OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia powyiżej 60.000 euro
Gmina Somianka, Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka, pow. wyszkowski, woj. mazowieckie, tel. (0…29) 74-187-90 fax. (0…29) 74-187-14 www.ugsomianka.bip.org.pl, ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/17/06) na realizację zadania:
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA POKRYCIE CZĘŚCI DEFICYTU W BUDŻECIE NA 2006 ROK (CPV: 66130000-0)
Kredyt w kwocie 2.200.000 PLN.
Spłata w ciągu 5 lat (2007-2011) kapitału w równych ratach miesięcznych.
Termin realizacji zamówienia : 2006-11-15 - 2011-12-31.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena netto - 100 %
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na http://www.ugsomianka.bip.org.pl (bezpłatnie) albo w siedzibie Zamawiającego pok. 11 / za zaliczeniem pocztowym (koszt 15 zł).
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do 2006-10-24 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2006-10-24 o godz. 10:00. w siedzibie Zamawiającego, pok. 19.
Termin związania ofertą: 30 dni od dnia składania i otwarcia ofert.
Uprawnieni do udziału w przetargu są Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do działalności i czynności bankowych będących przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (udzielone i zrealizowane kredyty dla innych podmiotów, udzielenie kredytu wg potrzeb Zamawiającego) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:
1) poprawie wypełniony formularz „Oferta przetargowa” z podaną ceną brutto za udzielenie i pełna obsługę kredytu, podpisany przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy;
2) podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych”;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) harmonogram terminów i kwot spłaty kapitału z odsetkami.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty, o czym Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony z podaniem uzasadnienia. Oferta, która został odrzucona, nie będzie w rozpatrywana w toczącym się postępowaniu o wybór najkorzystniejszej oferty.
Ogłoszenie niniejsze przesłano Prezesowi UZP dnia 2006-10-03 celem publikacji w UZP.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia- 1, 2, 3, 4.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-27 12:14:46
- Liczba odsłon: 390
- Historia dokumentu: