OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości zamówienia powyżej 60 000 euro

 

    Wójt Gminy Somianka 07-203 Somianka, pow. wyszkowski, woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-96/0, fax (0-29) 74-187-14 www.ugsomianka.bip.org.pl

ogłasza przetarg nieograniczony (Kz 340/13/05) na realizację zadania:

„Zielone place w miejscowości Somianka Parcele 1. Zielony Plac 1, 2. Zielony Plac 2”

(CPV: 45111291, 45311100, 45311200, 45316110, 45332000, 45332200 45332400)

„Zielony plac 1 obejmuje:

1. Utwardzenie placu oraz wykonanie 6 ławek parkowych z bali drewnianych o długości 4,5 m, oraz stworzenie 9 miejsc parkingowych (w tym 2 dla niepełnosprawnych).

2. Wykonanie kanalizacji deszczowej na placu (2 studzienek ściekowych na placu i niezbędnej kanalizacji odpływowej)

3. Stworzenie miejscowej toalety (wykonanie 2 umywalek, oraz 2 ustępów pojedynczych)

a. Wykonanie przyłączy kanalizacyjnych i instalacji kanalizacyjnej do miejscowej toalety

b. Wykonanie przyłącza wodociągowego oraz instalacji wodociągowej

4. Montaż oświetlenia na placu (8 słupów oświetleniowych, 2 skrzynek rozdzielczych)

„Zielony Plac 2” Plac będzie mieścił 7 pojazdów osobowych i samochodów transportowych.

Zakres prac obejmuje:

1. Wykonanie 7 miejsc postojowych i ciągu pieszego 327 m2 (w tym wykonanie krawężników, podbudowy betonowej, nawierzchni chodników i placów z kostki brukowej)

2. Wykonanie studni i kanalizacji (3 studzienki ściekowe uliczne oraz kanalizacja odpływowej do studzienek)

3. Wykonanie fosy (wykonanie deskowania tradycyjnych ścian prostych betonowych lub żelbetowych, wykonanie fosy ze ścian betonowych zagłębioną 1 m w ziemi i wyniesioną 60 cm ponad teren, wyłożenie dna fosy kostką brukową na podsypce piaskowej i podbudowie z betonu)

4. Wykonanie 2 stołów i 6 ławek z bali drewnianych

5. Wykonanie toalety publicznej z 2 umywalkami i 2 ustępami

a. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego i instalacji kanalizacyjnej

b. Wykonanie przyłącza wodociągowego i instalacji wodociągowej

6. Wykonanie instalacji elektrycznej (5 słupów oświetleniowych).

Termin realizacji zamówienia (pożądany): 2006-03-01 – 2006-06-15.

Wadium w kwocie 6.000,00 zł (sześć tysięcy) proszę wpłacić na konto Urzędu Gminy Somianka: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej Oddział Somianka nr 28-89231076-0600 0824 2006 0006 w terminie do dnia 2006-02-06 do godz. 10.00.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena brutto za całość zadania - 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 25 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Somianka, pok. 11 lub za zaliczeniem pocztowym.

Kontakt z oferentami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; poniedziałki, środy, piątki w godz. 08:00 - 16:00, tel. (0-29) 74-187-96 w. 38, fax. (0-29) 74-187-14.

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej ani oferty wariantowej.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2006-02-06 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2006-02-06 o godz. 10:00. w siedzibie Zamawiającego, pok. 19.

Termin związania ofertą: 60 dni od daty składania i otwarcia ofert.

W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i złożą wymagane dokumenty

1) poprawie wypełniony formularz „Oferta” z podaną ceną netto, podatkiem VAT oraz ceną brutto za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty,

2) podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych”

3) dowód wniesienia wadium,

4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane, sanitarne i elektryczne w specjalności będącej przedmiotem przetargu wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów,

6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź oświadczenie, że Wykonawca nie jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu stosownych przepisów;

9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakie posiada wykonawca,

10) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,

11) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeśli udokumentuje, także referencjami, realizację minimum 3 zadań tego rodzaju;

12) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

13) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeśli posiada środki finansowe w wysokości złożonej oferty (w tym co najwyżej 50 % pokrycia w zdolności kredytowej);

14) kosztorys ofertowy na podstawie kosztorysów ślepych i przedmiaru robót.

Projektu dofinansowany jest w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006” – Działanie 2.3 „Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego”

Ogłoszenie niniejsze przekazano Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych dnia 2005-12-12.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-12-12 13:05:23
  • Liczba odsłon: 172
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4283969]

przewiń do góry