OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia poniżej 60.000 euro

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29)74-187-14 http://www.ugsomianka.bip.org.pl, e-mail: somianka@somianka.plocman.pl, ogłasza przetarg nieograniczony (Kz 340/18/06) na realizację zadania:

BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ CELINOWO - WIELĘCIN (CPV: 45.23.13.00-8)

Sieć wodociągowa o łącznej długości 4.525 mb, w tym Ø 160 mm 2.652 mb, Ø 110 mm 1.690 mb, Ø 90 mm 183 mb,; bez przyłączy wodociągowych; 11 kpl. hydrantów naziemnych; 8 kpl. zasuw; 1 przecisk.

Roboty budowlane mające na celu połączenie istniejącej sieci wodociągowej w Celinowie (Ø 225 mm) z istniejąca siecią w Wielęcinie (Ø 110 mm), głównie na obszarze sołectwa Henrysin, z rozgałęzieniami, także w sołectwach Wielęcin i Celinowo. Teren istniejącej zabudowy mieszkaniowej z towarzyszącą zabudową zagrodową rolną, brak obiektów przemysłowych i związanych z prowadzeniem produkcyjnej działalności gospodarczej. Odłączenie zasuwą stacji uzdatniania wody w Wielęcinie od dostaw wody dla sołectwa Wielęcin i Huta Podgórna, a włączenie tych miejscowości od dostaw wody z stacji uzdatniania wody w Celinowie.

Wadium w kwocie 3.500,00 zł (trzy tysiące pięćset) należy wnieść w terminie do dnia 2006-10-20 do godz. 10.00.

Termin realizacji zamówienia : 40 dni od podpisania umowy

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %

Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 40 zł).

Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; pon.-śr. i pt. w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-90 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2006-10-20 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2006-10-20 o godz. 10:00.

Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowane uprzednio roboty tego rodzaju i rozmiaru), oraz dysponują potencjałem technicznym (sprzęt samochodowy i budowlany) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (osoby z uprawnieniami budowlanymi do robót sanitarnych, kierowcy obsługujący sprzęt samochodowy, pracownicy fizyczni),

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (umożliwiającej wykonanie robót w 40 dni od podpisania umowy, docelowo bezusterkowo, a następnie wypełnianie obowiązków wynikających z udzielenia 3-letniej gwarancji jakości na roboty i zastosowane materiały),

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:

1) formularz „Oferta przetargowa” poprawie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2) formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych” podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;

3) kopia dowodu wniesienia wadium 3.500 zł;

4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa;

6) wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje referencjami, realizację minimum 3 zadań tego rodzaju;

7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania;

8) kosztorys ofertowy na podstawie kosztorysu ślepego, uwzględniając całość wymogów w treści siwz.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty, o czym Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony z podaniem uzasadnienia. Oferta, która został odrzucona, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej oferty.

Ogłoszenie o niniejszym przetargu zamieszczono w Portalu Zamówień Publicznych, na stronie Urzędu Gminy Somianka i na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Somianka - wszystko od dnia 2006-10-11.

 

Ogłoszenie  - wersja skan.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Projekt techniczny

Kosztorys ślepy

Schemat uzbrojenia węzłów

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

Wyjaśnienie do siwz

 

 

Somianka, 2006-10-20

KZ. 341/18-1/06

   

      Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym 

    BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ CELINOWO -WIELĘCIN

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Gmina Somianka na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia do 60 tyś. euro na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertę złożył oferent nr 3:

Zakład Instalacji Sanitarnych Janusz Ochenkowski

z siedzibą 07-400 Ostrołęka ul. 11 Listopada 42

za cenę w złotych: brutto 226.650,90 (słownie złotych dwieście dwadzieścia sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt, 90/100), VAT 14.827,63, netto 211.823,27.

Ze względu na najkorzystniejszą cenę oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu rekomendacji komisji przetargowej.

W przetargu wzięło udział 3 wykonawców. Żaden nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, żadna oferta nie została odrzucona. Nie istnieją inne podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania.

Umowę w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez wszystkich wykonawców.

 

               Wójt

/-/ Marian Ryszard Skoczeń

 

 

 

Otrzymują:

1

Zakład Instalacji Sanitarnych Ryszard Bednarski ul. Witosa 2 m. 2,              07-200 Wyszków.

2

JOKO sp. z o. o. 84-242 Kębłowo Oddział w Pucku ul. Kopernika 4, 84-100 Puck

3

Janusz Ochenkowski Zakład Instalacji Sanitarnych ul. 11 Listopada 42,

 07-400 Ostrołęka

4

a/a

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - wersja skan.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4145734]

przewiń do góry