Somianka 30.03.2016r.

GMINA SOMIANKA

07-203 Somianka

pow. wyszkowski. woj. mazowieckie

tel. (29) 74 187 90 fax (29) 74 187 14

NIP 762-190-15-71, REGON550668090

 

KZ 270.3.1.2016

 

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

Nazwa zamówienia:

„ŻWIROWANIE, PROFILOWANIE I UZUPEŁNIENIE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA”

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego (KZ.270.03.2016)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

 

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 1:

Waldemar Brejnak

Jackowo Dolne 6A

07-203 Somianka

za cenę brutto 216.972,00 zł.

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawca uzyskały rekomendację komisji przetargowej oraz został zaakceptowany przez Wójta Gminy. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa w stosunku, co do ceny, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Oferta Wykonawcy nie przekracza możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego. 

Uzasadnienie wyboru oferty – 100 pkt.

Kryteria oceny ofert:

1)     łączna wartość zamówienia - cena: 90 pkt.

2)     posiadanie własnej równiarki – 5 pkt.

3)     posiadanie własnej koparki – 5 pkt.

 

Do upływu terminu składania ofert złożono następujące oferty:

 

Nr oferty

 

Wykonawca

 

 

Liczba punktów przy kryterium cena – max 90%

Liczba punktów przy kryterium posiadanie własnej równiarki – max 5%

Liczba punktów przy kryterium posiadanie własnej koparki – max 5%

Razem ilość punktów

Uwagi

1

Waldemar Brejnak

Jackowo Dolne 6A

07-203 Somianka

90,00%

5,00%

5,00%

100,00

Oferta ważna

                                                                                                                      

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden Wykonawca.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164) Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą nastąpi na podstawie art. 94 ust. 2 ustawy PZP, ze względu, iż w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta.  

Ponadto Zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164) obowiązujące w chwili wszczęcia postępowania. 

 

 

                                                                                                             Wójt Gminy Somianka

                                                                                                               /-/ Andrzej Żołyński

 

 

 

 

 

Gmina Somianka
07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP

Numer ogłoszenia: 27389-2016 data zamieszczenia: 16.03.2016r.     

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somianka, Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 029 7418790, faks 029 7418714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŻWIROWANIE, PROFILOWANIE I UZUPEŁNIENIE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH  NA TERENIE GMINY SOMIANKA”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi zamawiane w okresie trwania umowy, sukcesywnie według indywidualnych potrzeb zamawiającego o różnym zakresie i rozmiarze, polegające na:

1)    Dożwirowanie nawierzchni dróg gminnych i powiatowych, oraz dróg gminnych gruntowych i wewnętrznych, pospółką (żwirem), wraz z niezbędnym równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczaniem walcem samojezdnym lub przyczepnym – dowiezienie materiału w ilości 1.200,00 m3

2)    Uzupełnienie nawierzchni dróg gminnych i powiatowych, oraz dróg gminnych gruntowych i wewnętrznych, przekruchem betonowym o frakcji 0-32 mm, wraz z niezbędnym równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczaniem walcem samojezdnym lub przyczepnym – dowiezienie materiału w ilości 2.000,00 ton,

3)    Uzupełnienie nawierzchni dróg gminnych i powiatowych oraz dróg gminnych gruntowych i wewnętrznych, kruszywem ceglano - betonowym o frakcji 0-63 mm, wraz z niezbędnym równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczaniem walcem samojezdnym lub przyczepnym – dowiezienie materiału w ilości 900,00 ton

4)    Równanie mechaniczne dróg gruntowych gminnych i powiatowych oraz dróg gminnych gruntowych i wewnętrznych wraz z zagęszczaniem walcem samojezdnym  lub przyczepnym (średnia szerokość dróg wynosi 5m) w ilości do 160 godzin

5)    Praca koparko ładowarką w zakresie usunięcia nadmiaru mas ziemi w pasie drogowym dróg gminnych i powiatowych oraz dróg gminnych gruntowych i wewnętrznych w ilości do 70 godzin

6)    Praca fadromą w zakresie usunięcia nadmiaru mas ziemi w pasie drogowym dróg gminnych i powiatowych oraz  dróg gminnych gruntowych i wewnętrznych w ilości do 30 godzin

Miejsce i zakres prac do wykonania określa Zamawiający. Zakres umowy obejmuje cały obszar Gminy Somianka. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy usługę w zależności od bieżących potrzeb telefonicznie bądź pisemnie. Prace należy wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Terminy realizacji konkretnych zleceń będzie każdorazowo ustalany z Zamawiającym a ich okres będzie zależny od zakresu danego zlecenia. W ramach maksymalnej wartości zamawiających usług możliwa będzie zmiana w wykorzystaniu jednostek faktycznej pracy sprzętu drogowego, jeśli takie będzie zapotrzebowanie Zamawiającego i zgoda Wykonawcy, a jednocześnie nie zostanie przekroczona maksymalna wartość zamówionych usług.

