Somianka, dnia 21.06.2013

KZ 271.4.1.1.2013

 

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

Nazwa zamówienia:

„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Somianka”

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego

 

(KZ.270.4.2013)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

 

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 1

MPK Sp. z o.o.

ul. Kołobrzeska 5

07-401 Ostrołęka

za cenę brutto 469 116,75 zł.

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy po rekomendacji komisji przetargowej, została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po zwiększeniu kwoty jaka była przeznaczona na sfinansowanie zadania do wysokości najkorzystniejszej złożonej oferty. Po zwiększeniu kwoty jaka była przeznaczona na sfinansowanie zadania do wysokości złożonej oferty, nie przekracza ona możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

 

Uzasadnienie wyboru oferty: najniższa cena – 100 pkt.

Kryteria oceny ofert: cena 100%

 

Do upływu terminu składania ofert złożono następujące oferty:

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Wartość za całość zadania

( brutto)

Punktacja

Uwagi

 

1.

MPK Sp. z o.o.

ul. Kołobrzeska 5

07-401 Ostrołęka

469 116,75

100

Oferta ważna

2.

BŁYSK-BIS Sp. z o.o.

ul. Armii Krajowej 1

06-200 Maków Mazowiecki

508 209,81

92,31

Oferta ważna

  

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 Ponadto Zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w chwili wszczęcia postępowania.

 

Wójt Gminy Somianka

  /-/ Andrzej Żołyński

 


 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP

Numer ogłoszenia: 219750 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somianka, Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 029 7418790, faks 029 7418714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Somianka 

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Somianka, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Somianka, a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego.

                                               

Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki, kontenery, worki), które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewnia Wykonawca.

 

Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia oraz liczby gospodarstw domowych i budynków jednorodzinnych, na podstawie danych wskazanych w załączniku Nr 1 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.5) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami komunalnymi

90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów

90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów

90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów

90.51.31.00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

         Od 01.07.2013 do 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)   WADIUM

·         Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1)   Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1.    Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy  Somianka w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,

2.   Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

3.      Aktualne zezwolenie starosty na transport odpadów komunalnych.

4.     Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.

5.      Podpisany formularz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.

III.3.2)   Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1.      Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.).

 

         Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. Usługi związanej z gospodarowaniem odpadami - odbiorem i przekazaniem do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych w ilości co najmniej 300 Mg rocznie z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z podaniem ich  wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (referencje) czy zostały wykonane lub  są wykonywane należycie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

         Ponadto jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień Publicznych zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia dokumentów dotyczących w szczególności:

a)   charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

b)   zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

III.3.3)   Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa tego warunku

III.3.4)   Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa tego warunku

III.3.5)   Sytuacja ekonomiczna i finansowa

               Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1.      Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

       Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4)   INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1)   W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

 

   - potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2)   W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·         aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

-  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

-  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

-   wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3)   Dokumenty podmiotów zagranicznych

               Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4)   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

     -  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

 

III.6)   INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.    Poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną ryczałtową miesięcznie za wykonanie usługi  z uwzględnieniem wszystkich elementów ujętych w siwz, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.

2.      Zaparafowane istotne postanowienia umowy.

      Wymagane dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

      W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

      Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk - Oferta przetargowa.

      W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Złożenie wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów po upływie terminu wyznaczonego przez zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia chociażby jednego warunku warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Oświadczenie i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane osobom trzecim Wykonawca musi oznaczyć klauzulą: Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz. 211 z 1993 r. z późn. zm.).

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)    TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1)    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2)    KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1)    Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3)    ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, szczególności w przypadku gdy:

1)   wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego

2)   wystąpią zdarzenia losowe (powstałe na skutek działań natury – anomalie pogodowe np. powódź, huragan, intensywne opady deszczu utrzymujące się przez kilka tygodni i inne klęski żywiołowe) uniemożliwiające prawidłową realizację zadania.

3)   wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących  realizację przedmiotu umowy

4)   wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,

5)   wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,

IV.4)    INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)    Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

               https://ugsomianka.bip.org.pl/

               Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

               Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka.

IV.4.4)    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

               17.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka w pokoju nr 14 - sekretariat.

               Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Somianka w pokoju nr 19. w dniu 17.06.2013r. o godz. 10:30.

IV.4.5)    Termin związania ofertą:

               okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

               Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

               NIE

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia

Zał. 2 - Formularz ofertowy

Zał. 3 - Oświadczenie art. 22

Zał. 4 - Oświadczenie art. 24

Zał. 5 - Doświadczenie zawodowe

Zał. 6 - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej

Zał. 7 - Istotne postanowienia umowy


Wójt Gminy Somianka

/-/ Andrzej Żołyński

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-06-21
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-21 11:02:09
  • Liczba odsłon: 253
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3397827]

przewiń do góry