Somianka, dnia 7.08.2013

  

Kz.271.7.1.1.2013

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

Nazwa zamówienia:

„Przebudowa drogi gminnej nr 440414W w miejscowościach Stare Kozłowo – Nowe Kozłowo od drogi powiatowej nr 4413W do drogi wojewódzkiej 618 Etap I”

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego

 

(KZ.270.7.1.2013)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

 

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 1

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o. o.

05-300 Mińsk Mazowiecki

ul. Kolejowa 28

za cenę brutto 413 385,71 zł.

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy po rekomendacji komisji przetargowej, została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po zwiększeniu kwoty jaka była przeznaczona na sfinansowanie zadania do wysokości najkorzystniejszej złożonej oferty. Po zwiększeniu kwoty jaka była przeznaczona na sfinansowanie zadania do wysokości złożonej oferty, nie przekracza ona możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

 

Uzasadnienie wyboru oferty: najniższa cena – 100 pkt.

Kryteria oceny ofert: cena 100%

 

Do upływu terminu składania ofert złożono następujące oferty:

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Wartość za całość zadania

( brutto)

Punktacja

Uwagi

 

1.

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o. o.

05-300 Mińsk Mazowiecki

ul. Kolejowa 28

413 385,71

100

Oferta ważna

2.

Drogi i Mosty – Jan Kaczmarczyk

06-100 Pułtusk

Kacice 76

418 777,64

98,71

Oferta ważna

3

SKANSKA S.A.

01-518 Warszawa

ul. Gen. Józefa Zajączka 9

551 713,27

74,93

Oferta ważna

 

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni Wykonawcy.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, iż w związku z tym, że nie odrzucono żadnej oferty ani nie wykluczono żadnego wykonawcy, na podstawie art. 94 ust.2 pkt. 3) ustawy Pzp Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego już w dniu przesłania niniejszego zawiadomienia.

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w chwili wszczęcia postępowania.

 

 

  Wójt Gminy Somianka

                                                                                                             /-/ Andrzej Żołyński

 

 

 

Informacja o wpłynięciu zapytania

Załącznik nr 1 - aktualizacja SST

Załącznik nr 2 - zaktualizowane istotne postanowienia umowy

Załącznik nr 3 - przekrój podłużny drogi


Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie  

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP

Numer ogłoszenia: 259478 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 – Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (29)74-187-90 fax (29)74-187-14 http://www.somianka.pl, e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa drogi gminnej nr 440414W w miejscowościach Stare Kozłowo – Nowe Kozłowo od drogi powiatowej nr 4413W do drogi wojewódzkiej 618 Etap I”

II.1.2)  Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.      Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe na długości 991 mb polegające na przebudowie nawierzchni drogi gminnej w miejscowościach Stare Kozłowo – Nowe Kozłowo. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności:

 

- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych

- Roboty ziemne

- Profilowanie i zagęszczenie podłoża

- Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego 0/50 gr. 15 cm – poszerzenie

- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm gr. 10 cm.

- Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem gr 16 cm

- Skropienie nawierzchni asfaltem

- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych gr 4 cn (warstwa wiążąca) dla ruchu KR2

- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm (warstwa ścieralna) dla ruchu KR2

- Wykonanie zjazdów z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej gr 4 cm (Warstwa ścieralna) na podbudowie z kruszywa stabilizowanego cementem gr 15 cm

- Ustawienie pionowych znaków drogowych

- Wykonanie linii farbą chlorokauczukową – skrzyżowanie i przejście dla pieszych

- Ustawienie barier ochronnych typu Sp-05

- Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego 0/50 gr 10 cm.

 

2.         Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w :

 -          przedmiarze robót                                                     

 -          dokumentacji projektowej                                         

 -          szczegółowych specyfikacjach technicznych

 

3.     Zamawiający  zgłosił  zamiar  wykonywania  robót  budowlanych  do  Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, wobec którego to zgłoszenia w/w organ nie wniósł sprzeciwu. 

 

4.      Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionymi kosztorysami ofertowymi.

 

5.    Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie  skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C.

 

6.         Na  podstawie  art.  29  ust.  3  Ustawy  Zamawiający  dopuszcza  możliwość  zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej.  W takim przypadku Wykonawca winien udokumentować, iż zaoferowany produkt odpowiada swoimi parametrom produktowi wskazanym w dokumentacji.

 

7.         Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym.