 

1.2.   Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym,  Wykonawca  przy  wykonaniu  usługi  musi  zakładać  jak  najmniejszą uciążliwość dla użytkowników drogi oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. 

II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg

45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg

45.23.31.40-2 – roboty drogowe

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

 

Termin realizacji zamówienia do 31.12.2016r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)   WADIUM

·         Informacja na temat wadium:

1.   Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych )    

2.   Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:

a)   w pieniądzu, 

b)   w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)   w gwarancjach bankowych, 

d)   w gwarancjach ubezpieczeniowych, 

e)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy  z  dnia  9  listopada  2000  r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620)

3.   W  przypadku  wnoszenia  wadium  w  pieniądzu  kwotę  należy  wpłacić  przelewem  na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 892310760600082420060006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód  wniesienia  wadium  w  pieniądzu  musi  zawierać  w  rubryce  „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium na przetarg …………………………………………………………………….……………… i należy załączyć go do oferty. 

4.   Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 3 Ustawy.

5.   Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 11, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

6.   Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

7.   Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.

8.  Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

1)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

2)   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

3)   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

11. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy PZP. 

12.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,

13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

 

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1)   Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1.      Podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.2)   Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie realizację minimum 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. żwirowaniem dróg gminnych lub powiatowych o wartości min. na kwotę 150.000,00 złotych BRUTTO z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ, z, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Dowodami, o których mowa powyżej są:

-      poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

-    oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej

W przypadku gdy  usługi, wskazane w wykazie, o którym mowa w tym punkcie, zostały wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

               Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.3.3)   Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje dysponowanie co najmniej: 

-        jedną równiarką samojezdną (moc min. 120 KM), 

-        jednym walec samojezdny lub przyczepnym o masie własnej nim. 2,5 tony, 

-        jedną koparko ładowarką z łyżką z przodu i z tyłu (moc min. 70 KM). Łyżka z tyłu powinna mieć poj. min. 0,5 m3

-        jedną fadromą o poj. łyżki min. 1,5m3 i mocy min. 90 KM

z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z podaniem podstawy dysponowania tymi zasobami.

               Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, pojazdów, narzędzi i urządzeń (załącznik nr 5 do SIWZ).

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.3.4)   Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa tego warunku

III.3.5)   Sytuacja ekonomiczna i finansowa

               Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wskaże że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca musi przedstawić odpowiedni dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem uiszczenia opłaty;

W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia wszczęcia postępowania, tj. zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.

Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przed-stawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4)   INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1)   W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

·        Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

 

·        Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

 

-  Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

III.4.2)   W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·   Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

-   Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

-   Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3)   Dokumenty podmiotów zagranicznych

               Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4)   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

·        lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III.6)   INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4) albo w pkt. III.5)

1.       Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej

2.       Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

3.       Formularz oferty

4.       Dowód wniesienia wadium

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)    TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1)    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2)    KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:

1)      cena – 90%

2)      posiadanie własnej równiarki – 5 pkt.

3)      posiadanie własnej koparki – 5 pkt.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3)    ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

            Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany  postanowień  zawartej  umowy, w przypadku gdy:

1)    wystąpią zdarzenia losowe (powstałe na skutek działań natury – anomalie pogodowe np. powódź, huragan, intensywne opady deszczu utrzymujące się przez kilka tygodni i inne klęski żywiołowe) uniemożliwiające prawidłową realizację zadania. 

2)    wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,

3)    wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.

IV.4)    INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)    Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

               https://ugsomianka.bip.org.pl/

               Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

               Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka.

IV.4.4)    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

             25.03.2016r. godzina 09:00 miejsce: Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka w pokoju nr 14 - sekretariat.

               Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Somianka w pokoju nr 19. w dniu 25.03.2016r. o godz. 09:15

IV.4.5)    Termin związania ofertą:

               okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16)  Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Nie dotyczy

IV.4.17)  Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie     zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

               Nie


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Załączniki (zip)


                                                                                                       Wójt Gminy Somianka

                                                                                                        /-/ Andrzej Żołyński


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-04-05
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-04-05 13:49:22
  • Liczba odsłon: 191
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3398536]

przewiń do góry