralna 71 07-200 Wyszków za cenę w złotych: brutto maksymalnie do 55.119,98, w tym za pracę równiarki 89,88 zł/h, pługu lekkiego na samochodzie 101,65 zł/h, spychacza 69,55 zł/h, fadromy 123,05 zł/h, piaskarki z własną mieszanką 392,69/szt.

Umowę w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zawarto dnia 2006-11-23.

 

                                                       Wójt Gminy Somianka

                                                 / - / Marian Ryszard Skoczeń

 

Ogłoszenie o zawarciu umowy - wersja skan.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3413123]

przewiń do góry