OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości zamówienia poniżej 60 000 euro

 

        Wójt Gminy Somianka 07-203 Somianka, pow. wyszkowski, woj. mazowieckie, tel. (0-29) 74-187-90/6, fax (0-29) 74-187-14 www.ugsomianka.bip.org.pl, ogłasza przetarg nieograniczony

(Kz 340/01/06) na realizację zadania:

Wykonanie zastępczego otworu studziennego w Somiance - Parcele”

Przedmiot robót obejmuje m. in.: wykonanie odwiertu, nafiltrowanie, wykonanie obudowy wykonanie przyłącza do istniejącej sieci wodociągowej, likwidacja istniejącej studni nr 1, pomiary geodezyjne, badania wody, dozór geologiczny, dokumentacja hydrogeologiczna oraz wszelka dokumentacja umożliwiająca techniczno-prawne użytkowanie całości zadania.

Termin realizacji zamówienia 60 dni od daty podpisania umowy.

Wadium w kwocie 1.500,00 zł (tysiąc pięćset) proszę wpłacić na konto Urzędu Gminy Somianka: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej Oddział Somianka nr 28 - 89231076 - 0600 0824 2006 0006 w terminie do dnia 2006-03-15 do godz. 10.00.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 30 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Somianka, pok. 11 lub za zaliczeniem pocztowym.

Kontakt z oferentami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; poniedziałki, środy, piątki w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-90/6 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2006-03-15 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2006-03-15 o godz. 10:00. w siedzibie Zamawiającego, pok. 19.

Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

W przetargu mogą wziąć udział oferenci uprawnieni na podstawie art. 22 ust. 1, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówieniach publicznych oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności jeśli złożą wymagane wszystkie dokumenty:

1) poprawie wypełniony formularz „Oferta” z podaną ceną netto, podatkiem VAT oraz ceną brutto za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty,

2) podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych”

3) dowód wniesienia wadium,

4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia sanitarne i hydrogeologiczne - w specjalności będącej przedmiotem przetargu wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów,

6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,

7) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeśli udokumentuje, także referencjami, realizację minimum 3 zadań tego rodzaju;

8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

9) kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót oraz przedmiotu zamówienia.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-02-14 11:12:55
  • Liczba odsłon: 156
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4144372]

przewiń do góry