OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia powyżej 60.000 euro

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14

http://www.ugsomianka.bip.org.pl , email:somianka@somianka.plocman.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/19/06) na realizację zadania:

BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ CELINOWO – STARE PŁUDY – NOWE PŁUDY - JASIENIEC (CPV: 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0).

Sieć wodociągowa o łącznej długości 7.907 mb, w tym Ø 225 mm 2.583 mb, Ø 160 mm 4.764 mb, Ø 90 mm 560 mb,; bez przyłączy wodociągowych; 22 kpl. hydrantów naziemnych; 2 kpl. studni redukcji ciśnienia; 2 przejścia pod drogą krajowa nr 62 Wyszków – Wierzbica k. Serocka.

Roboty budowlane sanitarne mające na celu rozbudowanie istniejącej sieci wodociągowej w Celinowie (Ø 225 mm) na obszarze sołectwa Celinowo, Stare Płudy, Nowe Płudy i Jasieniec - z rozgałęzieniami. Teren istniejącej zabudowy mieszkaniowej z towarzyszącą zabudową zagrodową rolną, brak obiektów przemysłowych i związanych z prowadzeniem produkcyjnej działalności gospodarczej.

Wadium w kwocie 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy) należy wnieść w terminie do dnia 2006-12-04 do godz. 10.00.

Termin realizacji zamówienia : 90 dni od podpisania umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %

Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 60 zł).

Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; pon., śr. i pt. w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-90 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2006-12-04 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2006-12-04 o godz. 10:00.

Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowane uprzednio roboty tego rodzaju i rozmiaru), oraz dysponują potencjałem technicznym (sprzęt samochodowy i budowlany) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (osoby z uprawnieniami budowlanymi do robót sanitarnych, kierowcy obsługujący sprzęt samochodowy, pracownicy fizyczni),

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (umożliwiającej wykonanie robót w 90 dni od podpisania umowy, docelowo bezusterkowo, a następnie wypełnianie obowiązków wynikających z udzielenia 3-letniej gwarancji jakości na roboty i zastosowane materiały),

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:

1) formularz „Oferta przetargowa” poprawie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2) formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych” podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;

3) kopia dowodu wniesienia wadium 15.000 zł;

4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;

6) wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje referencjami, realizację minimum 3 zadań tego rodzaju, rozmiaru i wartości;

7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania;

8) kosztorys ofertowy, uwzględniający przedmiar robót oraz całość wymogów w treści siwz.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty, o czym Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony z podaniem uzasadnienia. Oferta, która zostanie odrzucona, nie będzie rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej oferty.

Ogłoszenie o niniejszym przetargu zamieszczono na stronie Urzędu Gminy Somianka i na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Somianka oraz przesłano Prezesowi UZP celem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych - wszystko od dnia 2006-11-02.

 

    Wójt Gminy Somianka

/-/ Marian Ryszard Skoczeń

Oferta przetargowa

Umowa

Oświadczenie

Przedmiar robót - 1, 2, 3, 4

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - 1, 2, 3,

Modyfikacja treści SIWZ

Wyjaśnienie do SIWZ

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Projekt techniczny - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Warunki lokalizacji inwestycji celu publicznego

Warunki techniczne, opinia, uzgodnienia lokalizacji, decyzja - 1, 2, 3, 4, 5

Projektowana sieć wodociągowa

Wyrysy, mapy - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Schemat do obliczeń ciśnienia statystycznego

Mapa uproszczona

Informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

 

 

Somianka, 2006-12-04

KZ. 341/19-2/06

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym

BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ 

CELINOWO -  STARE PŁUDY - NOWE PŁUDY -JASIENIEC

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

     Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn . zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia powyżej 60 tyś. euro na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca nr 5 SANPROD sp. z o. o. z siedzibą ul. Zawadzkiego 8 07-412 Ostrołęka za cenę w złotych brutto 514.619,24 (słownie złotych: pięćset czternaście tysięcy sześćset dziewiętnaście, 24/100).

Ze względu na najkorzystniejszą cenę oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu rekomendacji komisji przetargowej.

W przetargu wzięło udział 5 Wykonawców, z tym że 2 Wykonawców została wykluczonych z udziału w postępowaniu, ponadto jeszcze jedna oferta została odrzucona. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania.

Umowę w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez wszystkich wykonawców.

 

 

 

 

Otrzymują:

1.

Ryszard Bednarski-Zakład Instalacji Sanitarnych 07-200 Wyszków ul. Witosa 2 m. 2

2.

Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa w Wodę „WODROL” w Olsztynie z/s w Dywidach przedsiębiorstwo państwowe, 11-001 Dywidy ul. Spółdzielcza 23

3.

Kazimierz Dybowski - Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych, 04-231 Warszawa,      ul. Goździków 25

4.

Janusz Ochenkowski - Zakład Instalacji Sanitarnych, 07-410 Ostrołęka,               ul. 11 Listopada 42

5.

SANPROD sp. z o. o. ul. Zawadzkiego 8, 07-412 Ostrołęka

6. a/a

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - wersja skan.

 

 

Somianka, 2007-02-14

KZ. 341/19-18/06

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Zamawiający zawiadamiam o o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia powyżej 60 tyś. euro na realizację BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ CELINOWO - STARE PŁUDY - NOWE PŁUDY - JASIENIEC, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej złożeniu.

 

Uzasadnienie:

Podczas dwukrotnego wyboru najkorzystniejszej oferty ustalono, że wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.

Wykonawcy Ryszard Bednarski - Zakład Instalacji Sanitarnych i Janusz Ochenkowski - Zakład Instalacji Sanitarnych, zostali dnia 2006-12-04 wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych, w związku z brakiem posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia – brakiem zrealizowania uprzednio co najmniej 3 robót tego rodzaju i rozmiaru, co przedmiot zamówienia i treść oferty. Oferty wykonawców Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa w Wodę „WODROL” Olsztyn,, Kazimierz Dybowski - Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych i SANPROD sp. z o. o., zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych, ponieważ oferty te zawierały błędy w obliczeniu ceny (nieprawidłowo naliczona stawka VAT).

 

Wójt Gminy Somianka

 /-/ Andrzej Żołyński

 

 

 

Umieszczono na tablicy informacyjnej UG Somianka w okresie 2007-02-19 -

2007-03-05 oraz na www.ugsomianka.bip.org.pl/przetargi od 2007-02-19.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3413689]

przewiń do góry