 

8.         Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie zamieszkanych (użytkowanych) nieruchomości,  Wykonawca  przy  wykonaniu  robót  musi  zakładać  jak  najmniejszą uciążliwość dla ich mieszkańców lub użytkowników, oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP.

 

9.         Wykonawca,  na  etapie  końcowego  odbioru  robót  lub  w  trakcie  robót  na  żądanie Zamawiającego,  zobowiązany  jest  do  przekazania  Zamawiającemu  odpowiednich aktualnych  dokumentów  (np.  świadectw,  certyfikatów,  atestów, badań)  dopuszczających  do obrotu  i  powszechnego  lub  jednostkowego  stosowania  w  budownictwie  zgodnie  z  art. 10  ustawy  z  dnia  7  lipca  1994  r.  Prawo  budowlane  oraz  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia  16  kwietnia  2004  r.  o  wyrobach  budowlanych,  dotyczących  zamontowanych  i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. 

 

10.       Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji jakości oraz 36 miesięcy rękojmi  za  wady  na  całość  wykonanych  robót. 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: NIE

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6

II.1.5) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.23.31.20-6  - roboty w zakresie budowy dróg

45.10.00.00-8 – przygotowanie terenu pod budowę

45.23.32.22-1 – roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

34.99.22.00-9 – znaki drogowe

45.11.13.00-1 - Roboty rozbiórkowe

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.09.2013r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1.   Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 0/100).    

2.        Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:

a)        w pieniądzu, 

b)        w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym  że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)        w gwarancjach bankowych, 

d)        w gwarancjach ubezpieczeniowych, 

e)        poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy  z  dnia  9  listopada  2000  r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620)

3.        W  przypadku  wnoszenia  wadium  w  pieniądzu  kwotę  należy  wpłacić  przelewem  na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 892310760600082420060006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód  wniesienia  wadium  w  pieniądzu  musi  zawierać  w  rubryce  „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium na przetarg …………… i należy załączyć go do oferty. 

4.        Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 3 Ustawy.

5.        Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

4.        Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

5.        Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

6.        Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie:

7.        Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. 

8.        Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na  pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,

9.        Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: NIE

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

 

Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;

 

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.).

        Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. budową dróg, których wartość robót była nie mniejsza niż  350.000,00 złotych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

         Ponadto jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień Publicznych zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia dokumentów dotyczących w szczególności:

a)      charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

b)      zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

Zamawiający nie określa tego warunku.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

 

1.     Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 

        W zakresie tym należy wskazać kierownika budowy, oraz kierownika robót drogowych, posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w określonym zakresie.

 

  Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

         Ponadto jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień Publicznych zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia dokumentów dotyczących w szczególności:

a)      zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b)      sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

 

2.   Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.  Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W zakresie tym należy przedstawić opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument na wartość min. 500.000,00 złotych (pięćset tysięcy złotych ).

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.   wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

4. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2.  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

3.   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.       nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4)

1          Poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową za całość usługi, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2          Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium;

3          Poprawnie wypełniony kosztorys ofertowy;

4.         Zaparafowane istotne postanowienia umowy;

5.         W wykaz części zamówienia , których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany  postanowień  zawartej  umowy, szczególności w przypadku gdy:

1)         wystąpią zdarzenia losowe (powstałe na skutek działań natury – anomalie pogodowe np. powódź, huragan, intensywne opady deszczu utrzymujące się przez kilka tygodni i inne klęski żywiołowe) uniemożliwiające prawidłową realizację zadania.

2) wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących  realizację przedmiotu umowy

3)         wystąpią roboty dodatkowe od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego,

4)         wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,

5)         wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 19.07.2013r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka, pok. Nr 14. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 19.07.2013r. o godz. 10:30

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

NIE DOTYCZY

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE DOTYCZY

 

  Wójt Gminy Somianka

                                                                                                             /-/ Andrzej Żołyński

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Projekt Budowlany1,  2,  3

Formularz ofertowy

Oświadczenie

Doświadczenie zawodowe

Potencjał kadrowy

Oświadczenie o uprawnieniach

Istotne postanowienia umowy (nieaktualne - patrz informacja o wpłynięciu zapytania)

Podwykonawcy

Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

Przedmiar robót

Opis techniczny

Szczegółowe specyfikacje techniczne  (nieaktualne - patrz informacja o wpłynięciu zapytania)



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-08-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-07 15:09:40
  • Liczba odsłon: 518
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4185416]

przewiń do góry